Ik rij met 'n rooie jerrycan naar A'dam, spot me!

rijden met een jerry-can vol benzine op de motor is...

  • Levensgevaarlijk!

    Stemmen: 25 58,1%
  • volkomen veilig mits goed bevestigd

    Stemmen: 18 41,9%

  • Totaal aantal stemmers
    43
een paar euro weet je hoeveel dat is, minstens 2 euro da's al 4,40 minimaal in oude guldens...bijna een 5je dat vind ik wel veel
en jij rijdt op een motor, ga toch gewoon in een Opel Corsa C 1.7DTi rijden, met maximum snelheid van 105.
Dan haal je al snel een gemiddelde verbruik van 1/25.
Lijkt me goedkoper als de motor?

bij mij 2x gassen, en ik zit al door mn verbruik heen.
als je op een paar eurootjes kijkt, zou IK geen motorrijden.
 
full


Ik zag hem laatst collecteren.
 
Laatst bewerkt:
Eerst al slipstreamen achter een vrachtauto en nu benzine meenemen van thuis om dat ie daar net iets goedkoper is... Dat verbruik zit je wel hoog, hè. Ik zou gaan fietsen als ik jou was. ;)
 
wellicht kan er nog een zonnepaneeltje bovenop de stapel..scheelt toch mooi weer ;)
 
wij hebben hier nog een Lohmann hulpmotortje liggen voor op een fiets

18 cc diesel moet de 1:100 halen
ben je pas echt zuinig bezig ;)
 
ik heb wel mazzel gehad dat die jerry-can er niet was afgevallen want 1 van die spinnen was gebroken...

fuck goedkope dingen van de wibra.


Maar ja zoals julie kunnen zien ben ik heelhuids aangekomen zonder wat te verliezen.
 
ik heb wel mazzel gehad dat die jerry-can er niet was afgevallen want 1 van die spinnen was gebroken...

fuck goedkope dingen van de wibra.


Maar ja zoals julie kunnen zien ben ik heelhuids aangekomen zonder wat te verliezen.


wat?!...nee,..je bent gewoon in Amsterdam...waar???
dit moet ik Live zien (kom ik m'n bed voor uit :} !!)
 
Wat een HANGOOR die de Bilde!!! Althans,...als dit echt zou zijn!!

Men neme een "grappig" plaatje,. verzint er een leuk verhaal bij!

Opent een topic,..polletje erbij en lachen maar,...af en toe wat olie op het vuur door zelf ff te reageren!

Hahaha, wat een grasbig zeg :+
 
heb je die fiets van die kerel gezien? geen wonder dat ie zo zit te krenten op de benzine kosten, hij is druk aan het sparen voor een fatsoenlijke motor :X
 
heb ooit in spanje gereden. maar mijn tank was altijd heel snel leeg, dus heb een fles met benzine meegenomen, voor het geval ik zonder kwam te staan. op een bepaalt moment keek ik, en was de hele fles weg. zal dus met 150 kmpu van mijn motor zijn afgevallen O-) ben maar niet teruggereden om hem te zoeken. we hebben er wel nog steeds veel plezier van :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan