I love bagger

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
De aanschaf van de 620 was eigenlijk vooral bedoel om lekker te SM-en *O* Dus er werd gezocht naar een SM fiets met daarnaast een setje noppen wielen. Nu ben ik een aantal keer van de weg af gegaan en de klei / het zand / de bagger ingedoken. Wat blijkt... compleet verslaafd!!

Het is zo gaaf om bocht uit te drifen en de kluiten om de oren te zien vliegen. Lekker door bagger te denderen, plassen te door klieven en over zand te stuiven. Natuurlijk val ik nog regelmatig op mijn bek. De ene keer nog sierlijker als de andere keer. Ik moet wel zeggen dat de valpartijen minder pijnlijk zijn als de asfalt buitelingen die ik reeds op mijn naam heb staan.

Zijn er nog meer idioten hier die eigenlijk voor de SM actie gingen maar letterlijk en figuurlijk in de bagger zijn blijven steken?

Zondag weer een ritje maken. Op de Offroad kalender staat Westerbork en dat moet schitterend zijn. Ik kan nu al haast niet wachten! :Y *O*
 
full


Ook met die oude konijnenhok kan je dus springen!!! :P
 
lijkt me echt superleuk om te doen, heb altijd al een crossmotor willen kopen, ook verder niet op kenteken of zo, dat wordt allemaal wat te prijzig...
alleen nog niet echt wat leuks gevonden voor weinig :N
ooit heb ik net zulke piccies van mezelf !


hier nog een leuk plaatje, past wel een beetje bij dit topic _O-

full
 
lijkt me echt superleuk om te doen, heb altijd al een crossmotor willen kopen, ook verder niet op kenteken of zo, dat wordt allemaal wat te prijzig...
alleen nog niet echt wat leuks gevonden voor weinig :N
ooit heb ik net zulke piccies van mezelf !


hier nog een leuk plaatje, past wel een beetje bij dit topic _O-

(Afbeelding)

De prijzen van een 620 vallen best mee hoor! Voor niet te veel rij je al een 620. Dat is dan niet de meest ideale enduro maar om te leren is het best oke!

TE KOOP

KTM 620 LC4 - 1998
Met cross en SM wielen ( SM velg achter is de brede uitvoering zodat er een 160 om kan )
Vraagprijs: € 4.000

Ik heb er niet echt haast mee maar als ik haar verkoop dan komt er denk ik een KTM 450 EXC. Die is weer handzamer in het zand. Natuurlijk moeten daar in de toekomst ook SM wielen in komen *O*
 
Laatst bewerkt:
full


Mijn 620 met de SM wielen er in. Maar ooohwwjeeeee, wat zien ik? Shit... De ketting staat veel slap... Die moet ik maar heel snel eens veel strakker gaan zetten :Y
 
Zijn er nog meer idioten hier die eigenlijk voor de SM actie gingen maar letterlijk en figuurlijk in de bagger zijn blijven steken?

Zondag weer een ritje maken. Op de Offroad kalender staat Westerbork en dat moet schitterend zijn. Ik kan nu al haast niet wachten! :Y *O*
Ja, ook ik ben in de modder blijven steken. Er komen vast wel weer een SM wielen maar voorlopig nog niet.

Aanstaande zondag ga ik ook naar Westerbork. Ik toeter wel even als ik je voorbij wil steken. Die 620's zie je niet veel meer op offroad dagen dus die valt wel op.
 
Ja, ook ik ben in de modder blijven steken. Er komen vast wel weer een SM wielen maar voorlopig nog niet.

Aanstaande zondag ga ik ook naar Westerbork. Ik toeter wel even als ik je voorbij wil steken. Die 620's zie je niet veel meer op offroad dagen dus die valt wel op.


Ohw toeren ze daarom, ze herkennen mij. Ik dacht dat ik iedereen in de weg reed :P
 
Mag ik een keer mee? Enne, ik blijf baggeraar. Die SM wieltjes heb ik maar weer verkocht. SMme is alleen leuk op het circuit. Op straat de hooligan uithangen gaat met semi noppenbanden net zo goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan