Hulde voor deze motoragent(KLPD)

xeneos

Die hard MF'er
14 nov 2004
529
1
Gorinchem
Gisteren op weg naar huis in mijn koekblik :) reed ik op de A2 .
Opeens viel mijn oog op een motoragent aan de overkant van de rijbaan,deze duwde een motorijdster die denk ik pech had gekregen.
Hij had zijn beemer handgas vast gezet en met z,n rechterarm begeleide hij haar de snelweg af.
Dit opzich niets bijzonders het stierf gisteren daar van de motoragenten,maar ook motorrijders.
Maar dat juist een agent te motor te hulp schoot kon mijn waardering wel dragen.

dus motoragent op de A2 :} :} :}
 
Gisteren op weg naar huis in mijn koekblik :) reed ik op de A2 .
Opeens viel mijn oog op een motoragent aan de overkant van de rijbaan,deze duwde een motorijdster die denk ik pech had gekregen.
Hij had zijn beemer handgas vast gezet en met z,n rechterarm begeleide hij haar de snelweg af.
Dit opzich niets bijzonders het stierf gisteren daar van de motoragenten,maar ook motorrijders.
Maar dat juist een agent te motor te hulp schoot kon mijn waardering wel dragen.

dus motoragent op de A2 :} :} :}



:+ _O-
Misschien wastie wel bang dat ze ertussenuit zou knijpen na aanhouding?


*O* nah, wel tof van hem :Y
 
Toen ik met pech stond kwamen er ook 4 motorrijders kijken (waaronder een KLPD'er) of ze konden helpen *O* Ik was al bezig met de oplossing voor het mankement, dus heb iedereen vriendelijk bedankt voor het aanbod. Maar toch fijn dat er mensen zijn die de tijd nemen om even te stoppen :]
 
Maar dat juist een agent te motor te hulp schoot kon mijn waardering wel dragen.

Ik denk eerder dat het toch wel een beetje bij z'n werk hoort hoor.
Tevens wilde hij haar gewoon versieren :Z :+
 
Laatst bewerkt:
Dus hij duwde met de motor een koekblik?
Dat zou wel een knap staaltje rijvaardigheid zijn... Wat voor koekblik was het?

de zin die daar boven staat ook even lezen

Opeens viel mijn oog op een motoragent aan de overkant van de rijbaan,deze duwde een motorijdster die denk ik pech had gekregen.
 
ik steek ook altijd me hand op naar motoragenten............
heb goeie en slechte ervaringen met ze.
zitten best sportieve goeie gasten tussen.
 
Nogmaals hulde:

468843031_f16aad6894.jpg


Deze vond het zo nodig om de achterligger van de Amstel Gold Race even een handje te helpen...
 
Nogmaals hulde:

[afbeelding]

Deze vond het zo nodig om de achterligger van de Amstel Gold Race even een handje te helpen...

Hmmmm, ik denk eerder dat hij hier een van die 2 AG-rijders te pakken heeft die onderweg een automobilist en zijn vrouw in elkaar hebben gemept... Ook hulde (voor de KLPDér dan he....)

cu,
John
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals hulde:

[afbeelding]

Deze vond het zo nodig om de achterligger van de Amstel Gold Race even een handje te helpen...

Kijk dit is pas een versierpoging })

Dit is eigenlijk die motorcop van de YMCA die zijn kleding met de tijd mee heeft laten gaan 8-)
 
de afgelopen 4x dat ik ben gestopt voor een motorrijder die langs de kant van de weg stond, hadden ze geen pech, maar waren ze gewoon een sigaretje aan het roken. _O-

En dan sta ik een keer, en dan stopt er niemand. B|
 
de zin die daar boven staat ook even lezen

Opeens viel mijn oog op een motoragent aan de overkant van de rijbaan,deze duwde een motorijdster die denk ik pech had gekregen.

Wat wil je nou hiermee zeggen reuffneck.
Ik reed opdat moment op tegengestelde rijrichting ,tja dan kan je aandacht weleens getrokken worden naar gekke situaties.
Maar deze had ik nog niet eerder gezien dat een motoragent een gestrande motorrijder de snelweg af hielp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan