Ik ben nieuw hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
welkom bij Motor-Forum.NL
en laat die malloten maar lullen

er zijn meer dames op dit forum , dus je bent niet alleen

Succes met je rijlessen veel plezier hier.
 
Mmm, kan het zijn dat revolution (ook bekend als Wouter) nog steeds geen emailtje heeft mogen ontvangen van je Daisy?
 
Jezus christus....zielig...pathetic...misschien helpt het als je je vriendin in het echte leven zoekt en niet achter de pc...probeer een date te scoren inplaats van op nr 1 te komen in de top 100 van wie de meeste posts heeft...en dat door op iedere kut-welkom topic 10x welkom ofzo te schrijven met iedere keer hetzelfde verhaal...

Enne, nou ik hier toch ben, hoi daisy...veel plezier tussen al die nerds :P
 
Jezus christus....zielig...pathetic...misschien helpt het als je je vriendin in het echte leven zoekt en niet achter de pc...probeer een date te scoren inplaats van op nr 1 te komen in de top 100 van wie de meeste posts heeft...en dat door op iedere kut-welkom topic 10x welkom ofzo te schrijven met iedere keer hetzelfde verhaal...

Enne, nou ik hier toch ben, hoi daisy...veel plezier tussen al die nerds :P

Ook een goed nieuwjaar Max :P
 
Jezus christus....zielig...pathetic...misschien helpt het als je je vriendin in het echte leven zoekt en niet achter de pc...probeer een date te scoren inplaats van op nr 1 te komen in de top 100 van wie de meeste posts heeft...en dat door op iedere kut-welkom topic 10x welkom ofzo te schrijven met iedere keer hetzelfde verhaal...

Enne, nou ik hier toch ben, hoi daisy...veel plezier tussen al die nerds :P

})

couldn\'t agree more...
 
Jezus christus....zielig...pathetic...misschien helpt het als je je vriendin in het echte leven zoekt en niet achter de pc...probeer een date te scoren inplaats van op nr 1 te komen in de top 100 van wie de meeste posts heeft...en dat door op iedere kut-welkom topic 10x welkom ofzo te schrijven met iedere keer hetzelfde verhaal...

Enne, nou ik hier toch ben, hoi daisy...veel plezier tussen al die nerds :P

hahaah the usual talk van max bij een welkoms-topic van een vrouwelijke MF\'er ;)

btw: welkom Daisy!
 
is dat zo?? dan mag jij die ouwe topics ff bove hale....wil ik het wel zien...en argg...laat maar ook....

Voor zover ik mij herinner wel ;) Als de mannen hier gaan lopen geilen op vrouwelijke motorrijders ;) Je zegt nooit hetzelfde, maar het komt over het algemeen wel ongeveer op hetzelfde neer. })
 

das voor jouw tijd ;)
Iedereen liep hier altijd zo te slijmen/geilen naar de vrouwelijke gebruikers, en Max vond altijd dat ze zich een beetje aanstelden, of niet max? :) Bijv \'nog nooit een vrouw gezien ofzo?\' bij de welkomstopic van mad2.

het leuke is dat iedereen alleen hier op het forum zo doet, maar in een cafe hangen ze niet met de tong op de grond als ze een vrouw zien ;)
 
Op woensdag 02 januari 2002 17:28 schreef JK het volgende:
het leuke is dat iedereen alleen hier op het forum zo doet, maar in een cafe hangen ze niet met de tong op de grond als ze een vrouw zien ;)
Is het dan de bedoeling dat je met je tong de grond raakt?
Ik dacht alleen met je knie :?
 
Deze kan dicht. Plaats je welkomsboodschap maar in het \"Welkom nieuwe user\" topic van Max.

Anders blijven we aan de gang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan