Illustere voorgangers, een OBTwerktopic

met het tempo doelde ik op wandelen met de Madura zonder benzine als de route langer dan 150km zou zijn zonder benzinepomp :+
Zelfs als je actieradius maar 40 km zou zijn kan je meerijden :Y

Op een ritlengte van 103,5 km heb ik bij het na"rijden" van de route wel 8 benzinestations op de route gevonden :+

De tussenstop was al gepland heb ik gezien :9~
 
Zelfs als je actieradius maar 40 km zou zijn kan je meerijden :Y

Op een ritlengte van 103,5 km heb ik bij het na"rijden" van de route wel 8 benzinestations op de route gevonden :+

De tussenstop was al gepland heb ik gezien :9~~

Ik had 5 opties voor ogen. Bij één ben ik wezen proeven, eten was wat overdreven. Niet slecht, maar over de sandwich gestrooide chips en iets met 'mikado stokken' ter opmaak overtuigde niet. Verder, ondanks dat het middag was leek het binnen wel nacht. 'k Zat ook nog in mijn uppie. Positief, 'k zag mijn motor!

Een eetcafé onderweg. Positieve vibraties over de telefoon! Helaas dicht op zondag. Dan iets met Zwitserland en op een heuveltje. Leuk, leuk, leuk qua plek maar wat negatieve berichten op internet over juist, het eten! Dorst ik niet aan.

Dan is er nog een brasserie die ik inmiddels enige malen heb bezocht. Prima tent en scoort bij mij.

Maar de doorslag gaf afgelopen vrijdag de aanblik bij de Pyramide met een rij motoren van allerlei bouwjaren. Een OBT visoen gelijk! Verder komt het mij ongelikt over! Niet onbelangijk! _O- Maar pas vandaag reservering rond gemaakt!

En ja, benzinestations genoeg waar ooit het rijtuig hoogtij vierde.
 
Dan is er nog een brasserie die ik inmiddels enige malen heb bezocht. Prima tent en scoort bij mij.
Wil je bij of na een dijkrit :] echt lekker en niet al te duur eten :9~ dan moet je bij de Rode Leeuw te Amerongen zijn, recht tegenover de weg naar de pont :Y

We komen er zondag langs :]
 
Laatst bewerkt:
Zelfs als je actieradius maar 40 km zou zijn kan je meerijden :Y

Op een ritlengte van 103,5 km heb ik bij het na"rijden" van de route wel 8 benzinestations op de route gevonden :+

De tussenstop was al gepland heb ik gezien :9~~
probleem is dan wel dat de rest doorrijdt en ik dus helemaal alleen in mijn uppie zou komen te staan -O- Maar gelukkig is dat niet nodig *O*
 
reactie Ukkie : shit nou heb ik besloten weer meer mee te gaan rijden.... kan ik niet B|
dus voor lichtgewicht is eventueel nog plekje...
ukki heeft andere verplichtingen? iets met 4 beentjes?

De eerlijkheid gebiedt dat spruit 1 en 3 nu eerste rechten hadden. Dat betekent dat spruit3 dan eventueel bij jou achterop kan, en spruit1 bij mij (moet je ze alleen wel op komen halen- koffie staat klaar ;) )
 
:Y hoewel ze nu met twijfels komt of dat wel door gaat....ja dan begrijp ik
ze is maar even gaan bellen want er was een twijfeltje maar het blijkt dat die vier beentjes nog niet tot haar beschikking staan, dus helaas, aanbod kan niet door gaan, Ukkie zit achterop

dus bij deze nog een aanmelding .Ukkie. gaat ook mee
 
De strijd tussen spruit1 en 3 gaat nog even door hier......


:+
[me="@nne"]gaat vast strootjes zoeken[/me]
 
Heb trouwens eens door de obt historie geneuzeld en geconstateerd dat ik er bij een flink aantal tochten niet bijsta.
Zal het eens secuur doorwerken en het één en ander recht zetten.
Ik heb er minstens een dozijn gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan