* Hornet Plaza * Part 6 'lente-editie'

Status
Niet open voor verdere reacties.
amai amai, die stuurdemperrrrrr :9~~



full


Ook maar ff posen :9
 
6000 km ... :o
Dat gaat snel zeg.
Op je orginele dunlops of op MPP of op MPR2?


Succes met je ritje naar Schotland!

En dat je veilig thuis mag komen...


:)

met pilot powers 2ct
bandjes waren nog niet helemaal op maar al te ver om de vakantie ook nog mee te doen
 
full


Ik heb deze nog liggen hier,passen alleen in binnendiameter stuur 18mm.
Nog zo goed als nieuw,titanium kleur met echte tiet imbusboutjes.
Graties af te halen :Y

8-) *O*
 
Ik moet ff posen hoor
Heb vanmiddag ff een fotoshootje gedaan met een paar maatjes van me

[afbeelding]


[afbeelding]


Zijn wel geinig geworden toch?


:}

Broek heeft t helaas niet helemaal overleeft
Ik had ff te laat door dat mn slider aan de onderkant op zn end zat
T ging ook zo lekker vanmiddag :9~

[afbeelding]

ai, das nou weer minder '(

Had hetzelfde probleem, die lipjes van je kneeslider afknippen en de slider een cm of 3 opschuiven, dan zit hij precies goed. (en zie je er niks meer van :+ )
 
Ik heb vandaag op Honda CB900F bj.2005 mogen uitproberen...

Wat een power heeft die motor! Je moet de stuur echt goed vasthouden.
Ook een kwestie van wennen denk ik.
Dan is die Speed Triple 1050 toch iets tammer, maar Speed rijdt ook fijner.

Street Triple heeft mijn voorkeur, denk ik , want het verschil met Speed is niet echt groot, ook omdat street makkelijker te berijden is en altijd voldoende power heeft.
Meer fungehalte dus... :9~ :} :9~ die Street Triple.

Street Triple is ook weer duurder, nu € 8890,00. :/ + half jaar wachtlijst... '(
Volgens dealer kost Street Triple R € 800,00 meer dus komt op € 9690,00.
(Triple R is sneller verkrijgbaar vlgs dealer. :? )

CB900F of Street Triple 675??????

Mijn gevoel zegt CB900F vanwege hogere koppel, trekt echt ongelovelijk hard door.
Mijn verstand zegt Street Triple 675, vanwege hogere fungehalte, leuke speelse fiets
en toch voldoende koppel zeker meer dan mijn CB600F.

Lastige keuze.....


Inderdaad een lastige keuze, voor beide valt iets te zeggen... De Street is een schitterende opvolger voor een Hornet 600, dat is 1 ding wat zeker is, in alles net even iets beter dan de 600.
De 900 is, met name door het grotere koppel gewoon een klasse hoger en voelt net even als meer fiets aan dan de Street.
De Street is echt een racer zonder kappen, terwijl de 900 meer een koppelbike is, waarmee je, als je haar eenmaal een beetje kent erg goed mee kan sturen en hard mee de bocht om kan, maar ook rustig en schakellui rijden is erg fijn...
Beide zijn echte funfietsen... En op alletwee raak je niet binnen een jaartje of 2 uitgekeken...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan