Hoorn en omstreken [part 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morge... en beterschap iedereen... :W



full
 
Laatst bewerkt:
03 november 2009
Dief slaat vijf autoruiten in - Hoorn


HOORN - In de nacht van maandag op dinsdag is er in tenminste vijf personenauto’s ingebroken in Hoorn. Omstreeks 04.06 uur kwam een melding binnen over een opengebroken auto aan de Plevier. De politie telde in de directe omgeving (Plevier, Watersnip, Kieviet) vijf auto’s waarvan een raam was ingeslagen. Het is de inbreker vermoedelijk te doen geweest om navigatieapparatuur. Eventuele slachtoffers van auto-inbraak worden verzocht contac
 
03 november 2009
Dief slaat vijf autoruiten in - Hoorn


HOORN - In de nacht van maandag op dinsdag is er in tenminste vijf personenauto’s ingebroken in Hoorn. Omstreeks 04.06 uur kwam een melding binnen over een opengebroken auto aan de Plevier. De politie telde in de directe omgeving (Plevier, Watersnip, Kieviet) vijf auto’s waarvan een raam was ingeslagen. Het is de inbreker vermoedelijk te doen geweest om navigatieapparatuur. Eventuele slachtoffers van auto-inbraak worden verzocht contac
Oeps, heel erg dichtbij. Mijn dochter woont op de Watersnip.
 
Ik denk dat we maar eens een auto gevuld met Acetyleen neer moeten zetten.
Als ze dan het raampje in slaan is het probleem in 1 klap opgelost.
:X
full
 
Goedemiddag allen...

...ook maar weer's ff m'n "neus" laten zien hierzo, had me nog niet gemeld in het tweede deeltje :(
 
Ik heb er eens over na zitten denken, maar zo'n slecht idee is het niet om dat tankje te (laten) vertinnen.
Tips waar dit zou kunnen gebeuren?

Kan je heel makkelijk zelf doen, als het tankje is geverfd dan is de binnen kant de optie om te vertinnen. Mijn systeen kun je opvragen ;)

Als de buitenkant gewoon koper is, helemaal een makkie. Een busje S39 en ik schat 4 strookjes tin of zelfs met zink kan het, en een klein brandertje. :Y
 
Die koffie van Rick is inmiddels ijskoffie met groene klonten geworden.....

:+
 
GinoC net gespot in Hoorn bij de rode steen op zn suzuki *O* .

Ga maar eens slapie doen, hele week vrij van de baas, mag je op vrijdag avond en zaterdag ochtend nog maar eens aan het werk gaan B|
 
Mogguh :W
Als de buitenkant gewoon koper is, helemaal een makkie. Een busje S39 en ik schat 4 strookjes tin of zelfs met zink kan het, en een klein brandertje. :Y
Gisterochtend 'toevallig' al tin gehaald.
S39 had ik nog staan.... maar ik zag net dat die bijna op is |( :+
Hobbybrandertje is in bezit :Y

Maar als je gaat rekenen is tankcure goedkoper(helaas moet je soms ook op de (kleine)centjes letten, hoewel vertinnen optisch mooi is)) en net zo goed.
En ik kan er meerdere tankjes preventief mee behandelen. Die zien er van buiten prima uit.
Nee, ik ga toch voor tankcure :Y
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :WGisterochtend 'toevallig' al tin gehaald.
S39 had ik nog staan.... maar ik zag net dat die bijna op is |( :+
Hobbybrandertje is in bezit :Y

Maar als je gaat rekenen is tankcure goedkoper(helaas moet je soms ook op de (kleine)centjes letten, hoewel vertinnen optisch mooi is)) en net zo goed.
En ik kan er meerdere tankjes preventief mee behandelen. Die zien er van buiten prima uit.
Nee, ik ga toch voor tankcure :Y

Goeiemorgen samen,

Ratz, .......................iedereen is baas in eigen tankie. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan