IJsspeedway Assen

Ga je naar Assen

  • Tuurlijk, wil het voor geen goud missen

    Stemmen: 20 54,1%
  • denk het wel

    Stemmen: 0 0,0%
  • heel misschien

    Stemmen: 3 8,1%
  • Nee, mij te duur/ te ver

    Stemmen: 6 16,2%
  • euh? wat is ijsspeedway??

    Stemmen: 8 21,6%

  • Totaal aantal stemmers
    37
www.fim-live.com voor de livetiming.

De live streams is vaak even zoeken... www.megalada.ru heb ik het WK teams op gekeken, en in Ufa en Krasnagorsk waren hier: FIM Ice Speedway Gladiators World Championship Final 2 (Ufa, Russia) - Чемпионат мира по мотогонкам на льду Финал 2 (Уфа, Россия) 2012.02.11-12

Ook op www.speedway.org is veel informatie te vinden altijd.

En op youtube is het even zoeken, wil je alle WK wedstrijden terug zien staan hier de uitzendingen/ live feeds op.

Wedstrijden Youtube


mooie en interessante linkjes
dank :)
 
ik ben er van plan om er zaterdag avond heen te gaan maar moet ik ook sta karten reserveren of kun je die nog gewoon aan de kassa halen?

gr

Ik heb ze wel besteld, vorig jaar wel een tijdje (15-20 min) in de rij moeten staan voor de kaarten :)
 
Laatst bewerkt:
tot vanavond in assen :Y
full
 
Was er nog een beetje publiek? En nog spannende dingen gebeurt? Zo te zien Sven net niet gekwalificeerd voor morgen.. Pech? of leek hij het niet echt te kunnen doen? Ik had gehoopt (en een klein beetje verwacht) dat hij zich wel zou kwalificeren voor morgen.

Ga volgend weekend sowieso, twijfel nog een beetje over morgen:) Opzich is het een super rijdersveld! En René moet nu voorin mee kunnen komen in de heats gok ik, dus wel vet om hem aan te moedigen :D
 
was wel leuk avondje,
sven zat er gewoon net niet bij telkens....
op laatst nog een run of...

super druk was het niet maar wel aardig wat volk...

morgen wordt vast wel spannend :Y
 
Laatst bewerkt:
~
morgen wordt vast wel spannend :Y~


ja dat denk ik dus ook. zou in eerste instantie dit weekend aleen vandaag .
maar zit er weer helemaal in dus ga ik morgen toch maar weer heen.
mijn buurjongen van 7 belooft dat hij ook eens mee mocht.
hij had laatst eens op school een spreekbeurt over motor's gehouden. en had van mij een ijsspeedway band vol spyks mee naar school dus was hij al helemaal entaousiast.

zijn moeder had zich al geprikt aan die band . en ook de concierge had zich er al aan bezeerd. :Y [ geloof dat hij dat nog het leukste vond ] _O-
 
Laatst bewerkt:
Ah ok, jammer van Sven, was ook al niet bij team WK in actie...

En denk idd dat het wel spannend gaat worden morgen:D
Maar ik ga eigenlijk altijd voor staanplaatsen (Uitkomen of ingaan eerste bocht). kan natuurlijk ook met zitplaats, maar is vaak onnodig duur dan. (denk dat je meer geld verdient aan iemand die wel op zitplaatsen wil zitten..)
Dus ligt een beetje aan prijs die je ervoor wilt hebben:P
 
Straks ga ik weer naar het stadion. Tweede dag ijsspeedway.
Gisteren waren er nog mensen, die wilden volgende week op zondag de wedstrijden om de WK komen kijken. Daarom deze mededeling : het WK wordt op vrijdag 16 maart en zaterdag 17 maart 's avonds verreden. Degene, die op zondag 18 maart komen hebben vrij toegang tot het stadion. We kunnen bij het opruimen van het stadion - de 2000 strobalen moeten weer afgevoerd worden - wel een paar extra handen gebruiken.
 
Ah ok, jammer van Sven, was ook al niet bij team WK in actie...

En denk idd dat het wel spannend gaat worden morgen:D
Maar ik ga eigenlijk altijd voor staanplaatsen (Uitkomen of ingaan eerste bocht). kan natuurlijk ook met zitplaats, maar is vaak onnodig duur dan. (denk dat je meer geld verdient aan iemand die wel op zitplaatsen wil zitten..)
Dus ligt een beetje aan prijs die je ervoor wilt hebben:P

komen we vast wel uit,
bel anders maar even .....
 
Laatst bewerkt:
was weer een supper middag. mooie wedstrijden gezien . het verliep vlotjes. maar een klein eenzijdig valpartijtje. op naar vrijdag en zaterdag.



woensdag de 21 word ik aan mijn hart geopereerd dus komend weekend nog even ontspanen. heb er nu al weer zin in. [ijsspeedway WK bedoel ik dus ]
 
Laatst bewerkt:
Ja, was kort maar krachtig! Vooral de eerste wedstrijden:D. En René reed supersterk! Net als Simon met z'n rare laatste bocht. Al 2 jaar verrast hij de 1 na de andere rijder met z'n sterke sprint voor de finish, geweldig gewoon!
Miste alleen wel echt de finales, zo zonde dat er geen uiteindelijk krachtmeting meer is voor de rijders met ong. gelijke punten!! De opzet voor het EK kan wat mij betreft nog wel wat beter.. Het heeft nu nog niet echt een afsluiter vind ik.

Hier nog wat foto's van vandaag :)
https://picasaweb.google.com/flapmeth41/IjsspeedwayEK2012?authuser=0&feat=directlink
 
Ik heb het ijsspeedway nog nooit bezocht, lijkt me toch leuk om dat eens te doen. Voor volgend jaar maar eens in het achterhoofd houden. :)

Vox88000, heel veel sterkte en een spoedig herstel gewenst voor, tijdens en na de operatie! :)
 
Ik heb het ijsspeedway nog nooit bezocht, lijkt me toch leuk om dat eens te doen. Voor volgend jaar maar eens in het achterhoofd houden. :)

Vox88000, heel veel sterkte en een spoedig herstel gewenst voor, tijdens en na de operatie! :)


A.s. vrijdag en zaterdag hebben we een ronde voor het WK. Zelfde stadion, zelfde plaats.
 
was weer een supper middag. mooie wedstrijden gezien . het verliep vlotjes. maar een klein eenzijdig valpartijtje. op naar vrijdag en zaterdag.


was geen eenzijdig valpartijtje hij werdt enigzins geholpen, daarom werd in die heat de nummer 3 ook gedisqualificeert omdat hij de ander duw gaf. stond mooi eerste rang toen dat gebeurde

verder vond ik de races van vandaag mooier om naar te kijken de semi finale van gister
 
was geen eenzijdig valpartijtje hij werdt enigzins geholpen, daarom werd in die heat de nummer 3 ook gedisqualificeert omdat hij de ander duw gaf. stond mooi eerste rang toen dat gebeurde

verder vond ik de races van vandaag mooier om naar te kijken de semi finale van gister

heb je natuurlijk helemaal gelijk in ik bedoelde eigenlijk dat ik maar een rijder onderuit heb zien gaan vandaag. en dat is best wel uitzonderlijk.

en een veel mooiere race dan zaterdag qwa spaning en aktie.
 
Laatst bewerkt:
Vanwege het fiet dat men voor de 40ste keer ijsspeedway organiseert in Assen heeft men in de hal een tentoonstelling van ijsracers, foto's en andere memorabilia. . Toegang is vrij en is op vrijdag en zaterdag open vanaf 14:00 uur. Gewoon door de toegangsdeuren en dan staan er borden waar het is, ergens in een zaal links. De ontwikkeling in 40 ijsraces is er te zien.

EgbertO
 
ik ben daar samen met roelof thijs zelf geweest bij die tentoonstelling, zijn opmerking, Ik wist niet dat ik op zoveel verschillende motoren heb gereden.
 
Miste alleen wel echt de finales, zo zonde dat er geen uiteindelijk krachtmeting meer is voor de rijders met ong. gelijke punten!! De opzet voor het EK kan wat mij betreft nog wel wat beter.. Het heeft nu nog niet echt een afsluiter vind ik.

helemaal mee eens !!

je hebt wel wat gemist, in de vip room :9
(met zicht op rennerskwartier, en gratis drankjes)
 
Terug
Bovenaan Onderaan