Il tema Ducati 848 / 1098 / 1198 Superbike parte V

Status
Niet open voor verdere reacties.
images%5Csm178894356.jpg


Hang er wel een vlaggetje aan, anders krijg je een verbaal omdat ze te ver uitsteken!
 
Akrapovic levert dan ook het systeem van de 1198R among others ;)

@1098akra: ziet er goed uit! Zadel ben ik ook al zo lang over aan t twijfelen... Elke keer na het rijden wil ik zo'n ding, en elke keer denk ik dan, 150 euro is VEEL geld....

Is maar hoe je het bekijkt.....
"Mijn" Ducati monteur had ff een optelling gemaakt tot nu toe, we zitten nu op ruim 5300€, dan valt 150€ wel mee ;)
 
@ ruudruud,

ik heb zo'n zadel liggen maar hij bevalt mij niet. Is origineel DP en een vakantie (ca. 2500km) gebruikt. Als je belangstelling hebt laat maar even horen.
 
@ ruudruud,

ik heb zo'n zadel liggen maar hij bevalt mij niet. Is origineel DP en een vakantie (ca. 2500km) gebruikt. Als je belangstelling hebt laat maar even horen.

Hey,

Laat ff weten via pm wat je voor het zadel wl hebben. Ik vind het standaard zadel echt te glad...

Tnx
 
@ ruudruud,

ik heb zo'n zadel liggen maar hij bevalt mij niet. Is origineel DP en een vakantie (ca. 2500km) gebruikt. Als je belangstelling hebt laat maar even horen.
In welk opzicht bevalt hij je niet?, te ruw, een spons met nat weer?? het standaard zadel is wat mij betreft echt te glad.
Ik heb er ook ergens en gezien, maar is aardig aan de prijs.
 
Het standaard zadel vind ik ook te glad en glij bij een beetje fatsoenlijk remmen met mijn klokkenspel tegen de tank.

Het DP zadel (nieuwe type neopreen look-alike nieuwprijs 155 euro) is echter naar mijn mening niet stug genoeg waardoor ik met de bekleding van het zadel en al nog steeds tegen de tank aan glij.

En inderdaad bij regen blijft een spons droger.
 
Het standaard zadel vind ik ook te glad en glij bij een beetje fatsoenlijk remmen met mijn klokkenspel tegen de tank.

Het DP zadel (nieuwe type neopreen look-alike nieuwprijs 155 euro) is echter naar mijn mening niet stug genoeg waardoor ik met de bekleding van het zadel en al nog steeds tegen de tank aan glij.

En inderdaad bij regen blijft een spons droger.
Stoopt de bekleding van het zadel dan op zodat je met bekleding en al naar voren schuift?? :o
 
Het standaard zadel vind ik ook te glad en glij bij een beetje fatsoenlijk remmen met mijn klokkenspel tegen de tank.

Het DP zadel (nieuwe type neopreen look-alike nieuwprijs 155 euro) is echter naar mijn mening niet stug genoeg waardoor ik met de bekleding van het zadel en al nog steeds tegen de tank aan glij.

En inderdaad bij regen blijft een spons droger.
Heb daar al meer mensen over gehoord dat het nieuwe type een behoorlijke stap terug is vanaf de 'oude' echte neopreen versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan