Iemand wel eens een MotoZoom cadeaubon gewonnen?

Heb jij wel eens een MotoZoom cadeaubon gewonnen?

  • Ja

    Stemmen: 2 1,4%
  • Nee

    Stemmen: 143 98,6%

  • Totaal aantal stemmers
    145
Ik heb ze gisteren een email gestuurd. Daarop heb ik reactie gehad.
Mooi man, ik ben benieuw of het wat gaat opleveren. Waarschijnlijk wel, want bij MotoZoom hebben ze wel de focus (klantgericht) de goede kant op staan. Misschien kunnen ze ter compensatie van de discutabele cadeaubon nog een paar knallende (lees extreme hoge korting) kerst/oud-nieuwjaar aanbiedingen doen. Dit deden ze vorig jaar ook rond deze tijd. Ik kan mij herinneren dat bijvoorbeeld de Macna regenoveral tegen half geld werd aangeboden.
 
Ik zeg cadeaubon voor iedereen in deze draad!

deal ! :P


Ik zeg iemand wel eens een gratis set winterbanden gekregen ;) ?
Volgens de motozoom actie krijgt iedere 100ste klant, zijn aankoop bedrag terug.


http://www.motozoom.nl/?gclid=CJLVpv3a96wCFceCDgodZ3vqSw

2nhjltj.png
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het plaatje wat verwarrend.
Het gaat hier toch alleen om motorbanden?

Er is voor zo ver ik weet maar 1 fabrikant die motorwinterbanden fabriceert en dat in maten die niet geschikt zijn voor de meeste straatfietsen, ergo het gaat wel degelijk om autobanden.
 
Hier ook een klikkert... en ook zonder succes.

Ook mijn vriendin die er 1 á 2 jaar gewerkt heeft heeft nog nooit een prijswinnaar aan de balie gehad, maar het kon ook zijn dat die er toen nog niet was... dus eigenlijk lekker zinloos deze toevoeging :P
 
Hier ook een klikkert... en ook zonder succes.

Ook mijn vriendin die er 1 á 2 jaar gewerkt heeft heeft nog nooit een prijswinnaar aan de balie gehad, maar het kon ook zijn dat die er toen nog niet was... dus eigenlijk lekker zinloos deze toevoeging :P
Één of twee jaar is wel een groot verschil. Was het misschien één motorseizoen? :P
 
Laatst bewerkt:
als ze 100.000 geabonneerden hebben en onder die 100.000 vooraf een prijs toewijzen dan is de kans wel heel klein.
-groep emailadressen die niet meer gebruikt worden
-groep emailadressen die het in hun spamfolder laten verdwijnen.
-groep mensen die er niet op klikken.

ik denk dat het aantal actieve klikkers erg laag is tov de niet klikkers.

eerlijker zou zijn dat ze eerst een mailtje sturen waarop je moet klikken en dat na de actieve klikkers er eentje at random word gekozen.
 
Dat kan dus niet, de url is voor iedereen hetzelfde. Het zou kunnen als in de url het e-mail adres zit van de ontvanger als argument. Dat is niet zo dus het kan niet.
 
Dat kan dus niet, de url is voor iedereen hetzelfde. Het zou kunnen als in de url het e-mail adres zit van de ontvanger als argument. Dat is niet zo dus het kan niet.

Haha, inderdaad; Er zit geen uniek element in de URL naar de prijswinnaars pagina, dit staat er in mijn mailtje: http://www.motozoom.nl/indexNieuwsbrief.cfm?weeknummer=201150&pagina=prijswinnaar

Oftewel: alleen het weeknummer is dynamisch maar dan alsnog voor die week voor iedereen hetzelfde :+

Het is dus of zo dat ze elke week handmatig een nieuwsbrief versturen naar een "winnaar" met een andere URL (klinkt als handwerk, unlikely), of de hele 50 euro bon bestaat niet (much more likely) :P Snap ook niet waarom ze het zouden doen, aangezien ze zo ook niet kunnen tracken of je de nieuwsbrief wel leest, juist de info waarom je zo'n prijsvraag er in zou zetten :)
 
precies, jij snapt het. Wat ook nog zou kunnen is een ip database met daarin alle e-mail adressen. Denk het niet.
 
Haha, inderdaad; Er zit geen uniek element in de URL naar de prijswinnaars pagina, dit staat er in mijn mailtje: http://www.motozoom.nl/indexNieuwsbrief.cfm?weeknummer=201150&pagina=prijswinnaar

Oftewel: alleen het weeknummer is dynamisch maar dan alsnog voor die week voor iedereen hetzelfde :+

Het is dus of zo dat ze elke week handmatig een nieuwsbrief versturen naar een "winnaar" met een andere URL (klinkt als handwerk, unlikely), of de hele 50 euro bon bestaat niet (much more likely) :P Snap ook niet waarom ze het zouden doen, aangezien ze zo ook niet kunnen tracken of je de nieuwsbrief wel leest, juist de info waarom je zo'n prijsvraag er in zou zetten :)
http://www.motozoom.nl/prijswinnaar
 
Leuke tent en leuke spullen en af en toe heb je een leuke aanbieding die je aanstaat. M.b.t. de nieuwsbrief en de cadeaubon word je volgens mij gewoon belazerd en is het een lokkertje (zonder een kans op een werkelijke cadeaubon). Dit om zo veel mogelijk kanten naar de website te lokken/krijgen.

Dit draadje wordt trouwens wel erg lang met negatieve MotoZoom publiciteit dus het lijkt mij verstandig als MotoZoom wat van zich laat horen, dit is immers geen positieve advertentie aan het worden...

En als laatste, de nieuwsbrief bevat zeker niet altijd alleen maar aanbiedingen terwijl ze wel de term 'nu voor' gebruiken en vervolgens de 'normale ' prijs hanteren. Ja MotoZoom, slapen doen we in de nacht en word nu eens wakker!
 
Laatst bewerkt:
Dit draaitje wordt trouwens wel erg lang met negatieve MotoZoom publiciteit dus het lijkt mij verstandig als MotoZoom wat van zich laat horen, dit is immers geen positieve advertentie aan het worden...

^: helemaal mee eens prima tent. Vandaar dat ik ze nu al 15 dagen geleden een email heb gestuurd om ze hiervan op de hoogte te stellen. Nog (steeds) niets van ze gehoord. Kortom dit doet ze meer kwaad dan goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan