Ik rij met 'n rooie jerrycan naar A'dam, spot me!

rijden met een jerry-can vol benzine op de motor is...

  • Levensgevaarlijk!

    Stemmen: 25 58,1%
  • volkomen veilig mits goed bevestigd

    Stemmen: 18 41,9%

  • Totaal aantal stemmers
    43
Geweldig dit B|

Maar besef je wel, om maar de moraalridder te spelen, als je onderuit gaat en in je val ergens tegenop botst, een tegemoedkomende auto of zo, je als een grote molotov-cocktail niet alleen jezelf maar ook andere mensen de dood in jaagt, idioot B| .

Als ik je als KLPD-agent zou zien zou jij nog niet eens meer een bromfiets mogen besturen :( voor onbepaalde tijd.

Maar goed, NapO, heb je nog een toastje brie over voor me?
 
Grappige is, Motorstyle verkocht jaren geleden een Frans merk koffers, die je kon stapelen. Een van de accessoires was een Jerrycan, die je op een koffer kon bevestigen.
 
laat die cherriecan voortaan thuis en draai er gewoon een bougie uit zuigt ie geen benz meer uit de carb en kom je 50% verder met een volletank doen ze ongeveer ook zo bij V16 automotoren om er even een zuinig ding ervan te maken :}
 
Er staat een foutje in de Topic titel. Het moet zijn:

Ik rij met 'n rooie jerrycan naar A'dam, spotMET me!
 
of misschien "ik rijd met een rode jerrycan naar A'dam, shoot me"
ik mis verder de volgende opties in de poll:
'sgoed, moet je zeker doen en blijf er dan meteen"
"ik heb aandacht nodig"
"ziek in mijn hoofd door de benzine damp"
 
Amsterdam-zuid zit ik, kom maar langs! Alle zooi is er nu wel af, anders was het eraf gejat nu
Gelukkig heeft ie het eraf gehaald,moet er toch niet aan denken dat er een buurtbewoner zichzelf een geintje belooft.
Alhoewel,zuid is best groot dus hoor ik waarschijnlijk alleen de brandweer rijden ;)
 
ach ja ..je mot wat he

neem je ook koffie en een broodje mee voor onderweg
doe dan opgewarmde koffie en oud brood anders is het weer zo duur :}
niet te geloven
 
Volgens lult ie dikke shit, ik ge;llof er niks meer van :Z Heb altijd
zo m'n bedenkingen bij icoon-loze mensen die raar praten.

Maar ik vind he`t, mocht het waar zijn, een zot plan B|
 
Hij zit in Amsterdam zuid. De 'goedkoopste' buurt van Amsterdam (en voor de gene die het niet snappen, dat was ironie ja B| ). En dan beknibbelen op een beetje benzine :X Dit moet wel een geintje zijn.
 
laat die cherriecan voortaan thuis en draai er gewoon een bougie uit zuigt ie geen benz meer uit de carb en kom je 50% verder met een volletank doen ze ongeveer ook zo bij V16 automotoren om er even een zuinig ding ervan te maken :}

Cadillac, no? :)
 
wat ik mij afvraag is waarom doe je ni meteen TWEE jerrycans
en laat je uw andere rommel thuis? :]
bespaar je tien euro!!!!!!!!!!!!!

LOL onderwerp jongens
 
hij heeft het gevaar toch uitgelegd?... of bezuinig je ook al op het gebruik van je hersenen.... (wat we trouwens allemaal toch al vermoedden)
Volgens mij wordt dat gevaar overdreven. Ik denk dat als er een aanrijding is en de jerrycan scheurt, de benzine wegloopt zonder te verbranden. Wij rijden ook rond met een jerrycan tussen onze benen en ik heb weinig gehoord van explosies tijdens botsingen. Terwijl het verpakt zit in een materiaal dat mooie vonken trekt.
 
Lijkt mij ook niet serieus ...... alleen een poging om reacties uit te lokken wellicht ?

10 liter benzine in een jerrycan meenemen op de motor ... hoeveel goedkoper is dat spul bij jullie "in het zuiden"? 10 Eurocent per liter? 20 Eurocent per liter ? Al was het 50 Eurocent per liter, dan nog spaar je maar 5 Euro uit. Waarom zou je voor zo'n lullig bedrag de moeite nemen om een jerrycan op je motor te binden met alle risico's van dien.

dat niet alleen wat denk je hoeveel extra benzine je motor lust met 10 liter benzine? Dus waarschijnlijk ben je al met al niet goedkoper uit.
 
Neem dan ook noggun grote fles lucht mee, moet je tegenwoordig ook 50 cent voor betalen... Je zult je banden maar moeten vullen onderweg, scheelt je toch al gauw weer 50 cent...


TEL UIT JE WINST GOZAHHH... JE RIJDT BIJNA VOOR NIXXXXXX
 
even maar een toelichting over jerrycans, de orginle leger uitvoeringen zijn ontwikkeld om 30 meter hoog uit een vliegtuig te worden gegooid, ze zijn officieel door duitsers ontwikkeld om in de 2e wereldoorlog het afrika korps te voorzien van brandstof , ze werden zo op 30 meter hoog uit het vliegtuig gedondered, zonder enige vorm van bescherming!!!


Als je deze dingen in je hoofd hebt kom je tot de conclusie dat een goede jerrycan veiliger is dan je denkt, bij mij hangt ie enige centimeters van mijn uitlaat, over de uitlaatzelf zitten al een beschermlaag, en een beschermervan kunsstof. specs kennen van het product scheelt ook in de fobien!!!!

Starterke bedankt !!!
 
even maar een toelichting over jerrycans, de orginle leger uitvoeringen zijn ontwikkeld om 30 meter hoog uit een vliegtuig te worden gegooid, ze zijn

doen we een keer een praktijktest vanaf 30 meter met een jerrycan gevuld met 80% water? en daarna de sleeptest over asfalt, ik heb er nou niet echt heel veel vertrouwen in.
 
Stelletje angst hazen, ik zou allemaal de tanks van de motoren afhalen, want die zitten allemaal boven een warm motorblok, heb je meteen een pracht van een 2 wiel rolator.


het is net als het hele motor rijden, weet wat je aan het doen bent !!!
 
Neem dan ook noggun grote fles lucht mee, moet je tegenwoordig ook 50 cent voor betalen... Je zult je banden maar moeten vullen onderweg, scheelt je toch al gauw weer 50 cent...


TEL UIT JE WINST GOZAHHH... JE RIJDT BIJNA VOOR NIXXXXXX

ik heb ook een sigaretten aansteker aansluiting op m'n bike ingebouwd zodat ik er een 12 V luchtcompressortje op kan zetten, pomp ik zo mien banden op! :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan