Intest op je 17e?

Kheb nog niks besteld ofzo hoor. Kdenk er nog even over na. Misschien eerst maar auto, dan is motor goedkoper.
Idd, denk er maar rustig over na :)
Ik had ook 2 jaar brommerervaring, en ben begonnen met mn motorrijbewijs zonder rijbewijs B te hebben. Ik had 3 lessen voertuigbeheersing nodig en 7 lessen op de weg, dus het kan iig met een stuk minder lessen
 
Ik las laatst in een anwb folder dat je je motor rijbewijs in twee dagen kunt behalen door de anwb. Maar het slagings percentage is maar 10%, zou het verstandig zijn zoiets te doen? :?
 
Idd, denk er maar rustig over na :)
Ik had ook 2 jaar brommerervaring, en ben begonnen met mn motorrijbewijs zonder rijbewijs B te hebben. Ik had 3 lessen voertuigbeheersing nodig en 7 lessen op de weg, dus het kan iig met een stuk minder lessen

Ik heb de zelfde ervaring, dus ben benieuwd hoe lang ik er over ga doen
 
Ik heb nu 12 lessen (van 2 uur) bijzondere verrichtingen gedaan, in1 :] x gehaald, nu dezlefde aantal uren voor mn praktijk... 26 okt op voor avd... *O*

maar 26 lessen, van 1 of 2 uur ?? van 1 uur dan ik dat wel begrijpen..

ik had ook 0 ervaring toen ik de eerste keer op een motorfiets stapte ..
 
maar 26 lessen, van 1 of 2 uur ?? van 1 uur dan ik dat wel begrijpen..

ik had ook 0 ervaring toen ik de eerste keer op een motorfiets stapte ..

Lessen zijn 50 min.

Ik heb afgelopen zaterdag de intest van de auto gedaan. Die zou ik in 24 lessen kunnen halen volgens de instructeur. Maar omdat ik het motorrijbewijs zelf moet betalen heeft hij me 30 lessen auto gegeven, zodat ik minder motorlessen op de weg nodig heb.
 
serieuze intest: wachten
wil je gewoon motor rijden op een afgesloten terrein en heb je het geld ervoor over: wel rijden. (ik vind het zonde van je geld though, dat zijn heel wat kilometertjes benzine die je verbruikt en je kan na je 18de nog heeeel wat rijden).
 
Hey ik ben 16 :( en ik rijd ook schakel. Een Derbi Senda Sm X-treme. Op mijn 15e had ik wel een scooter hoor, een Italjet Dragster en daar heb ik 5000Km mee gereden maar toen 16 en maar een certificaat gehaald en toen moest er maar heel snel een schakel komen. Ik ben van geboorte af aan auto(tuning)freak maar de laatste tijd ga ik mij steeds meer voor motoren interesseren. Nou lijkt zo'n intest mij ook wel wat. Gewoon voor de lol en om te kijken of ik er een beetje aanleg voor heb maare kan dat ook op je 16e al :?

16...
brommerrijder....
autofreak....
autoTUNEfreak...

oh man :(
Rustig maar :+

Aftellen kun je beter niet doen, dan duurt het alleen maar langer en langeren er is nog tijd zat om echt te rijden (na je 18de...of eigenlijk pa na je 20ste als je 25kw af bent :P )
 
Ik ben 16 jaar en rijdt ook schakelbrommer (Derbi Senda SM '05). Onbegrenst dus dat loopt zo'n 85. Inmiddels ook al de nodige ervaring: je rijdt 60, komt er een fietser van links om rechts de sloot door te gaan om een autoweg over te steken... 1100 euro schade (gelukkig was de fietser goed verzekerd ;) )...

Maar nu mocht ik laatst op de motor van mijn vader rijden, een BMW R1150R... Dus nu wil ik niets anders meer als motorrijden ;) maar gelukkig hebben we met een paar vrienden een 500cc crosser staan waar we een beetje mee over het maisland crossen, ik denk dat dat een goede oplossing is voor alle minderjarigen :)
 
Vanochtend de eerste motorrijles gehad!
Ging allemaal geweldig en a.s. woensdag al examen AVB.

AVD gaat 16 lessen worden ipv 30!

Hij was best onder de indruk van rijvaardigheden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan