Ik wil motorrijden!

13 jul 2007
2
0
Na 4 jaar mijn rijbewijs B wil eens wat meer aktie op de weg. Ik wil motorrijden!

Reden van mijn berichtje is was advies en vragen!

Om te lessen moet ik een eigen motor hebben?
Ik heb mijn autorijbewijs, moet ik weer theorie leren of kan ik gelijk beginnen met de praktijk?

De motor:

Ik wil een zwaarder type gezien mijn leeftijd (25). Het hoeft geen peper dure te zijn maar toch kwalitatief goed. Mijn voorkeur gaat uit naar een sportief type! Iemand ideeen?

Groetjes Frodo :W
 
Na 4 jaar mijn rijbewijs B wil eens wat meer aktie op de weg. Ik wil motorrijden!

Reden van mijn berichtje is was advies en vragen!

Om te lessen moet ik een eigen motor hebben?
Ik heb mijn autorijbewijs, moet ik weer theorie leren of kan ik gelijk beginnen met de praktijk?

De motor:

Ik wil een zwaarder type gezien mijn leeftijd (25). Het hoeft geen peper dure te zijn maar toch kwalitatief goed. Mijn voorkeur gaat uit naar een sportief type! Iemand ideeen?

Groetjes Frodo :W
Snel, voordat je het advies krijgt de zoekfunctie te gebruiken. :9

Nee, voor lessen hoef je geen eigen motor te hebben (althans, in Nederland niet).
Je kunt gelijk beginnen met praktijk, maar je moet wel een nieuw theorie-examen doen voor de motor. Ik zou gewoon eens bij een motorrijschool binnenstappen en daar wat meer informatie vragen. Kun je gelijk een proeflesje doen... ;)

Enne, over de motor, ik zou eerst maar eens kijken of het motorrijden wel bevalt en je motorrijbewijs halen. Daarna kun je veel proefrijden / huren, want de keuze is reuze!

Heel veel succes in ieder geval! Enne, goede keuze om :] ;)
 
Ik sluit me bij Tha Biker aan. Maar met een kleine toevoeging. Loop verschillende rijscholen binnen met dezelfde vraag over hoe en wat je wilt weten.
Zo krijg je een completer beeld en mooi meegenomen is dat je de prijzen onderling een beetje kunt vergelijken (is overigens niet het meest belangrijke!!!!!!)

Edit: tegenwoordig ben je verplicht als je examen hebt om in beschermende kleding te rijden (dus geen slippers met een windjack) vraag of de rijschool deze eventueel TBS heeft voor je
 
Laatst bewerkt:
full



Welkom Dodo :W
 
Na 4 jaar mijn rijbewijs B wil eens wat meer aktie op de weg. Ik wil motorrijden!

Reden van mijn berichtje is was advies en vragen!

Om te lessen moet ik een eigen motor hebben?
Ik heb mijn autorijbewijs, moet ik weer theorie leren of kan ik gelijk beginnen met de praktijk?

De motor:

Ik wil een zwaarder type gezien mijn leeftijd (25). Het hoeft geen peper dure te zijn maar toch kwalitatief goed. Mijn voorkeur gaat uit naar een sportief type! Iemand ideeen?

Groetjes Frodo :W

Yup, een honda Fireblade 900rr. Ik weet er nog 1 te koop te staan. Staat ook onder te koop aangeboden.
Ik zo als ik jou was een gewoon een betrouwbare fiets kopen en niet zo maar een hele brute machine, maar wel snel natuurlijk. Ik weet ook niet waar jou interesse ligt, italiaans, japans, brits?? 2 3 of 4 cilinder??

Maar ik wil ook motorrijden met mijn motorvrienden vanavond, maar ik kan niet want ik ben een beetje
kotssander.jpg
 
Zo hee , frodo de dodo leert wel heel erg snel . Zijn eerste topic is een vrijdagmiddagtopic . Ik voorzie een gouden toekomst voor frodo hier . *O* :W _O-
 
Hebben we er daar niet al genoeg van :W

maar welkom op het forum. en zoals gezegd. probeer bij een rijschool een proeflesje en deel je ervaringen hier op het forum. motorrijden is heerlijk. probeer er maar zo veel mogelijk mee te besmetten met het motorvirus *O*
 
De motor:

Ik wil een zwaarder type gezien mijn leeftijd (25). Het hoeft geen peper dure te zijn maar toch kwalitatief goed. Mijn voorkeur gaat uit naar een sportief type! Iemand ideeen?

Groetjes Frodo :W


Jazekers heb ik een idee...Een heel goed idee zelfs.. :9

Koop mijn Suzuki GSXF 750 van 2003!

≥ Motoren - Marktplaats.nl

Makkelijke motor om op te beginnen, lekker sportief maar niet zo 'extreem' als een supersport.
Hij heeft nog geen 8000 km gereden, dus gewoon nog als nieuw en is kwalitatief natuurlijk probleemloos (maar dat geldt natuurlijk voor bijna alle Japanners :) )

En de prijs daar komen we samen wel uit, dus het kost je ook geen godsvermogen.


Of is dit teveel spam? :+
 
Jazekers heb ik een idee...Een heel goed idee zelfs.. :9

Koop mijn Suzuki GSXF 750 van 2003!

≥ Motoren - Marktplaats.nl













Makkelijke motor om op te beginnen, lekker sportief maar niet zo 'extreem' als een supersport.
Hij heeft nog geen 8000 km gereden, dus gewoon nog als nieuw en is kwalitatief natuurlijk probleemloos (maar dat geldt natuurlijk voor bijna alle Japanners :) )

En de prijs daar komen we samen wel uit, dus het kost je ook geen godsvermogen.


Of is dit teveel spam? :+


~[/quote]

~
 
:W Frodo :)

Welkom vanuit een immer zonnig Tilburg. Veel plezier en hou de goede kant boven.

Shaggy's%20TL1000R.jpg


Ehhmm... Wrong topic...: Nieuwe gebruikers

En daarna...:

Ben je Be of NL?
Hoe
Wie
Wat
Waar
Waneer
Waarom
Waarom niet
Wat verdien je
Waarom verdien ik dat niet???


Etc. etc....
You get my drift O-)
 
Ik ben niet gek.. ik ben een motor!

Wow vet veel replies, tja mijn vriendin verklaard me voor gek.. ach ik mag toch wel een nieuwe hobby ontwikkelen ofniet soms?! :D

Oke wat ik er zo uit haal: eerst m'n rijbewijs dan wat oefenen en dan eventueel een motor.

Sounds good! Ik ga eens kijken voor een goede verkeerschool. Omgeving Westervoort.


Thx voor de replies (ook de kots plaatjes wel grappig maar ik hoop zo nooit van een motor te stappen ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan