Il tema Ducati 848 / 1098 / 1198 Superbike parte V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo te zien zit hij met beide steunen gemonteerd toch ?
Vandaar dat ik het vraag :)
Lijkt er idd op, die doelstelling had ik ook _O- , maar dan moest ik zoveel van de huggersteun afhalen dat ik net zo goed dat hele stuk eraf kon halen, met inveren hoorde ik dan nog klong klong....de Akra bocht loop boven de hugger erg schuin weg waardoor je met inveren praktisch altijd de hugger raakt.
 
Laatst bewerkt:
Ja bij mij wel in ieder geval, misschien toch maar een stompgrips proberen.


stompgrip werkt perfect, niet verschuiven met remmen en daardoor minder opgepompte armen... wel ff wennen om je rijstijl aan te passen
 
Laatst bewerkt:
we hebben mooie helmpjes voor volgend jaar!

marushin.jpg



Zitten perfect en superlicht
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig! Las ook al dat ze speciale prijzen hanteren voor racers. Ik ben nog aan het twijffelen tussen een RX7-GP of een X-Spirit II.....


deze helmen zijn zeker de moeite om eens te proberen, vooral voor op het circuit, ze zitten minstens zo goed, zo niet beter als mijn XR1000. En daarbij gunstig geprijst.
 
Laatst bewerkt:
Past die rearhugger wel probleemloos zonder modificatie icm de AKRA's ?
Supervette fiets :} :9~ :9

Dank je!
Er is een stuk uit gezaagd.

Het moet nu net gaan, we gaan het over 2 weken zien.
Ik ben al carbon achterspatborden in de handel tegen gekomen speciaal gemaakt voor dikke bochten, eens kijken.
 
Heb daar al meer mensen over gehoord dat het nieuwe type een behoorlijke stap terug is vanaf de 'oude' echte neopreen versie.

Moet eerlijk bekennen dat mijn DP zitje net zo glad lijkt als het originele, het is niet meer van neopreen zoals voorheen, weet niet of dat wel zo'n goede investering is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan