Hyosung dat is het

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemeng.

Die hard MF'er
24 jan 2005
444
0
Zetten
Een hee blijde Hyosung rijder.
Zelfs na vele jaren.
full
 
Hier kunnen we met z'n allen eens prettiger praten over de Hyosung.
En niet alleen elkaar afzeiken.
 
Die Fischer van het vorige topic is wel oud hoor. Weet al 3 jaar dat die bestaat. Wist wel niet dat die effectief in productie was. Mooie fiets. Maar wel opvallend duurder dan een vergelijkbare koreaan
 
schiet me nu te binnen:

toen hyosung geintroduceerd werd in de motorwereld, stonden ze op de RAI (of mobu, weet niet welke het was). enfin, allemaal leuk en aardig, maar wat stond daar nou? een hyosung met een gebroken voetsteun...

:+
 
Tsja ..... Suzuki techniek met een Koreaans sausje .... Je zou die Koreanen bijna gaan adviseren óók auto's te gaan bouwen ;)

Ooohw.... dat doen ze óók al ...
 
Niks mis met Hyosung, verwacht alleen geen goede restwaarde. Dat ligt niet aan het materiaal, maar aan het imago.
 
Niks mis met Hyosung, verwacht alleen geen goede restwaarde. Dat ligt niet aan het materiaal, maar aan het imago.

Dat dus ....

Vandaar de "sneer" naar de auto industrie daar. DeaWoo bouwde "vroeger" alleen autos onder de licentie van GM ... Nu word het gewoon direct onder die vlag uitgebracht.

[edit]
Ander voorbeeld uit Korea: Samsung.

Begin jaren negentig een onbekende speler op de audio/visuele markt. (terwijl ze in bijna alle industriële sectoren wel vertegenwoordigd waren). .....

Wat is Samsung amper 20 jaar later ?

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Dat dus ....

Vandaar de "sneer" naar de auto industrie daar. DeaWoo bouwde "vroeger" alleen autos onder de licentie van GM ... Nu word het gewoon direct onder die vlag uitgebracht.

[edit]
Ander voorbeeld uit Korea: Samsung.

Begin jaren negentig een onbekende speler op de audio/visuele markt. (terwijl ze in bijna alle industriële sectoren wel vertegenwoordigd waren). .....

Wat is Samsung amper 20 jaar later ?

[/edit]

is daewoo niet van dodge nu? Of een ander amerikaans merk.
 
Dat dus ....

Vandaar de "sneer" naar de auto industrie daar. DeaWoo bouwde "vroeger" alleen autos onder de licentie van GM ... Nu word het gewoon direct onder die vlag uitgebracht.

[edit]
Ander voorbeeld uit Korea: Samsung.

Begin jaren negentig een onbekende speler op de audio/visuele markt. (terwijl ze in bijna alle industriële sectoren wel vertegenwoordigd waren). .....

Wat is Samsung amper 20 jaar later ?

[/edit]

sta ook niet te kijken als over 10 jaar de helft van de motorrijders op een Xingao of Shensui rijd. nu lachen we nog om die chinese rommel...
 
Of het een imago op kan bouwen zal afwachten zijn, ik krijg er wel een beetje 'Kia' gevoel bij. Die zie je ook overal rijden maar het imago hebben ze eigenlijk nog steeds niet mee. Ik bedoel als je in een Kia Sorento rijd ziet iedereen je als een 'wannabe' Land cruiser rijder.

En inderdaad, boeiend hoe de rest je ziet maar ik rij zeker ook motor om gezien te worden.
 
Of het een imago op kan bouwen zal afwachten zijn, ik krijg er wel een beetje 'Kia' gevoel bij. Die zie je ook overal rijden maar het imago hebben ze eigenlijk nog steeds niet mee. Ik bedoel als je in een Kia Sorento rijd ziet iedereen je als een 'wannabe' Land cruiser rijder.

En inderdaad, boeiend hoe de rest je ziet maar ik rij zeker ook motor om gezien te worden.

Hmm..... dan hoop ik voor je dat je de geschiedenis van Honda kent })

Oftewel ... Waar is Honda groot mee geworden ??

[edit]Voor het geval je gaat googlen: Honda is groot geworden met motoren ... door een kopie te maken van een Triumph[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Hmm..... dan hoop ik voor je dat je de geschiedenis van Honda kent })

Oftewel ... Waar is Honda groot mee geworden ??

[edit]Voor het geval je gaat googlen: Honda is groot geworden met motoren ... door een kopie te maken van een Triumph[/edit]

Ja ok het blijft natuurlijk allemaal oost-aziatisch, 13 in een dozijn :)

Mijn volgende zou trouwens best weleens een Triumph kunnen worden, heb er al serieus over zitten denken ;)
 
Of het een imago op kan bouwen zal afwachten zijn, ik krijg er wel een beetje 'Kia' gevoel bij. Die zie je ook overal rijden maar het imago hebben ze eigenlijk nog steeds niet mee. Ik bedoel als je in een Kia Sorento rijd ziet iedereen je als een 'wannabe' Land cruiser rijder.

En inderdaad, boeiend hoe de rest je ziet maar ik rij zeker ook motor om gezien te worden.

Ach ja :) En Nissan met die stickers. 'Nissan Forever' dat was ook omdat je er nooit meer vanaf geraakte...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan