Ik zoek test van..

De Smet

MF'er
7 jan 2002
128
0
Belgium
Ik zoek een tests of vergelijkingstests die in motortijdschriften hebben gestaan enkele jaren terug (of die onlangs nog verschenen zijn) van de TL1000S, TL1000R, Fireblade model 96-97 of 98-99 en aprila mille model 99.
Liefst in het nederlands...engels mag ook.
Je mag ze gerust inscannen en mailen naar samsmetjen@yahoo.com. Moesten er op net ook staan...just tell me.

Alvast VEEL dank bij voorbaat.
 
www.motormaniacs.nl
Daar kun je vast wat tests vinden.

En als je misschien bij moto73.nl kunt vinden wanneer deze motoren getest zijn, dan wil ik het betreffende artikel wel inscannen, als ik dat jaargang, die week heb liggen, maar ik heb geen zin om alle uitgaven die ik heb na te gaan kijken.
 
Ik zoek een tests of vergelijkingstests die in motortijdschriften hebben gestaan enkele jaren terug (of die onlangs nog verschenen zijn) van de TL1000S, TL1000R, Fireblade model 96-97 of 98-99 en aprila mille model 99.
Liefst in het nederlands...engels mag ook.
Je mag ze gerust inscannen en mailen naar samsmetjen@yahoo.com. Moesten er op net ook staan...just tell me.

Alvast VEEL dank bij voorbaat.

Zie ook deze amerikaanse site...
http://motorcycles.about.com/library/tsts/bltestindx.htm

:) succes
 
Rebelske...na wa zoekwerk op de site moto73...

Nr 26 jaargang 1998: Vergelijkingstest TL1000S, TL1000R, VTR, Mille,...
Nr 5 jaargang 1998: Duurtest TL1000S
Nr 9 jaargang 1997: vergelijkingstest TL1000S,...
Nr 26 jaargang 1997: Vergelijkingstest Honda CBR900, ZX-9R,...


Alvast veel dank bij voorbaat
 
Hmm, ik heb ze pas vanaf april 2000, sorry! Maar ik zal het een dezer dagen (als ik het niet vergeet) navragen bij een collega, die heeft m al wat langer.
 
Je moet naar de testbank van moto73 gaan. Daar de motor uitzoeken waar je info over wil. Hier krijg je wat testen te zien. De nummers opschrijven. Een acceptgiro overmaken naar moto73 met de nummers erop (volgens mij kost het 3,50euro per test. Drie dagen later heb je de test(en) thuis.
 
Je kunt ook in de bibliotheek kijken, die in Groningen heeft van een paar motorbladen de laatste jaargangenen liggen.
 
Er staat een setup guide in de PB van deze maand.
Indien er liefhebbers zijn ben ik best geneigd deze met mijn flut scannertje te scannen, en ff op het net te gooien.
 
Rebelske...na wa zoekwerk op de site moto73...

Nr 26 jaargang 1998: Vergelijkingstest TL1000S, TL1000R, VTR, Mille,...
Nr 5 jaargang 1998: Duurtest TL1000S
Nr 9 jaargang 1997: vergelijkingstest TL1000S,...
Nr 26 jaargang 1997: Vergelijkingstest Honda CBR900, ZX-9R,...


Alvast veel dank bij voorbaat
Deze heb ik wel, alleen geen scaner, misschien dat ik ze van het weekend wel kan laten scanen bij een neef van mij.
 
Deze heb ik wel, alleen geen scaner, misschien dat ik ze van het weekend wel kan laten scanen bij een neef van mij.
AHA! Jij bent dus degene waar ik niet op kon komen, maar waarvan ik zeker wist dat je oudere Moto73's moest hebben dan ik!
Je ben blond of je bent het niet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan