http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/114624/l

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is één van de twee mensen hier goed dronken, stoned, gestoord. En ik denk niet dat het Appie is.

lock.jpg
dan maar?
 
Bedankt voor crossposten in ieder subforum, eikel :( . Mijn hele lijst active-topics vervuild. Mooie manier om meteen aandacht te krijgen van een modje en jezelf gebanned te krijgen B| -O-
 
Ik heb enig idee... Ivan heeft in een topic van de opener van dit topic iets gepost dat hij vond dat in totaal 8 topics openen voor de verkoop van een motormover, een beetje aan de overdreven kant was (en daarmee niet alleen Ivan ;) ) Ivan had in zijn avatar een plaatje van in van zijn huisdieren, waarop deze tamelijke zielige reactie volgde van de topicopener, met het openen van dit topic... Beetje duidelijker? :+
 
Ik heb enig idee... Ivan heeft in een topic van de opener van dit topic iets gepost dat hij vond dat in totaal 8 topics openen voor de verkoop van een motormover, een beetje aan de overdreven kant was (en daarmee niet alleen Ivan ;) ) Ivan had in zijn avatar een plaatje van in van zijn huisdieren, waarop deze tamelijke zielige reactie volgde van de topicopener, met het openen van dit topic... Beetje duidelijker? :+


inderdaad, ik gaf een redelijk subtiele hint (wellicht al eerder gedaan) omtrend het zeer iritante gespam over de motorbok. krijg vervolgens een woesteling over me heen met persoonlijke aanvallen in diverse topic's en sub-fora die kant nog wal raken. het verwijzen naar familie leden ligt echter erg gevoelig. :Y
 
inderdaad, ik gaf een redelijk subtiele hint (wellicht al eerder gedaan) omtrend het zeer iritante gespam over de motorbok. krijg vervolgens een woesteling over me heen met persoonlijke aanvallen in diverse topic's en sub-fora die kant nog wal raken. het verwijzen naar familie leden ligt echter erg gevoelig. :Y

iritant gespam???????/
Leg jij mij eens uit waarom je reageer ,terwijl je geen interesse hebt !!!!!!!
Dit is puur afgunst ,een ander niets gunnen lees er overheen .
Als ik nog een woekerprijs zou vragen, dan heb jij recht van spreken.!!!
 
iritant gespam???????/
Leg jij mij eens uit waarom je reageer ,terwijl je geen interesse hebt !!!!!!!
Dit is puur afgunst ,een ander niets gunnen lees er overheen .
Als ik nog een woekerprijs zou vragen, dan heb jij recht van spreken.!!!

wou eigelijk niet reageren maar kan 't toch niet laten

@ikuzus, als je dit nou gewoon zonder dit hele geflame en gezeik had gedaan en gewoon ff simpel een mailtje naar een mod gestuurd en een mailtje naar ivan voor mijn part had je misschien je vermeende 'handeltje' nog gewoon kunnen blijven draaien en zo nog wat mensen blij gemaakt ook, dit is niet echt slim wat je nu doet want nu ben je er wel zeker van dat het verleden tijd is..
 
iritant gespam???????/
Leg jij mij eens uit waarom je reageer ,terwijl je geen interesse hebt !!!!!!!
Dit is puur afgunst ,een ander niets gunnen lees er overheen .
Als ik nog een woekerprijs zou vragen, dan heb jij recht van spreken.!!!
het heeft niets met je prijzen te maken.
zo te zien ben je lekker aan het hobbieen, niks mis mee.
maar als je erg veel spullen maakt en op mf te koop aanbied, dan begint dat op een handel te lijken, iets waar men hier niet op zit te wachten.

eerlijk gezegd vond ik die uitlaten die je te koop had erg mooi, heb daar ook nog eens op gereageerd. maar zoals je aan het afreageren bent is nogal 'wild'.
 
het heeft niets met je prijzen te maken.
zo te zien ben je lekker aan het hobbieen, niks mis mee.
maar als je erg veel spullen maakt en op mf te koop aanbied, dan begint dat op een handel te lijken, iets waar men hier niet op zit te wachten.

eerlijk gezegd vond ik die uitlaten die je te koop had erg mooi, heb daar ook nog eens op gereageerd. maar zoals je aan het afreageren bent is nogal 'wild'.

Het af reageren op sommigen is puur,
biedt ik iets aan ,gelijk gezeik,dus mag ik mij verdedigen?
 
Het af reageren op sommigen is puur,
biedt ik iets aan ,gelijk gezeik,dus mag ik mij verdedigen?
ja natuurlijk
tenminste....van mij wel

maar het openen van zoveel topics is ietsje overdreven toch?

daarnaast mij bedreigen...... :N
het lijkt me gewoon een beetje TEveel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan