Ik stop met modden... back to black!

Zoooo lang :o

Dat is best knap dat je dat zo lang hebt uitgehouden :+

Hoeveel slotjes heb je nu uitgedeeld in al die tijd?
 
En u bent :? .

Nah :+ . Ken je niet echt als modje, maar toch bedankt voor de inzet op MF :Y .
Ach, als je hier net een jaar rondzweeft..wat weet je dan eigenlijk..kunnen we dat ook niet van je verwachten..

Spider er is leven náást M-F dus ook ná M-F, geloof me! 8-)
Bedankt voor die 6 jaar, 1 maand en 2 weken modden :} *O*
Degenen die jou wél kennen zullen je nog gaan missen (..de meesten althans :+ ..) :j
 
Laatst bewerkt:
Ach, als je hier net een jaar rondzweeft..wat weet je dan eigenlijk..kunnen we dat ook niet van je verwachten..

Spider er is leven náást M-F dus ook ná M-F, geloof me! 8-)
Bedankt voor die 6 jaar, 1 maand en 2 weken modden :} *O*
Degenen die jou wél kennen zullen je nog gaan missen (..de meesten althans :+ ..) :j
Daar reken ik wel op ;)
Thanks :j




Stiekem kon ze er wel van genieten. :P
DZDMOV :P
 
Zo, 6 jaar, dat is nogal. Ik hang hier nu ook al een tijdje rond, en ben benieuwd hoe m-f er uit gaat zien zonder al die zwarte-weduweslotjes! (aangezien ik niet beter weet)
Bedankt voor het in toom / in stand houden van m-f en veel plezier met álle vrije tijd! :}

Maar nu...
Idols.jpg

Moeten we een talentenjacht gaan houden voor een nieuwe mod :?

[me=Chef] poetst alvast zijn toetsenbord, ontstoft zijn monitor en voert zijn muis :+[/me]
 
Zo, 6 jaar, dat is nogal. Ik hang hier nu ook al een tijdje rond, en ben benieuwd hoe m-f er uit gaat zien zonder al die zwarte-weduweslotjes! (aangezien ik niet beter weet)
Bedankt voor het in toom / in stand houden van m-f en veel plezier met álle vrije tijd! :}

Maar nu...
[afbeelding]
Moeten we een talentenjacht gaan houden voor een nieuwe mod :?

[me=Chef] poetst alvast zijn toetsenbord, ontstoft zijn monitor en voert zijn muis :+[/me]
Graag gedaan en dat met die vrije tijd komt wel goed!
Wat een gelijkenis met de crew :o


Dat Zeggen De Meesten Over Vrouwen :?
:N Iets met meningen... Beter inlezen dus :P
 
Spinnetje, bedankt voor de goede zorgen in de afgelopen 6 jaar en 1 maand en twee weken. :j

Het is in ieder geval een troost om te weten dat slechts je lettertjes zwart worden ;)

Sapiente vince, rex, noli vincere ferro! :}
 
heb nooit het genoegen gehad om een conversatie met je aan te gaan maar ken je naam wel
ik wens je heel veel suc6 met wat je gaat doen en bedankt voor je inzet zodat het forum is geworden zoals het nu is
ik zeg spider hoezee en veel plezier met posten en forummen
 
Terug
Bovenaan Onderaan