Ingehaald op een KB

Vandaag was ik lekker een beetje aan het oefenen op een klaverblad. Ik reed 70 en ging redelijk schuin (voor mijn doen!). Ineens hoorde ik iets meer motorgeluid dan van alleen mijn eigen motor. Niet veel later komt er een halve meter langs me een R1 met 100 voorbij gescheurd. Na mij ingehaald te hebben haalde hij nog een paar auto's via de vluchtstrook in. Het was trouwens in Limburg en volgens mij had hij geen MF-sticker (gelukkig). Nu even mijn vraag: Is jullie dit ook wel eens overkomen of doen jullie het zelf ook??

Begrijp me goed ik wil niet de moraalridder uithangen, maar ik vond dit toch iets ver gaan!
dus je zag em niet erder in je spiegel?
dan zit er een groot verschil tussen jullie, of jij spiegelt niet goed.

en zolang hij/zij jou buitenom passeert heb jij er geen last van als het verkeerd gaat met hem/haar.
Jij zit daar (ook "illegaal") je bochtentechniek bij te slijpen en gaat miepen als andere je het snot uit je ogen rijden?
 
dus je zag em niet erder in je spiegel?
dan zit er een groot verschil tussen jullie, of jij spiegelt niet goed.

en zolang hij/zij jou buitenom passeert heb jij er geen last van als het verkeerd gaat met hem/haar.
Jij zit daar (ook "illegaal") je bochtentechniek bij te slijpen en gaat miepen als andere je het snot uit je ogen rijden?
hij schrok zich gewoon dood en moet nu ff wat kwijt ;)
 
zo'n geintje doen ze bij mij maar een keer....

als iemand gaat plakken in de bocht geef ik um eve een seintje op het
rechte stuk... gaat ie er dan maar lekker voorbij....

heb hier een goede reden voor.... op het vluchtstrook gedeelte is het altijd vies
als hij onderuit gaat neemt ie mij mee...


ps. tip rij nooit onder FE op een bl/witte gsx-r door hij trekt je kop van
je romp....

+je zal hard moeten rijden.... ach de tijd van 140km is voorbij... heb er
teveel zien afstuiteren....


FE rij meestal in de buurt van KB-Heerenveen
 
heeey dat klaverblad bij venlo.....is dat met of zonder vangrails???

kom zelf uit venray maar echt hele mooie bochtjes hebben wij ook niet in de buurt....
of er zit zo'n klote rails langs en dan voel ik me al niet zo op mijn gemak...

en als je nog ander mooie bochtjes kent mag je me die ook wel meteen vertellen.
dan kan ik ook gaan oefenen als mijn motor weer opgeknapt is...
 
zo'n geintje doen ze bij mij maar een keer....

als iemand gaat plakken in de bocht geef ik um eve een seintje op het
rechte stuk... gaat ie er dan maar lekker voorbij....

heb hier een goede reden voor.... op het vluchtstrook gedeelte is het altijd vies
als hij onderuit gaat neemt ie mij mee...


ps. tip rij nooit onder FE op een bl/witte gsx-r door hij trekt je kop van
je romp....

+je zal hard moeten rijden.... ach de tijd van 140km is voorbij... heb er
teveel zien afstuiteren....


FE rij meestal in de buurt van KB-Heerenveen
:} Ik hoop, later als ik groot ben, nèt zo als jou te worden!
 
heeey dat klaverblad bij venlo.....is dat met of zonder vangrails???

kom zelf uit venray maar echt hele mooie bochtjes hebben wij ook niet in de buurt....
of er zit zo'n klote rails langs en dan voel ik me al niet zo op mijn gemak...

en als je nog ander mooie bochtjes kent mag je me die ook wel meteen vertellen.
dan kan ik ook gaan oefenen als mijn motor weer opgeknapt is...
Mooie routes?
Wat denk je van de maasdorpenroute. Vanaf Venlo langs de maas blijven slingeren. (Grubbenvorst, Lottum, Broekhuizen, Wanssum. Daar de brug over (via de ventweg) en meteen als je de maas over bent rechtsaf, Well doorrijden en dan aan de andere kant van de maas doorrijden tot heyen.
Of anders vanuit Horst de Peel en Maas route rijden.
Bochten genoeg dacht ik zo.
 
Vandaag was ik lekker een beetje aan het oefenen op een klaverblad. Ik reed 70 en ging redelijk schuin (voor mijn doen!). Ineens hoorde ik iets meer motorgeluid dan van alleen mijn eigen motor. Niet veel later komt er een halve meter langs me een R1 met 100 voorbij gescheurd. Na mij ingehaald te hebben haalde hij nog een paar auto's via de vluchtstrook in. Het was trouwens in Limburg en volgens mij had hij geen MF-sticker (gelukkig). Nu even mijn vraag: Is jullie dit ook wel eens overkomen of doen jullie het zelf ook??

Begrijp me goed ik wil niet de moraalridder uithangen, maar ik vond dit toch iets ver gaan!

Vaak gedaan,2x meegamaakt.

Zelf wil ik ook wel eens vanalles inhalen op een klaverblad,ook via de vluchtstrook,echter niet op 0,5.. :P

Zelf weleens gehad:

Op kb op de vluchtstrook een auto inhalen die dan denkt wat hij kan ,kan ik ook en hij zet ook de "racebocht" in en drukt zijn koekblik zelf de vluchtstrook op,op het moment dat ik hem net voorbij wil gaan :X
En 1x net na kb,ik reed al iets van 140/150 hoor ik achter me een herrie en zoef zijn jas,schampt de mijne met zo'n 200+.
Na mijn hart weer op gang gekregen te hebben ben ik hem maar achterna gegaan en hem ff naar de kant gedirigeert.
Bleek dat hij na het rondje wel ff wou racen en op deze manier vond hij dat hij wel op zou vallen.. :X :X
 
Op maandag 14 juli 2003 13:23 schreef GuZ het volgende:dus je zag em niet erder in je spiegel?
dan zit er een groot verschil tussen jullie, of jij spiegelt niet goed.

Zoals ik al zei ben ik nog aan het oefenen en moet mijn ogen voornamelijk op het einde van de bocht richten en niet op mijn spiegels.
 
...
Het klinkt trouwens niet heel spectaculair, met 100 over een klaverblad, al weet ik niet hoe de weg daar is etc. Over de vluchtstrook inhalen is natuurlijk not-done...
±120 is knietje (tenminste bij mij). Over de vluchtstrook is idd not done, al moet ik bekennen dat ik het wel eens heb gedaan 's morgens vroeg als al het verkeer er weer eens overheen sjokt met 50, en ik te laat ben voor mijn werk, en het idee heb dat ik om ga vallen :P

Op zondag 13 juli 2003 22:41 schreef Yzf1kr het volgende:;(
Er was ooit eens een 3e, het mooiste klaverblad dat we hadden: "Bocholz" (A76<->N281). Mooi haaks, geen vangrail brede berm etc etc.

Maar men heeft besloten dat het onderhoud te duur was en heeft er een lullig kruispunt van gemaakt. |(
:^ :^
Bwooooaaah, dat was een vet klaverblad zeg! Lag op mijn route naar mijn werk én vriendin. Dus kwam daar iedere dag noodgedwongen })
Afslag Simpelveld vanaf Eindhoven, dat was trouwens altijd een vette voor hoge snelheden..
Helaas (misschien gelukkig }) ) had ik toen nog geen brommert en A.
Kloothommels hebben het daar idd flink verneukt nu '( :(

Op maandag 14 juli 2003 08:46 schreef Gum het volgende:Ik heb vrijdagavond nog even een paar rondjes op klaverblad Geleen gedraaid :]
Volgens mij rijdt er bijna niemand daar; ben d'r nog nooit iemand tegengekomen...
Ik Ik Ik!! :)
Helaas wel te druk vaak..
Trouwens de afslag naar Antwerpen, die knijpt ff op het einde. Heb ik nogal moeite mee. Gaat helemaal niet lekker.
Ik doe het niet zo vaak (meer) daar. Ben als de dood voor die fokking vangrail.
 
Terug
Bovenaan Onderaan