*Hornet Plaza 13* Waar de Horneteers in de minderheid zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
het volgende deel voor de hornet en zo te lezen behoor ik tot de minderheid...

Goos
 
Nee hoor er zijn er nog genoeg hoor Goos :~) Het gaat nooit om de kwantiteit Goos, maar om de kwaliteit :~))
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn Ebay undertail binnen gekregen en de nieuwe Hugger. Ik had deze gekocht omdat ik dacht dat die van gewoon matzwart plastic was en daarom niet meer hoefde te spuiten Wel dus... |( |( Duits is nou eenmaal niet mijn sterkste kant Heb er nu dus 2............
Ach...als het weer droog is ga ik de undetail opmaat maken tanksctickers scoren en daarna kan het gronden beginnen.
De keuze voor het overspuiten is op zwart gevallen.
 
Vandaag mijn Ebay undertail binnen gekregen en de nieuwe Hugger. Ik had deze gekocht omdat ik dacht dat die van gewoon matzwart plastic was en daarom niet meer hoefde te spuiten Wel dus... |( |( Duits is nou eenmaal niet mijn sterkste kant Heb er nu dus 2............
Ach...als het weer droog is ga ik de undetail opmaat maken tanksctickers scoren en daarna kan het gronden beginnen.
De keuze voor het overspuiten is op zwart gevallen.


is het van dat flexibel zacht achtige GFK plastic? zo ja, licht opschuren en hema spuitbusie overheen, hecht prima. :Y
 
Laatst bewerkt:
Wifi in de bak...

Ik heb de daad bij mijn naam officieel laten vaststellen... Mocht gelukkig papiertje nog houden.

Enne een knipperlicht in je achterlicht levert zelfs na controle van agent geen bekeuring op.
 
Yep lostrekken in de binnenstad; kon ie niet waarderen... maar een half uurtje preek aanhoren deed wonderen

Vooral áánhoren. Nooit tegenin gaan. Jaknikken en blijven lachen. Werkt iid prima.

He LoSBoL? (is twee keer goed gegaan ;) )

O-) + :) +
full
= *O* (dwz geen roze papiertje inleveren of zelfs een prent)
 
By the way, heeft iemand van jullie nog toevallig een 17 inch voorwiel in de schuur liggen van een 600 hornetje, dan houd ik me aanbevolen
 
By the way, heeft iemand van jullie nog toevallig een 17 inch voorwiel in de schuur liggen van een 600 hornetje, dan houd ik me aanbevolen
Is je voorband versleten dat je daarom 17 inch velg nodig hebt....... :?



:+




Edit: ik heb wel liggen, maar dan moet je mijn motor overnemen. ;)
 
Leuk aangeboden, maar een motor heb ik al, wil alleen die velg hahaha
En mijn voorband is nog prima in orde, anders zat er al een nieuwe op. _O-
 
Laatst bewerkt:
Vooral áánhoren. Nooit tegenin gaan. Jaknikken en blijven lachen. Werkt iid prima.

He LoSBoL? (is twee keer goed gegaan ;) )

O-) + :) + [afbeelding] = *O* (dwz geen roze papiertje inleveren of zelfs een prent)


En dan vooral heel ernstig, zielig, en onder de indruk blijven kijken. O-)

Maar ja, je weet wat ze zeggen hè, 3 maal is ....


Gelukkig heb ik mijn rijbewijs alleen maar nodig om op mijn werk te komen. :+
 
ik baal een beetje. ik krijg de laatste tijd erg last van mijn nek als ik met mijn hornet900 rij.
s ochtends heb ik nergens last van, maar als ik s middags naar huis rij begint het.(rij 60 km per dag
meer mensen die hier wel eens last van hebben?
ik denk er aan om m,n stuur iets te verhogen om te kijken of het verschil maakt( heb er een usd vork uit een blade in hangen die iets korter is)
 
ik baal een beetje. ik krijg de laatste tijd erg last van mijn nek als ik met mijn hornet900 rij.
s ochtends heb ik nergens last van, maar als ik s middags naar huis rij begint het.(rij 60 km per dag
meer mensen die hier wel eens last van hebben?
ik denk er aan om m,n stuur iets te verhogen om te kijken of het verschil maakt( heb er een usd vork uit een blade in hangen die iets korter is)

misschien een stuurverhoger proberen?
 
ik baal een beetje. ik krijg de laatste tijd erg last van mijn nek als ik met mijn hornet900 rij.
s ochtends heb ik nergens last van, maar als ik s middags naar huis rij begint het.(rij 60 km per dag
meer mensen die hier wel eens last van hebben?
ik denk er aan om m,n stuur iets te verhogen om te kijken of het verschil maakt( heb er een usd vork uit een blade in hangen die iets korter is)

Weet niet wat je voor een bouwjaar je hebt, anders toch maar een windschermpje erop, mischien wat minder ruig, maar wel heerlijk voor je nekspieren. Mijn ervaring is dat dat een hoop scheelt. Heb er in elk geval eentje besteld voor op mijne. Vind mijn eigen lichaam belangrijker dan de motor.
 
Laatst bewerkt:
ik baal een beetje. ik krijg de laatste tijd erg last van mijn nek als ik met mijn hornet900 rij.
s ochtends heb ik nergens last van, maar als ik s middags naar huis rij begint het.(rij 60 km per dag
meer mensen die hier wel eens last van hebben?
ik denk er aan om m,n stuur iets te verhogen om te kijken of het verschil maakt( heb er een usd vork uit een blade in hangen die iets korter is)

Zelf nooit last van gehad 80 km per dag.
Had wel zo n ruitje erop.
 
ik baal een beetje. ik krijg de laatste tijd erg last van mijn nek als ik met mijn hornet900 rij.
s ochtends heb ik nergens last van, maar als ik s middags naar huis rij begint het.(rij 60 km per dag
meer mensen die hier wel eens last van hebben?
ik denk er aan om m,n stuur iets te verhogen om te kijken of het verschil maakt( heb er een usd vork uit een blade in hangen die iets korter is)

Symptoombestrijding? Als het ineens ontstaat terwijl je er voorheen nooit last van had moet je het misschien ergens anders zoeken.
totaal verkeerde werkhouding? spanning op het werk? thuis alles ok?

Of gewoon ouderdom zoals bij Henk. :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan