Iemand ervaring met Shark helmen?

Ik heb ook een RSF2, maar al (vanaf het begin) het lastige probleem dat bij een wat hoge snelheid en dan over de schouder kijken, het vizier een paar milimeter open gaat staan. Genoeg om veel wind eronder door te krijgen en een handmatige actie uit te voeren om hem weer te sluiten.

Andere RSF2 bezitters daar ook last van? Oplossing?
Dat is een probleem van de vroege serie. Als je erover klaagt krijg je van Shark gegarandeerd een nieuw bevestigingssetje. (Dealer denkt misschien van niet, dus ff aandringen)
 
Heb ook een rsf2..maar geen fluittoon bij 100..ook niet bij 120 :?
Weet je waar die toon vandaan komt?
Is het toevallig niet van je kuip?

Ik ben bang van niet. Ik heb met deze helm op een FZR600R, ZX-6R en naked gereden, en het kreng blijft soms fluiten. Ik heb eerder het idee dat het komt door de windrichting/snelheid.
Dat van dat vizier heb ik ook, dus ik ga maar eens bij Shark klagen :P

Ik ben toch echt tevreden met deze helm. :]
 
Ik heb ook een shark gekocht en na vier keer gebruiken dikke stukken eruit,
dit komt volgens de fabrikant (shark dus) door steenslag. ;(

Kan wel wezen, maar toch niet zulke grote lakschade???? :?
Helaas toch wel dus, ik gebeld met zo'n vertegenwoordiger van shark.

Jammer dan, kan met elke helm gebeuren zeggen ze.
Prima, maar ik vind mijn oude helm op dit moment nog mooier
dan mijn nieuwe dure shark!!!!! :X
 
Heb zelf hiero de Shark S600 8-)

Prima helm, alleen wel ff dat pinlock er in laten zetten, dan is het echt af te noemen :)
 
Elke helm zal op den duur wat wijder worden door dat je m elke keer op en af doet! Ik heb zelf een shark helm gehad, en heb deze toen ie wat wijder werd gewoon bij Motoport Leek weer op laten vullen...resultaat :z at weer als nieuw!! Vervolgens mega crash mee gemaakt, alleen vizier er af geknalt, zag er verder nog goed uit......hahah tot dat er in een keer onderdeeltjes af vielen. Maar dat is ook geen vergelijking was al blij dat ie tijdens mijn onvrijwillige vlieg/val cq acrobaten partij niet spontaan uit elkaar viel, dus ik kan alleen maar zeggen: super helm!! Heb nu uiteraard een nieuwe gekocht,een tribal van Xlite, en ik wil nooit meer anders, prijs is goed, pasvorm nog beter en hij ziet er ook nog es hartstikke leuk uit!!! :}
 
shark, leuke helm maar zoals hierboven ook staat: gaat lodderen als de ziekte. Die van mij blies bijna af op een gegeven moment. Nu heb ik een arai en dan voel je pas echt het verschil. Ik wil nooit meer iets anders dan een arai i.i.g.
 
ik ben ook wel wat aant het zien voor een shark, ik kon de shark RSF-2(in kleuren) nieuw in de winkel kopen voor een 200€, dit dankzij de kerstmarkt-kortingen.
heb dit laten liggen omdat ik eerst een andere jas moet, binnenkort is het toch solden
 
Heb zelf zaterdag een Shark S600 air aangeschaft. Prijs beviel prima en de helm zelf vind ik hartstikke mooi en hij zit perfect!
Het is echt hele mooie vormgeving, lekker sportief!

(nog bedankt Rob! ;) )
 
2 vrienden van me rijden ook met shark.
Vind gewoon prijs kwaliteit enorm goed.
Natuurlijk is een arai beter!

Daar betaal je ook voor :P
 
hahah denk dat je arai niet eens mag vergelijken met shark, wat is het prijs verschil 500 euro? *D (x lite helmpjes van 2004 zijn ook weer erg mooi!!!)
 
ik heb sinds een week of drie een nieuwe s800, zit perfect, maar laat op de snelweg wel wat meer geluid mn oren bereiken, dan mijn oude shark.
 
Terug
Bovenaan Onderaan