Ideetje: Iedereen merk + type motor in ondertitel?

Siebje

Die hard MF'er
5 jun 2003
844
0
Mijn titel is nogal cryptisch omschreven, maar wat ik bedoel is: is het een idee dat iedereen zijn/haar motormerk + type in de ondertitel plaatst? Veel mensen hebben dit al gedaan, maar toch staan er bij de meeste nog wat onzin in die beter ingevuld kan worden door het merk en type motor wat jij berijdt.

Mijn gedachte erachter is dat het zo makkelijker is te zien wie jouw 'collega-merk' rijders zijn en het zo duidelijk is wie nou wat rijdt. Er zijn vast wel meer voordelen aan geplakt, maar daar kan ik zo even niet opkomen.

Als het een slecht idee is, hetzij zo, dan heb ik het tenminste geprobeerd.

groet Siebje
 
Dat kan beter onder je avatar en dan kan je nog wat poezie schrijven als ondertitel.
 
Dat kan beter onder je avatar en dan kan je nog wat poezie schrijven als ondertitel.

Onder je avatar wordt de ondertitel genoemd, daar moet je dan je merk + type neerzetten. Het stukkie onderaan waar je dan je Poezie kan schrijven noem je je signature :) .

We bedoelen dus hetzelfde!
 
Laat de mensen met een creatieve geest lekker hun plaatjes staan astublieft ???

Ik vraag ook niet je plaatje (avatar) weg te halen, laat lekker staan... Alleen die ruimte onder je plaatje kan toch gebruikt worden...
 
Je mag er van mij neerzetten wat je wil, maar waarom moet iedereen hetzelfde doen?
 
Je mag er van mij neerzetten wat je wil, maar waarom moet iedereen hetzelfde doen?

Ik vraag alleen of het een idee is om dit te doen, daarmee bedoel ik niet dat je het dus moet doen. De mensen die naar aanleiding van dit topic besluiten hun ondertitel aan te passen, zien hier dus het voordeel van in en hopen dat er meerdere mensen besluiten hun ondertitel aan te passen.
 
door mijn huidige onder titel word ik eindlijk voor vol aan gezien. B|

zie je het al staan k100 :P

ik zie liever een o6 staan of voorkeur. Ik draag een zwarte zakdoek rechts ;)
*Proest..* WHoehahahahaa...K100....Whoehaha...nee, dat zou idd echt geen gezicht zijn.
Boeit me geen meter waarop een ander rondrijdt trouwens :? :X
Maar ga je gang :}
 
Op maandag 27 oktober 2003 17:29 schreef Baksteen het volgende:Boeit me geen meter waarop een ander rondrijdt trouwens :? :X
Maar ga je gang :}

.....Zegt de persoon die pronkend met zijn motor van de zaak op de foto staat ;)
 
Past dat? nee dus.

Je wordt hier als fleetowner gediscrimineerd :(
 
Ik doe het al jaren ! Maar bijna niemand heeft een XT350 of een DR650SE... dus tot zover mijn collega motor-merk-type motorrijders ;)
 
Ik doe het al jaren ! Maar bijna niemand heeft een XT350 of een DR650SE... dus tot zover mijn collega motor-merk-type motorrijders ;)

De bezitters van die motoren zijn er wel, maar daar zal jij dus niet achter komen aangezien zij dat niet in hun ondertitel hebben gezet! :P
 
Veel mensen hebben dit al gedaan, maar toch staan er bij de meeste nog wat onzin in die beter ingevuld kan worden door het merk en type motor wat jij berijdt.

Mijn gedachte erachter is dat het zo makkelijker is te zien wie jouw 'collega-merk' rijders zijn en het zo duidelijk is wie nou wat rijdt.

het maakt toch niet uit wie je merk collega's zijn, we zijn sowieso al collega's van elkaar (collega's wel een erg slechte benaming, want ik heb het niet zo op collega's B| ). trouwens kan ook lastig worden, nu heb ik er nog maar 2 maar ik hoop toch redelijk snel een derde en daarna vier enz, dan wordt de ondertitel wel heel erg lang!
 
Terug
Bovenaan Onderaan