*Hornet Plaza*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer 1 '(

Sh*t BB. -O- What happened?


Je ‘blikschade’ is te repareren, met je been komt het ook vast wel weer goed, maar die deuk in je zelfvertrouwen moet je niet onderschatten. Ze zeggen dat iedere motorrijder vroeg of laat wel eens het asfalt (onvrijwillig) kust.

[me]HornEd heeft z’n portie trouwens al gehad een paar jaar geleden op z’n Hornetje
[/me]


Maar iig sterkte met je herstel en met je mooie Hornet :W
 
De foto van de nieuwe Hornet 1000 is wel heel tegenstrijdig.

en bovendien spuuglelijk.

Maar op de desbetreffende pagina staan wel een hoop foto's die door de fotosoep machine zijn gehaald :Y

Als er maar een 1000 komt want da's nog niet zeker, toch :?
 
Ben erg benieuwd wat er dit jaar uitkomt van al deze voorspellingen :X

Maare ik wacht ook al jaren op de nakud versie van de SP2.



:+
 
Heey Johrav!! Sterkte hoor! Ik lees net pas wat jou ellende is...ik ben namelijk vrijdag onderuit gegaan en heb wel mijn linker kuitbeen gebroken en wat kleine schade aan mijn linkerkant...zit net te denken...is jouw carterdeksel en je kont nog heel? Heowel...als je fiets total is dan zal dat wel niet. Sorry als ik misschien dingen vraag die je al geschreven hebt maar ik ga het niet redden alles terug te lezen en ben wel op zoek naar linkerkant onderdelen voor 2004 model.. :Y

Ik heb schade aan mijn Rizoma spiegel (zie de fotoos van Horzel) en mijn stuureind, carterdeksel, schakelpook en kont...dus als iemand toevalligwat weet.. O-)

Verder moet ik ff rust houden wat een lastig begrip is voor mij...en dan hoop ik over een week of 4 toch op vakantie naar de Eifel te kunnen weer... :Y

Johrav sterkte ook met de afwikkeling van de schade en alles...en het alerbelangrijkste dat je gauw weer gezond mag worden zodat je weer op een Hornet kunt klimmmen.. ;)

Jij ook sterkte! Dit is een heel slecht jaar voor de hornets zeg -O- .
Helaas is er van mijn motor niet veel meer heel of zonder schade.
Heb eventueel nog wel de orginele spiegels en stuur liggen. Ziet er niet mooi uit maar als jet voor nood even nodig heb hoor ik het wel.

Ben je wel goed verzekerd??

En rust houden is soms wel lkkr maar verplicht rust houden is helemaal niks.

Ik hoop dat je op tijd genezen ben om lkkr in de eiffel rond te gaan rijden.
 
Ben erg benieuwd wat er dit jaar uitkomt van al deze voorspellingen :X

Maare ik wacht ook al jaren op de nakud versie van de SP2.



:+

er is al een cbf1000 geloof ik? zo te zien wordt de nieuwe hornet 1000 niet zo
extreem als al die fotosoep plaatje die we hier zien (best lelijk trouwens)

de sp2 word uit productie genomen, er is nog de vtr1000 firestorm.
 
Ben erg benieuwd wat er dit jaar uitkomt van al deze voorspellingen :X

Maare ik wacht ook al jaren op de nakud versie van de SP2.
Precies!! Laat ze bij Honda eens een lekkere dikke blote twin bouwen.Met een beetje ruige uitstraling weet ik zeker dat het een verkooptoppertje wordt.
(iig koopt Salty er 1, ik neem die van hem dan wel na een paar jaar over 8-) )
 
hallo allemaal,

ik ben op zoek naar wat hornet info, om precies te zijn ben ik op zoek naar de specificaties van de eind jaren 90 hornet 600 (f) en de specs van het 2002 model (2002 was het toch?) cb600f hornet... die van het nieuwe model staan gewoon op de honda site dus dat is niet zo'n probleem :)

wie o wie kan mij helpen? :)
 
hallo allemaal,

ik ben op zoek naar wat hornet info, om precies te zijn ben ik op zoek naar de specificaties van de eind jaren 90 hornet 600 (f) en de specs van het 2002 model (2002 was het toch?) cb600f hornet... die van het nieuwe model staan gewoon op de honda site dus dat is niet zo'n probleem :)

wie o wie kan mij helpen? :)
Hier vind je het!

Grootste verschil tussen de bouwjaren 1998 en 2000 is het 16 inch voorwiel wat vervangen is door een 17-incher. Vanaf 2003 is de styling imho een stuk strakker geworden, met name de bilpartij.

[me]Hornix schaamt zich toch niet voor zijn brommer...het is immers de Oer-Horzel
[/me]

*O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Hallo Johrav en BlackBeauty!!

Jullie beide veel sterkte met opknappen van je lichamelijke ongemakken!
Jullie zijn er nog en daar moeten jullie dankbaar voor zijn.
*O* *O* *O*

En ook sterkte met het afwikkelen van jullie schade van je motoren. '(

Beterschap toegewenst van BlackHornet!
 
Sterkte BB, het zit je niet mee deze maanden. Hopelijk geneest het bot goed en wordt je Honda ook snel weer de oude. Staat ie al bij M.? Mocht je het rijden missen, bij Silverline hebben ze er een in de verhuur, maarja misschien kost de reparatie je al genoeg.
 
Ik zal me even voorstellen. Ik ben René, 25 jaartjes jong en woon in het oh zo mooie westfriesland... ;)

Vanaf morgenvroeg 10.00 uur ben ook ik de trotse eigenaar van een CB900. Hij is nog helemaal standaard, maar als ik 'm heb zal ik wat foto's maken.
 
Zooo, ben alweer twee dagen in het warme Nederland, en ik ga a.s. zaterdag kijken voor een mooie blauwe 600! Ik kon tijdens de vakantie al niet wachtten om te kijken naar een motor voor moi, en ik heb een mooie gespot!

So hopefully, i am wannabee af, i will keep you posted!
 
Zooo, ben alweer twee dagen in het warme Nederland, en ik ga a.s. zaterdag kijken voor een mooie blauwe 600! Ik kon tijdens de vakantie al niet wachtten om te kijken naar een motor voor moi, en ik heb een mooie gespot!

So hopefully, i am wannabee af, i will keep you posted!

Hey, welcome back!

Is het bloed alweer uit je hoofd gezakt? 5 weken op je kop rondlopen is niet niks hoor.... :Y

Maar suc6 met je nieuwe brommert. ;)
 
Hey, welcome back!

Is het bloed alweer uit je hoofd gezakt? 5 weken op je kop rondlopen is niet niks hoor.... :Y

Maar suc6 met je nieuwe brommert. ;)

Thanx mate!

Ja joh, vandaag alweer gewerkt ook, gelijk weer back to normal...

Australie is echt geweldig, alleen kunnen ze daar niet motorrijden _O-
Veel lichte motoren zie je daar, veel cbr 400tjes gezien, moest wel aan mijn voormalige schatje denken, we hebben het motorrijden zeker gemist!

Zaterdag kijken, motor ziet er goed uit, helemaal standaard deze keer, maarre met beiden een Hornet zal dat niet lang zo blijven })
 
Zooo, ben alweer twee dagen in het warme Nederland, en ik ga a.s. zaterdag kijken voor een mooie blauwe 600! Ik kon tijdens de vakantie al niet wachtten om te kijken naar een motor voor moi, en ik heb een mooie gespot!

So hopefully, i am wannabee af, i will keep you posted!

Hé ook hier nog even welkom terug ;)

Hou je wel in gedachten dat er meer zijn :? Als verkoper weet ik dat je de ultieme prijs wilt betalen als je verliefd bent op een motor ;) Dus afstandelijk doen, dan kan er meer van de prijs af en hou je dus geld over voor wat bling bling parts ! succes iig
 
Hé ook hier nog even welkom terug ;)

Hou je wel in gedachten dat er meer zijn :? Als verkoper weet ik dat je de ultieme prijs wilt betalen als je verliefd bent op een motor ;) Dus afstandelijk doen, dan kan er meer van de prijs af en hou je dus geld over voor wat bling bling parts ! succes iig

Yeah, i know... Maar ik weet al weken :+ wat ik wil, en daardoor is een keuze sneller gemaakt. Van alle advertenties zag ik er een die me aanstond en ik had van tevoren een bedrag in mijn hoofd, en na het onderhandelen zijn we het eens geworden, dus de motor zaterdag is zoals op de advertentie gaat ie mee 8-)
 
Yeah, i know... Maar ik weet al weken :+ wat ik wil, en daardoor is een keuze sneller gemaakt. Van alle advertenties zag ik er een die me aanstond en ik had van tevoren een bedrag in mijn hoofd, en na het onderhandelen zijn we het eens geworden, dus de motor zaterdag is zoals op de advertentie gaat ie mee 8-)

*O* Hoor ik daar een inrij ritje :?

ow,nee ik moet eerst maar eens nieuw rubber en een nieuw kettinkje erop leggen -O- voor ik weer in een regenbui terecht kom :P

Ow,ja uitlaten voor de eifel zijn geregeld -O- helaas zijn het standaard pijpen geworden
 
*O* Hoor ik daar een inrij ritje :?

ow,nee ik moet eerst maar eens nieuw rubber en een nieuw kettinkje erop leggen -O- voor ik weer in een regenbui terecht kom :P

Ow,ja uitlaten voor de eifel zijn geregeld -O- helaas zijn het standaard pijpen geworden

Hahaha, van het weekend gaat het niet regenen :P Kom maar op, ook al is het 30 graden , ikke wil rijden, heb het zwaar gemist!
Enne LoSBoL krijgt a.s. donderdag een nieuwe ketting voor zijn Hornet, kunnen we weer mooi en veilig rijden :]
 
Hahaha, van het weekend gaat het niet regenen :P Kom maar op, ook al is het 30 graden , ikke wil rijden, heb het zwaar gemist!
Enne LoSBoL krijgt a.s. donderdag een nieuwe ketting voor zijn Hornet, kunnen we weer mooi en veilig rijden :]

Weet je het echt zeker ???
Echt geen Kawasaki Z1000 of en Z750.....echt je moet ff gaan kijken..

www.kawazed.tk

Glock
 
Hahaha, van het weekend gaat het niet regenen :P Kom maar op, ook al is het 30 graden , ikke wil rijden, heb het zwaar gemist!
Enne LoSBoL krijgt a.s. donderdag een nieuwe ketting voor zijn Hornet, kunnen we weer mooi en veilig rijden :]

Zolang het droog blijft kan ik wel mee, was zaterdag aan het glibberen in Hoorn en dat doe ik dus niet meer :P

Betaald hij nou voor dat kettingsetje :?

Ik heb zo'n idee dat mijn dealer alleen nog hele rijke klanten wil :Y

Trouwens om maar weer even over de bandjeskeuze te beginnen, wie heeft wat en wat heb je er voor betaald :? ik heb met de hornet alleen 2 keer een nieuwe achterband (bt14) gekocht en incl montage was ik 225 kwijt, vindt dat net even te gortig -O-
 
Kettingset was 158,50 excl. montage, hierbij heb ik wel een 2 tandjes groter achtertandwiel, volgens mij nog niet het goedkoopst, maar heb geen zin om overal rond te gaan zitten leuren.

Bandjes, Michelin Pilot Power, bestel ze overigens uit duitsland bij www.reifenversand.com, daar heb je een setje(voor en achter) voor 225,11. en laat ze hier gewoon monteren bij de plaatselijke motordealer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan