Iemand ervaring met Shark helmen?

Deze dus:

full
 
op de beurs in utrecht wel wat shark helmen gezien een stuk of 1000!! Zien er degelijk uit, ik zat te twijfelen om er een te nemen :9
 
Kwaliteit mag geld kosten...ja toch...
Een beetje arai kost meer dus wat dat betreft
valt 't wel mee...
Hoe zit 't met accesoires..?
 
Kwaliteit mag geld kosten...ja toch...
Een beetje arai kost meer dus wat dat betreft
valt 't wel mee...
Hoe zit 't met accesoires..?

lijkt me vrij compleet bij aankoop, neusdeflector, winddeflector op de kin, donker vizier van 40 tot 80€ voor een iridium :9~

Doe mij deze maar met een blauw iridium schermpje :}
 
Deze verkoopt een maatje van me,is absoluut nieuw!
maat M dus....



Site:      motor.2dehands.nl
Database:      Accessoires / Onderdelen
Type:      Aangeboden
Bedrag:      EUR 150.00
Plaats:      Vlaardingen Vlaardingen
Accessoires:      Helmen
Advertentie tekst:      Gloed nieuwe shark rsf 2 air replica regis laconi jaar 2002
maat m kleuren blau yellow black nieuw prijs 299 euro nooit gedragen
        
Naam:       Job v Velzen
Email:      job.anne@wanadoo.nl - Reageer
Telefoon:      0610709020
Homepage:      www.jvvracing.nl
Advertentie nummer:      1653717
Geplaatst op:      15-1-2003 22:41
 
Laatst bewerkt:
Hey Sigma,

Ik heb zo een Shark hellumpje gekocht. Wilde eerst net die bleuwe die je toont maar uiteindelijk toch maar voor onderstaande gekozen: De Shark RSR Foggy BBS met blauw iridium vizier !


AUT_7113.JPG


Ze zitten zeer goed en het is top materiaal. Ik heb ook gelijk een iridium vizier gekocht en is gewoon top !

Voor mij geen andere.... De accessoires zijn TOP! Tear-offs, neus, kin-stukken, etc.. Ook het 3 mm dikke antikras & antidampvizier is super en werkt echt prima ! Je kan hijgen zoveel je wil onder die helm, hij zal niet aandampen !

(Zie ook www.motor-forum.nl/forum/topic/12968 voor meer foto's)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Shark RSF gekocht laatst. Zit erg goed. Voelt goed aan. Het enige minpuntje is een fluittoon bij een bepaalde windstroom langs mijn vizier.

Voor een relatief lage prijs heb je een dijk van een helm.
 
Bij SHARK zijn alle accesoires vlot verkrijgbaar vanaf de eerste helm.

Nieuw = zilver irridium vizier leverbaar van eind maart
 
Wat hebbie gekost??

Dat moet ik ff opzoeke.... ik gelooooof iets meer dan 600 Euro maar met 10% korting om dat ik mijn motor daar ook kocht. Dus 550 ongeveer ? Als je echt wil zoek ik eens door de facturen. Ik weet het echt niet meer. Iridium vizier was 75 euro of zo
 
Dat moet ik ff opzoeke.... ik gelooooof iets meer dan 600 Euro maar met 10% korting om dat ik mijn motor daar ook kocht. Dus 550 ongeveer ? Als je echt wil zoek ik eens door de facturen. Ik weet het echt niet meer. Iridium vizier was 75 euro of zo

Just checking, om te weten of 550€ duur was of niet

[me]Sigma zijn budget is momenteel meer dan op en zijn Dainese is nog als nieuw maar hij vind dit zo een lekkere helm :9 [/me]
 
Zeg Sigma, vond jij Shark helmen niet van die grote balonnen...toch?? }) })

De grootste ballon is dan toch wel de RSR..


Zelf ben ik erg tevreden met mijn RSF (goede prijs/kwaliteit imo).
 
Ik zocht eigenlijk ook zon mooie shark helm, maar mijn budget reikt maar tot 200 euro. Heeft iemand mischien nog tips waar ik online een beetje kan kijken wat er voor die prijs aan shark te krijgen is?
 
Zeg Sigma, vond jij Shark helmen niet van die grote balonnen...toch?? }) })

De grootste ballon is dan toch wel de RSR..

Nu zou ik kunnen zeggen :? maar ik vermoed dat er dan nogal snel een linkje of een quote aan zou komen dus..... :X

Ligt mischien aan de kleur maar ik vind deze wel heel vet

[offtopic] gezien die van Ibuzze een XL is zal dat wel een serieuze ballon zijn :P [offtopic
 
Ik heb er ook ene van Shark,Sigma.Heel tevreden van.Ik heb daar 2 jaar terug ook 550€voor betaald.Het was een RS2 race foggy.Het fijne van deze helmen is dat deze wat lichter zijn dan een goedkoper model en dat verschil voel je toch wel goed (+/-300gr)
 
Op dinsdag 25 februari 2003 15:55 schreef Sigma het volgende:[offtopic] gezien die van Ibuzze een XL is zal dat wel een serieuze ballon zijn :P [offtopic

Héééééla Sigma ! Dat valt anders bijzonder goed mee hoor !
Ziet in ieder geval beter uit dan zo een chromé sjopperpot op je kop
 
ik net shark gekocht op beurs, 250 euro. xs die ik opkon hehe, klein koppie, heel vervelend. maar zit geweldig lekker, ventilatie is ff zoeken nog tijdens rijden maar gewoon wennen. maakt wel vrij veel herrie. kheb geen idee welk model tis, moet maar es goed gaan zoeken in de voering.

edit: rsf2 kom ik net achter
 
Laatst bewerkt:
ik net shark gekocht op beurs, 250 euro. xs die ik opkon hehe, klein koppie, heel vervelend. maar zit geweldig lekker, ventilatie is ff zoeken nog tijdens rijden maar gewoon wennen. maakt wel vrij veel herrie. kheb geen idee welk model tis, moet maar es goed gaan zoeken in de voering.

edit: rsf2 kom ik net achter

Die heb ik op de beurs verschillende keren voor 200 pleuroos zien liggen. Je bent een beetje afgezet... '(

Khep zelf een Suomy Gunwind Bostrom Repl. gekocht voor 250 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan