Il tema Ducati 848 / 1098 / 1198 Superbike parte V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rijden de meesten van jullie de 848 als circuitbike ? Of gebruiken jullie hem gewoon op straat ?
Ik ben namelijk op zoek naar een motor die puur als amusement moet dienen, maar ik ben niet echt van plan om er mee op circuit te gaan rijden. Enkel straatgebruik dus. Ben zelf wel 1.92m groot, ik hoop dat dit niet teveel problemen geeft op de duc ?
 
Rijden de meesten van jullie de 848 als circuitbike ? Of gebruiken jullie hem gewoon op straat ?
Ik ben namelijk op zoek naar een motor die puur als amusement moet dienen, maar ik ben niet echt van plan om er mee op circuit te gaan rijden. Enkel straatgebruik dus. Ben zelf wel 1.92m groot, ik hoop dat dit niet teveel problemen geeft op de duc ?

Ben zelf 1.94, geen probleem op de Duc.
Maar ik rijd hem alleen op het circuit, vind zelf dat je met een 848/1098/1198 op de openbare weg niets te zoeken hebt, en al helemaal niet in NL, maar dat is mijn mening.
Zou voor een monster/speedtriple gaan voor de openbare weg.
 
Rijden de meesten van jullie de 848 als circuitbike ? Of gebruiken jullie hem gewoon op straat ?
Ik ben namelijk op zoek naar een motor die puur als amusement moet dienen, maar ik ben niet echt van plan om er mee op circuit te gaan rijden. Enkel straatgebruik dus. Ben zelf wel 1.92m groot, ik hoop dat dit niet teveel problemen geeft op de duc ?

Ben zelf 1m90 en past prima. Wat vind jij amusement? Ik kan me voorstellen dat een 848/1198 bij je past als je hooliganism als amusement ziet....

If not, dan kun je zoals Cazzo zegt beter iets anders zoeken...
 
Ben zelf 1.94, geen probleem op de Duc.
Maar ik rijd hem alleen op het circuit, vind zelf dat je met een 848/1098/1198 op de openbare weg niets te zoeken hebt, en al helemaal niet in NL, maar dat is mijn mening.
Zou voor een monster/speedtriple gaan voor de openbare weg.

zijn er vele hier die er gewoon voor hun plezier mee op de openbare weg rijden. Alleen moet je dan niet geflitst worden ;)

RVF400 heeft zijn witte 848 in de aanbieding, is dat misschien wat voor Kette ?

p.s. Shiny hier is 2,70m en zelfs hij past op een 1098.
 
Laatst bewerkt:
2, 70 m ?? Da's dan meteen een nederlands recordje ofzo ;)

Ik woon in Belgie, dus de motorfietsjes hier zijn een stukje goedkoper dan in NL, daarom dat ik niet echt rondkijk in het 2de hands topic.

Een monster zegt me niet zoveel, speed triple vind ik er niet uitzien met die nieuwe koplampen.
Ben zelf zowat aan het twijfelen tussen de 848, of de nieuwe z1000sx. Wel beiden totaal verschillend uiteraard.
 
2, 70 m ?? Da's dan meteen een nederlands recordje ofzo ;)

Ik woon in Belgie, dus de motorfietsjes hier zijn een stukje goedkoper dan in NL, daarom dat ik niet echt rondkijk in het 2de hands topic.

Een monster zegt me niet zoveel, speed triple vind ik er niet uitzien met die nieuwe koplampen.
Ben zelf zowat aan het twijfelen tussen de 848, of de nieuwe z1000sx. Wel beiden totaal verschillend uiteraard.

848 zal wat krap zijn om op straat te rijden.

Ik ben 1.81 en zat al behoorlijk opgevouwen. Erger dan op R6.

Heb je al naar de Hypermotard gekeken? Dat is zo ongeveer de meeste fun die ik gehad heb op de openbare weg met een motor.
 
2, 70 m ?? Da's dan meteen een nederlands recordje ofzo ;)

Ik woon in Belgie, dus de motorfietsjes hier zijn een stukje goedkoper dan in NL, daarom dat ik niet echt rondkijk in het 2de hands topic.

Een monster zegt me niet zoveel, speed triple vind ik er niet uitzien met die nieuwe koplampen.
Ben zelf zowat aan het twijfelen tussen de 848, of de nieuwe z1000sx. Wel beiden totaal verschillend uiteraard.

Ik heb nog een 1198 in de aanbieding, ook veel fun :+

Een Nederlandse fiets kun je uitvoeren, dan krijg je een deel van de BPM terug staat me bij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan