Hornetmeeting Limburg lente 2007

Stem op je voorkeur weekend.

  • 6 tot 9 april Pasen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 tot 16 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20 tot 23 april

    Stemmen: 7 46,7%
  • 27 tot 30 april koninginnedag

    Stemmen: 2 13,3%
  • 4 tot 7 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 tot 20 mei hemelvaarts

    Stemmen: 5 33,3%
  • 25 tot 28 mei pinksteren

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Beste bikers,

Voor degene die graag filmpje van You Tube willen downloaden,
dan kan ik een tip geven namelijk dan download je eerst een programmaatje die filmpje op je harde schijf kan zetten........

Ik geef je een link door en dan kun je (gratis) programma downloaden en je kunt het zelf filmpjes downloaden en het werkt prima!!

Het gaat om: You Tube Downloader versie 2.11

Technology News, Analysis, Comments and Product Reviews for IT Professionals | ZDNet


Als je dat gedaan hebt dan moet je een URL kopieren en op je downloader plakken en opslaan als mpeg en op start klikken dan gaat de rest vanzelf.
Denk wel om waar je hem wilt opslaan op je harde schijf....

Heel veel succes toegewenst...




:W
 
Beste bikers,

Voor degene die graag filmpje van You Tube willen downloaden,
dan kan ik een tip geven namelijk dan download je eerst een programmaatje die filmpje op je harde schijf kan zetten........

Ik geef je een link door en dan kun je (gratis) programma downloaden en je kunt het zelf filmpjes downloaden en het werkt prima!!

Het gaat om: You Tube Downloader versie 2.11

Technology News, Analysis, Comments and Product Reviews for IT Professionals | ZDNet


Als je dat gedaan hebt dan moet je een URL kopieren en op je downloader plakken en opslaan als mpeg en op start klikken dan gaat de rest vanzelf.
Denk wel om waar je hem wilt opslaan op je harde schijf....

Heel veel succes toegewenst...




:W

Toppie, ik ga even kijken of dit me gaat lukken ;)
 
http://members.home.nl/tedroben/Hornet_weekend_2007.wmv

Daar is het bestand te downloaden ...

wilde het nog opslaan in betere kwaliteit, maar dat had geen zin, omdat de bronfilmjes 320x240 zijn, opslaan in 640x480 of nog meer levert alleen maar groter bestand op zonder kwaliteitsverbetering :(
laatste kick:

Jullie hebben nog 1 week om dit bestand te downloaden, want daarna heb ik de ruimte nodig voor andere zaken ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan