Il tema Ducati 848 / 1098 / 1198 Superbike parte V

Status
Niet open voor verdere reacties.
omdat wij dwarse hollanders hechten aan enige vorm van privacy.

Je wordt pas een ëchte" DOC als je je ledengegevens zonder enige vorm van vergoeding of toezeggingen m.b.t. privacy aan de intalianen geeft.

Maar wel de grootste ducati club van de wereld.

Correctie , de leden geven zelf hun gegevens door voor DOC member te worden.

Maar ducaticlub.nl mag geen DOC logo's gebruiken maar doen het wel daarom dat vele denken dat het een officiel clubke is
 
Correctie , de leden geven zelf hun gegevens door voor DOC member te worden.

Maar ducaticlub.nl mag geen DOC logo's gebruiken maar doen het wel daarom dat vele denken dat het een officiel clubke is

weet niet hoe het exact in elkaar steekt, maar DOC heeft er wel degelijk mee te maken dat ze daar moeite me hebben.

Zal wel eens checken .
 
Goeiemorgen,

ik lees al een poosje mee en heb hier veel bruikbare tips gekregen. Maandag wordt mijn 848 weer teruggebracht van een grote beurt. Dat is ongeveer het enige wat mij niet bevalt aan de duc. ;-(

Bijgevoegd een plaatje van mijn licht aangepaste machine.

full
 
de kosten, hiervoor altijd japans gereden en dan koste een beurtje toch een stuk minder. Maar goed dat wist ik toen ik hem ging kopen.
 
Waarom afwijken van de originele bemating?
Prijstechnisch wel interessant denk ik, maar ik zou het bij de originele bemating houden denk ik. :)

mn mille is dus beter af met een 180/55 , maar het heeft gewoon ook te maken met vermogen, niet te vergelijken, met 180 gaaat ie wat makkelijker om word gezegt!
 
Wou eigenlijk nog een foto van de 1098 in de sneeuw op mooie locatie *D

Alleen...


...hoe ga je die 180 kilo daar krijgen met dit weer -O-
Klein foutje in het denk proces :')
 
Wou eigenlijk nog een foto van de 1098 in de sneeuw op mooie locatie *D

Alleen...


...hoe ga je die 180 kilo daar krijgen met dit weer -O-
Klein foutje in het denk proces :')

Met een schroeftolletje en een paar schroeven in je banden jassen. Kun je best rijden in de sneeuw. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan