In navolging op: Gratis MF-Sticker

NoS[NL]

Banned User
31 okt 2002
2.032
0
Wildervank te Groningen
@Joost: Ik heb de MF kentekenplaatsticker (van de verloting) ontvangen, nogmaals bedankt hiervoor.... :} :} :} :}

Aangezien de sticker tevens als 'verfraaing' dient van de achterkant van mn ZXR400, heb ik tevens gelijk de achterkant veranderd, door de zaag in het achterspatbord te zetten en de kentekenplaatverlichting de weg richting 'vuilnisbak' te wijzen. VOor de montage van de kentekenplaat kon ik gewoon weer gebruik maken van de originele bevestigingspunten.

Ik vind het zelf een hele verbetering. :9

Ohw jah, die lantarenpalen van knippers gaan er nog af hoor, ik heb alleen nog geen tijd gehad om op zoek te gaan naar een paar kleintjes, misschien mensen met een ZXR400 / 750 die tips hebben voor mooie kleine knippers.

16830

16833
 
Laatst bewerkt:
Opzich is een kort spatbord wel mooi, maar als je je plaat dr voor moet krombuigen vind ik een beetje een aanfluiting.
Kun je em niet bevestigen aan de bovenkant van de kentekenplaat?
 
Ik vind dit eigenlijk wel mooier lijken dan zo'n rechte plaat. Ik wou eerst het hele achterspatbord verwijderen en de plaat tegen de onderzijde monteren, maar toen ik dit had gemonteerd vond ik het wel heel mooi lijken....
 
Helemaal offtopic: Zit zo'n ding nou wel lekker?

Lijkt me een beetje een "notekraker"...

Of zo'n ding lekker zit????? Zo'n ding zit heeeeeeeeerrrrlijk wat verwacht je van een SS, die zitten toch altijd lekker???? :+

Neej ff serieus... ik kan er prima op zitten en naar mijn mening zit het lekker. Zelf met grote noten.... })
 
Of zo'n ding lekker zit????? Zo'n ding zit heeeeeeeeerrrrlijk wat verwacht je van een SS, die zitten toch altijd lekker???? :+

Neej ff serieus... ik kan er prima op zitten en naar mijn mening zit het lekker. Zelf met grote noten.... })

nou dan heb ik supernoten want een zxr zit KUT. R6 zit pas relaxed. Of een goldwing :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan