Is dit een normale prijs??

Senf

Die hard MF'er
15 mrt 2004
576
0
Veenendaal
Ik ben bezig met mijn remklauwen (zxr750) en wil de "rubberen" ringetjes vervangen. Nu moet mij dit 90!! euro gaan kosten voor 16 ringetjes...

Gaarne uw reactie :)
 
Voor 16 losse ringetjes duur, voor compleet valt mee denk.
Materiaal + manuren, tis een hoop geld, maar voor een dealer DENK ik niet bijzonder hoog, loopt al snel op in de eurotjes met manuren
 
Loctite O-ring kit halen bij een of andere groothandel, en dan zelf de o-ringen maken.

We hebben het hier wel over remmen he'?.....daar kan je leven van afhangen.
Zou dus niet kiezen voor een brikkenoplossing maar ff verder kijken
 
Is een normale prijs, weet dat voor een GSX-R met zeszuigertangen de prijs nog hoger ligt! Even doorbijten dan maar.....
 
Ok thnx, ik ga idd niet zelf die ringen maken, lijkt me geen kwalitatief hoge oplossing. Ik haal die rommel wel gewoon en vloek wel een x :(
 
Jah dat moet dan maar want om zelf wat te gaan knutselen wat die remdruk toch enigzins moet kunnen houden....

Het is al goed zo :)
 
ik zocht dus ook V-ringetjes en ook nog remzuigertjes voor mn zx6r 6 zuigers
maakt samen 12 V-ringetjes voor 8 tientjes ofzo
en 12 remzuigertjes voor 420 EURO!
ik ga nu maar voor een paar complete remklauwen
 
ff een bedrijf zoeken wat in rubberen ringen doet evt groothandel, en ze daar gaan halen. Dat doe ik namelijk ook met mijn lagers......scheelt errug veel..
 
ff een bedrijf zoeken wat in rubberen ringen doet evt groothandel, en ze daar gaan halen. Dat doe ik namelijk ook met mijn lagers......scheelt errug veel..


hou je dan wel effe rekening met het feit dat niet alle rubbersoorten goede vrienden zijn met remvloeistof??
 
Alle losse onderdelen zijn schrikbarend duur.
De kuip-ruit-moertjes voor een zxr, die met dat rubberen randje kostte mij in 1996/1997 al acht-en-een-halve oude hollandse guldens per stuk.

Ik heb ooit een lijst gekregen van (toen nog) Piet van Dijk motoren waarop alle onderdelen voor een zxr750r stonden, met de prijzen erbij.
Komt zo'n motor op ruim 80.000 gulden, terwijl die kompleet gemonteerd toen rond de 25.000 gulden moest kosten |(

Je betaalt dus eigenlijk veel te veel voor die rubbertjes, maar een andere leverancier is er niet. En ik zou in dit geval wel voor originele onderdelen gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan