ik weet niet of ik het hier bij kan zetten maar goed
ik zit beetje rond te kijken
heb geld niet maar zit beetje te kijken naar prijzen van de nieuwe gsxr1000 k5
zie ik tot mijn grote verbazing dat dat ding in de NL 15.500 euro (ongeveer) gaat kosten
en in de USA maar 10.000....
nou staat er wel iets van MSRP wat het ook mag betekenen
maar nu denk ik bij me zelf voor de 5000 euro kan je hem toch makkelijk laten importere ????
of zit ik hier nu fout
Hoezo?? suzuki is gewoon wereldwijd verplicht om je te helpen, kijk dat ze het liever niet doen is een ander verhaal.Al eens gedacht over de garantie?
Van een hogere tellerstand wordt een motorfiets toch niet ouder?Teller vooruit draaien? In principe is er geen hond die daar wat aan kan doen .. dan importeren en het zal wel wat schelen ?!
Allereerst hebben ze in de VS geen BTW en geen BPM, wat het prijsverschil misschien wat verklaart. De BTW (16%) die je in Duitsland hebt betaald kan je terugvragen waarna je de Nederlandse BTW (19%) mag betalen. Tel uit je winst!ik dacht dat het zo was: als je iets vanuit een winkel koopt nieuw of gebruikt dat je dan de BTW terug kon vorderen. dat is althans in duitsland zo. zelf heb ik er ook een tijd aan gedacht. als je naar de prijzen van USA kijkt dan wil je geen dealer meer langs gaan!! je wordt genaaid waar je bij staat
maar als je meer weet ---> le me know 2!!!
Van een hogere tellerstand wordt een motorfiets toch niet ouder?
Als er 6000 km op de teller staat is het voor het RDW een tweedehands fiets en hoef je geen BTW meer af te dragen. Daarvoor moet je de volle 19% dokken. BPM gaat over de cataloguswaarde. Als de fiets een half jaar oud is gaar er al iets vanaf. Je zou hem dus nu kunnen kopen en over een half jaar laten keuren. Scheelt je weer een paar % BPM.
Mar uuuh, hoe wil je bij die digitale tellers van tegenwoordig de KM-stand vooruitzetten
Suc6