Hulp nodig IKS rdw 25kw eisen!

15 sep 2012
5
0
eindhoven
Beste leden,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 19 jaar en heb net mijn lichte motorrijbewijs!

ik ben de laatste dagen op onderzoek uit gegaan of de nieuwe aankoop van een motor die gepland staan voor eind deze week wel zo'n slim plan is.

het gaat hier om een Honda 750 met 34 KW vermogen.

die ik op kenteken wil laten zetten voor 25kw via de IKS bij het rwd.


Ik heb met het rwd gebeld en het was geen probleem zolang hij door de keuring heen kwam. Echter wordt dit waarschijnlijk wel een probleem omdat de motor die ik heb gekocht (tenminste vanaf einde van de week) niet bepaald orgineel is. de man aan de telefoon zij dat dat ook niet hoefde maar dat hij wel onder de normale eisen van de wet meot voldoen.

hij zij dat het kenteken bijvoorbeeld niet aan de zijkant mag.

ik plaats hieronder een aantal foto's waardoor jullie misschien mij kunnen helpen met de vraag of hij door die keuring heenkomt of wat er aan zou moeten veranderen?
 
full


Alstu
 
Knippers zijn volgens mij niet verplicht als het bouwjaar van de motor onder de 1996 is. Je bent wel verplicht om richting aan te geven, dus dat wordt handje uitsteken :+. Over dat kenteken zou ik niet weten.
 
:^

Als 'ie vóór 31-12-1996 in gebruik is genomen ( datum aanvang eerste tenaamstelling ) dan hoeven er géén knipperlichten op te zitten.


Let wel, áls ze er op zitten, moeten ze het doen!

En wat betreft dat kenteken:

Broddel een beugel die onder je zadel doorloopt naar achter, zodat de kentekenplaat in het midden zit.

Zorg wél dat óók je kentekenplaatverlichting functioneert.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan