Husaberg SM 650 leed (vermaak)

Dat van die turbulentie klopt zeker en vast, heb je momenteel in verschillende soorten bij Otto motoren.
de swirl en de tumble zijn me het meest bekend.(zoveel mogelijk het mengsel homogeen te maken en naar de bougiepunten(squish) te brengen).
Het glad maken of polijsten van de kanalen mag je dus enkel doen wanneer de vermenging na het inlaattrayect gebeurd. de klepstelen is geen enkel probleem zowel met DI of carb.
Bij carb modellen moet je de wand een haaienhuidje geven. kan verkregen worden door het licht te stralen.
 
Zie ik nou een kras in de cylinderbus lopen?

Kan kloppen, is een van de oude bussen!

Teun moet je nog een goed kope motor hebben, 450,-
xj750 met nieuwe banden, nieuw zadel, nieuwe accu, starten lopen rijden..... allen wel een beetje roest en poetswerk.


t.a.v. het vermogen......flowen e.d.

die gozer doet normaal aan tunen van dragracers dus verstand heeft die wel.
Hij weet echt wel wat en waar je het moet doen, ter info de uitlaatkant is ook gedaan, maar daar is de diameter niet groter geworden, die was al goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan