*Hornet Plaza 12* Horneteer in hart en nier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
mag deze in de op ?
full
 
mwah, it's in the details hé ;)

voor de geïnteresseerden, dit is wat er afgelopen tijd bij is gekomen:

- custom made full titanium bochtenset (powercommander nog niet opnieuw afgesteld)
- passagiersteps matzwart gepoedercoat
- smoke led achterlicht
- Gilles shiftholder
- Rizoma remvloeistofreservoirhouder (mooi woord hé)
- Healtech speedohealer
- 12.000+ plezierkilometers *D


Ut blijft een supervette fiets ! Die shiftholder van Gilles wil ik ook nog aanschaffen.
 
wat wil je er voor uitgeven er zit er eentje op het limburgforum die datona bruggen met 5% korting en geen verzendkosten levert

Hee Gaston,

De brug op de foto is " iets " professioneler dan de Datona versie dus ik ben ook echt naar zp'n exemplaar op zoek voor inbouw in de garagevloer.
 
Ook Bram meldt zich in deeltje 12! :]oeps, dat is minder leuk om te horen -O-

mocht je interesse hebben, ik heb nog een voorspatbord liggen in zeer goede staat ;)

Ik heb ook nog koplamporen en het H-stuk dat er achter zit op overschot, allemaal in zeer goede staat.

Ori stuur kun je hier wel vinden, tenzij je een ander stuur wenst, knipperlichten zullen ook wel voor een prikje te vinden zijn })

veel succes met de wederopbouw!

Ik heb zeker interesse in het spatbord!
Is het toevallig ook nog een blauw voorspatbord?
 
Ik heb zeker interesse in het spatbord!
Is het toevallig ook nog een blauw voorspatbord?

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor je ... het was origineel een blauw spatbord, maar de vorige eigenaar heeft alles herspoten in een donkerblauwe kleur ... misschien dat je met een verfafbijtend product de originele blauwe kleur weer kunt bekomen, of in het slechtste geval herspuiten ...

er is een schaafplekje aan de rechterachterkant, valt niet echt op, wil ik gerust een fotootje van nemen morgen.

wat denk je van 25 euro, is dat redelijk? (nieuwprijs is ongeveer 60 euro)

5.JPG

6.JPG

7.JPG
 
En terwijl we hier toch bezig zijn: heeft er iemand interesse in:

een koplamp met goede behuizing en lens met roest (mag weg voor prikje)
originele uitlaten? (mag weg voor een prik)
een kont met gelaste scheuren? Bruikbaar met opknapbeurtje (mag weg voor een prik)

:+
 
Laatst bewerkt:
Een nieuw deeltje :W

Met voor mij een heel toepasselijke topictitel *D

Of toch niet? Wat dachten jullie hiervan? *O* :P

GroteFoto-6QG7UARA.jpg



Overigens mag de 2e foto uit de openingspost er wat mij betreft wel uit, ben nog de enige met een Hornet...
 
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor je ... het was origineel een blauw spatbord, maar de vorige eigenaar heeft alles herspoten in een donkerblauwe kleur ... misschien dat je met een verfafbijtend product de originele blauwe kleur weer kunt bekomen, of in het slechtste geval herspuiten ...

er is een schaafplekje aan de rechterachterkant, valt niet echt op, wil ik gerust een fotootje van nemen morgen.

wat denk je van 25 euro, is dat redelijk? (nieuwprijs is ongeveer 60 euro)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ok, ik ga morgen of zaterdag even informeren wat het kost om zo'n spatbord te laten spuiten in de goede kleur.

dan laat ik het wel weten.

In ieder geval al bedankt voor de hulp :}

Mijn spatbord ziet er nu trouwens zo uit ;(

schade.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik ga morgen of zaterdag even informeren wat het kost om zo'n spatbord te laten spuiten in de goede kleur.

dan laat ik het wel weten.

In ieder geval al bedankt voor de hulp :}

Mijn spatbord ziet er nu trouwens zo uit ;(

[afbeelding]


nieuw spatbord kost 70 euro
spuiten zal niet veel goedkoper zijn denk ik
 
Een nieuw deeltje :W

Met voor mij een heel toepasselijke topictitel *D

Of toch niet? Wat dachten jullie hiervan? *O* :P

[afbeelding]


Overigens mag de 2e foto uit de openingspost er wat mij betreft wel uit, ben nog de enige met een Hornet..


:N motormeisje nog iets heeft ook nog een hornet, ze heeft een tijdje terug nog in het tilburgtopic gepost onder een andere naam ;)
Maar die foto kan er idd wel uit
 
Op is bijgewerkt gumbeest je plaatje wil ff niet lukken pb me hem eventjes.
Sorry heren dat het zo lang duurt allemaal maar ben druk aan de klus in mijn nieuwe huis.
Straks vanaaf werk ik de op weer bij :)
 
Op is bijgewerkt gumbeest je plaatje wil ff niet lukken pb me hem eventjes.
Sorry heren dat het zo lang duurt allemaal maar ben druk aan de klus in mijn nieuwe huis.
Straks vanaaf werk ik de op weer bij :)

Er zit nog een bug in de OP :+
Er staat onder de eerste foto nog Deel 11 ipv Deel 12 *O*
 
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor je ... het was origineel een blauw spatbord, maar de vorige eigenaar heeft alles herspoten in een donkerblauwe kleur ... misschien dat je met een verfafbijtend product de originele blauwe kleur weer kunt bekomen, of in het slechtste geval herspuiten ...

er is een schaafplekje aan de rechterachterkant, valt niet echt op, wil ik gerust een fotootje van nemen morgen.

wat denk je van 25 euro, is dat redelijk? (nieuwprijs is ongeveer 60 euro)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Ik heb een origineel spatbord besteld voor 65 euro nu dus deze is niet meer nodig

Toch nog bedankt voor het aanbod!
 
Heuh, nieuw deel.

Balen van de schade Sjors, hoop dat het snel weer op orde is! -O-

Heb gisteren het verbruik eens uitgerekend. Gewoon binnendoor waar mogelijk flink doorhalen doe ik nu 1:22, dat is eigenlijk best netjes! 8-)

Dat is nog beter dan bij normaal rijden toen ik de Hornet de eerste week had. Had ook wel het idee dat sinds het Arrow systeem eronder zit de motor zuiniger is geworden. Wel apart. :?

Zal ook eens een foto opduikelen van de brommert voor in de OP. :$
 
Ok, ik ga morgen of zaterdag even informeren wat het kost om zo'n spatbord te laten spuiten in de goede kleur.

dan laat ik het wel weten.

In ieder geval al bedankt voor de hulp :}

Mijn spatbord ziet er nu trouwens zo uit ;(

[afbeelding]


Ouch, volgens mij ben ik ergens overheen gelezen. Balen hoor...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan