Treffen was hier vlakbij maar kwam er niet van er naar toe te gaan, wilde eigenlijk wel met MZ span gaan.
Al wel veel foto's gezien, erg leuk treffen ( veel buitenlanders ook begreep ik)
Dus hebt er nu 3 Jawa's bij
Ik ben je nog nooit in het Jawa topic tegengekomenJa, 2x een 640 en 1x 634.
1 van de 640 staat al vanaf 2003 bij Cattier
Ik ga 1x 640 klaar maken voor de verkoop.
De 634 is, gezien de draadjes die overal uit komen, denk ik niet meer te maken.
(634 is een 6 volt en ze hebben geprobeerd om hem te starten met een 12 volt accu)
Dus als dat niet meer lukt dan verkoop in hem in onderdelen, behalve het frame.
Het frame gebruik ik dan om alles van de andere 640 over te bouwen.
Hou ik dus een 634 met de opbouw van een 640....................belastingvrij en oldtimerverzekering
De DR 500 heb ik al een eeuwigheid, en blijft in mijn bezit
zo zo, Dan ben ik niet meer de enige met een motoren-park.
Ben nog steeds erg blij met de Hyosung. Onderdelen besteld en na een paar dagen bezorgd met rekening. Hier zaten ook weer 4 zuigerige remklauwen bij om de Fischer om te bouwen met wat waanzinnige remmen.
We hebben de Hyosung getest met een SV 650. Eerder hadden we het ook gedaan: stuurde beter en er zat duidelijk meer pit in, nu remt ie ook nog beter!!!
zullen we kijken wat er meer vermogen heeft: hyosung 2004 carberateur of 2012 efi.
Dat klinkt als de zuinigste rijder, ik ben al blij met 240 km/tank
Ik ben wat aan het rondkijken naar een 125cc hyosung (al een hele ruime tijd eigenlijk, maar aanbod valt erg tegen)
En ik heb nu eindelijk een hele leuke Karion 125 gespot van 2008 met een 4000 km op de klok bij een motordealer, wel met de felle oranje kleur opzich is de kleur ok maar de graphics van 2012 model is echt om te kwijlen, zo gaaf.
Maargoed kan de zooi altijd laten spuiten in de toekomst.
Nu is eigenlijk de vraag zit er daadwerklijk verschil tussen de bouwjaren qua betrouwbaarheid?
En is goedkoop een dure koop? Wat ik bedoel is is het veiliger om voor een nieuw model te gaan voor een 2000 euro meer inclusief garantie en het feit dat de motor niet afgebeuld of iets dergelijks is.
Of zijn de dingetjes best wel bulletproof gebouwd en is een 2008 model met 4000 km eigenlijk net zo goed als een nieuwe? als in geen roest of scheuren in het plastic of iets dergelijks
En dat een 2000 meer uitgeven eigenlijk overkill is?
mijn meningals je die 2 mile heb......d'r is nix zo gaaf als nieuw.
4000 km is ook nix , en 2000 euro goedkoper is dus 2 euro afschrijving per km en da's een hoop.
en d'r is nix zo gaaf als nieuw, als je het kan betalen
Als je hem 2e hands bij de dealer koopt heb je toch ook garantie.
Het blok is goed, geen problemen
Dit blok voert Hyosung al jaaaaren.
Maar met nieuw heb je idd wel 2 jaar garantie
En euh...........wel lid worden van de club he
Graphics van 2012 lijkt mij een sticker-set. Verder als je voor een 125 cc wilt gaan en niet perse een klarion wil: bij korteland staat een mooie 125 cc GV (chopper dus).
Ben benieuwd!!
Ik ben wat aan het rondkijken naar een 125cc hyosung (al een hele ruime tijd eigenlijk, maar aanbod valt erg tegen)
En ik heb nu eindelijk een hele leuke Karion 125 gespot van 2008 met een 4000 km op de klok bij een motordealer, wel met de felle oranje kleur opzich is de kleur ok maar de graphics van 2012 model is echt om te kwijlen, zo gaaf.
Maargoed kan de zooi altijd laten spuiten in de toekomst.
Nu is eigenlijk de vraag zit er daadwerklijk verschil tussen de bouwjaren qua betrouwbaarheid?
En is goedkoop een dure koop? Wat ik bedoel is is het veiliger om voor een nieuw model te gaan voor een 2000 euro meer inclusief garantie en het feit dat de motor niet afgebeuld of iets dergelijks is.
Of zijn de dingetjes best wel bulletproof gebouwd en is een 2008 model met 4000 km eigenlijk net zo goed als een nieuwe? als in geen roest of scheuren in het plastic of iets dergelijks
En dat een 2000 meer uitgeven eigenlijk overkill is?