Hallo winter sleutelaars!
ik heb bij een motorzaak in de buurt hele mooie maar ook handige
blauw geanodiseerde haakse ventielen gezien.
omdat ik mijn Hayabusa pas heb en deze winter meer een eigen gezicht
wil geven wil ik nu na het polijsten van de velgranden(khepnugdvrnogpijnaanmijnkl
auwenmaartiswelmooi) ook ook dat er misschien er op schroeven.
weetiemand of haakse ventielen bij zeer hoge snelheden mogelijk meer problemen
geven dan bv goed afsluitbare andere ventielen?
heb op andere forums gelezen dat er (was ook toevallig een busa)bij gewone
rubbere ventielen lucht was ontsnapt ,maar die had dan ook geen afdichtings
ringetje in het dopje zitten waardoor de teperatuur van de band zo hoog was ge-
worden dat de staalgordel gescheurd was .
ventiel die ik gezien had word wel vast geschroefd op de velg en word afgedicht
met een o-ring.(zit ook in dopje)
heeft iemand hier ervaring mee of weet hier iets van ?
dankuwelzeerbeleefd shiny.
ik heb bij een motorzaak in de buurt hele mooie maar ook handige
blauw geanodiseerde haakse ventielen gezien.
omdat ik mijn Hayabusa pas heb en deze winter meer een eigen gezicht
wil geven wil ik nu na het polijsten van de velgranden(khepnugdvrnogpijnaanmijnkl
auwenmaartiswelmooi) ook ook dat er misschien er op schroeven.
weetiemand of haakse ventielen bij zeer hoge snelheden mogelijk meer problemen
geven dan bv goed afsluitbare andere ventielen?
heb op andere forums gelezen dat er (was ook toevallig een busa)bij gewone
rubbere ventielen lucht was ontsnapt ,maar die had dan ook geen afdichtings
ringetje in het dopje zitten waardoor de teperatuur van de band zo hoog was ge-
worden dat de staalgordel gescheurd was .
ventiel die ik gezien had word wel vast geschroefd op de velg en word afgedicht
met een o-ring.(zit ook in dopje)
heeft iemand hier ervaring mee of weet hier iets van ?
dankuwelzeerbeleefd shiny.