Husqvarna Nuda 900(R) grondspeling

fastfranco

Rookie
6 nov 2012
17
2
Delft
Ik overweeg om een Husky Nuda 900 te gaan rijden want ik ben razend enthousiast na een proefrit rond IJsselstein over o.a. een wat natte en smerige Lekdijk. Heerlijk was het maar natuurlijk kon ik niet echt scherp sturen. Ik heb over de 900 veel juichende testverslagen gelezen maar nu las ik in een Promotortest dat testrijder Mink klaagde over de grondspeling; te gauw de voetsteunen en pedaal over de grond. Elders las ik daar niets over en ik heb zelf niets gemerkt. Hoe is jullie ervaring met de 900; is het storend of zelfs gevaarlijk, is de 900R inderdaad iets hoger en geschikter (maar wel duurder...) en zijn er onder jullie die met de 900(R) circuitdagervaring hebben zoals ik van plan ben? Ik ben benieuwd!

grz Frank
 
Frank,ik rij een Nuda 900S 8-) Ja die bestaat niet maar die heb ik er zelf van gemaakt.
Er is hier al een Topic over de Nuda en ga daar eens lezen zou ik zeggen.
Naar mijn idee is er grondspelling zat,zou ook gewoon de standaard Nuda nemen en die rood spuiten,zijn er meer die dat doen :X
Qua vering zou ik dan de sachs wel ff wat opschroeven qua veerspanning,gaat die beter van sturen is mijn ervaring :]
 
Ha, de Nuda 900S is dus nog exclusiever dan de Husky al is. Wanneer je het spuitwerk moet uitbesteden kost dat wel een lieve duit, maar ja, je hebt gelijk Lucky, het kan wel.

Wat ik mij ook nog afvroeg is hoe het zitcomfort is op de langere afstanden, bijvoorbeeld bij een weekeindje Ardennen, Vogezen etc. Valt het mee of moet ik dan onder de beoogde Husqvarnacombi een wielerbroek aantrekken, uierzalf of andere fratsen uithalen? Ik heb geïnformeerd maar mij werd gezegd dat er nu nog geen Corbin of ander vervangend zadel is te verkrijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan