Is het geld op ofzo ???

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Wat is er de laatste tijd toch aan de hand, het lijkt wel of je geen motor meer kunt verkopen....

Ik dacht eerst nog dat het aan mij lag maar ik hoor iedereen die wel es een motortje verkoopt klagen dat het niet meer wil...(toch G. ;) )

Is het geld op of zijn er geen liefhebbers meer ofzo ?

Wie kan ons vertellen hoe het zit.....
 
Geld is idd op itt de media en politiek beweren.
 
Ik zit ook aan een loting te denken.
Wat denken jullie, is er nog wel behoefte aan de 2e loterij? De winkans is erg hoog natuurlijk in verhouding tot andere loterijen. Dus is het leuker om zo'n lot te kopen dan een staatslot!

Ik heb een polletje aangemaakt in mijn topic, link staat hieronder.
Stem even!

;)
 
T is zo weer voorjaar. :) Ik help er ook twee verkopen nu (zie onderschrift), allebei prachtmotoren en wat gangbaarder dan zo'n aparte guzzi. En toch helemaal geen reacties hoor.
 
dus ik moet de boel verloten ?

10 euro per lotje en de verloting begint zodra ik 250 lootjes verkocht heb, zoiets dus ?

by da way, Zed, het gaat niet over mijn Guzzi hoor :)
 
Misschien heeft het te maken met het weer? :?

Een motor is gewoon een seizoen product. Is alleen te verkopen in de lente en zomer.

Goed voorbeeld. Spreek met meer dan 90 MFers af bij de efteling en er komen maar een stuk of 7 met de motor. De rest allemaal met koekblik.

In de winter wordt er niet gereden dus waarom nu dan al een motor aanschaffen.

Is toch logisch.
 
Te hoge vraagprijzen :?

Ben ik het mee eens.. ik heb met geluk een prachtige bike voor een inruilprijs op de kop kunnen tikken, voor de rest alleen maar veel te hoge vraagprijzen gezien.

Misschien een beetje stom, maar vraag je als verkoper af of je die prijs ook in guldens ervoor durfde te vragen...
 
Ben zelf ook op zoek naar een tweedehandsje, maar wacht in ieder geval tot na de jaarwisseling... Ga maar na: een motor die je nú koopt is over twee weken meteen een jaar ouder!
 
Misschien heeft het te maken met het weer? :?

Een motor is gewoon een seizoen product. Is alleen te verkopen in de lente en zomer.

Goed voorbeeld. Spreek met meer dan 90 MFers af bij de efteling en er komen maar een stuk of 7 met de motor. De rest allemaal met koekblik.

In de winter wordt er niet gereden dus waarom nu dan al een motor aanschaffen.

Is toch logisch.
omdat de motoren dan goedkoper zijn omdat niemand er vanaf komt :P ;)
 
Misschien een beetje stom, maar vraag je als verkoper af of je die prijs ook in guldens ervoor durfde te vragen...
ja, en ik denk dat ik altijd reeel ben met geld, dat blijkt ook wel uit het feit dat het nooit een probleem was om een motor te verkopen, maar dit jaar..........jezusmina, alleen maar idioten en goudzoekers maar serieuze handel, ho maar..........
 
Was ook niet persoonlijk tegenover jou bedoeld.. alleen de motoren die ik tegen ben gekomen (en dan ook nog niet alle :) )
 
ja, en ik denk dat ik altijd reeel ben met geld, dat blijkt ook wel uit het feit dat het nooit een probleem was om een motor te verkopen, maar dit jaar..........jezusmina, alleen maar idioten en goudzoekers maar serieuze handel, ho maar..........
laat eens zien wat je te koop hebt met daarbij de vraagprijs :9 als je serieuze handel wilt, moet je het mss wat slimmer aanpakken :?
 
Zoals eerder gezegd een motor is een beetje een seizoens gebonden product dus in de winter is er meer aanbod dan vraag>> logisch gevolg de vraagprijs gaat naar beneden en mensen zijn niet meer bereid er zoveel voor neer te leggen.
 
laat eens zien wat je te koop hebt met daarbij de vraagprijs :9 als je serieuze handel wilt, moet je het mss wat slimmer aanpakken :?
is op marktplaats/kapaza/motorfietsweb zetten met tel.nummer en prijs er bij niet genoeg ?
 
Nederlanders hebben miljarden op de bank staan, dus er is geld zat. Men wacht alleen op betere tijden om het uit te geven. Volgens mij komen die tijden er voorlopig niet. Dus: koop mijn motor nu het nog kan! ;)
 
is op marktplaats/kapaza/motorfietsweb zetten met tel.nummer en prijs er bij niet genoeg ?
Nee, zo bedoelde ik het niet....ik wilde ff 'keuren' :9

Volgens mij heb jij aparte dingen te koop zoals een custom chopper en een beachbike....Tja, daar kom je nu eenmaal wat moeilijker af denk ik :?
 
Wat is er de laatste tijd toch aan de hand, het lijkt wel of je geen motor meer kunt verkopen....

Ik dacht eerst nog dat het aan mij lag maar ik hoor iedereen die wel es een motortje verkoopt klagen dat het niet meer wil...(toch G. ;) )

Is het geld op of zijn er geen liefhebbers meer ofzo ?

Wie kan ons vertellen hoe het zit.....

Waarom gooi jij je hele motorpark in de verkoop? Is jouw geld ook op? :+
 
Nee, zo bedoelde ik het niet....ik wilde ff 'keuren' :9

Volgens mij heb jij aparte dingen te koop zoals een custom chopper en een beachbike....Tja, daar kom je nu eenmaal wat moeilijker af denk ik :?
daar zit wat in, het zijn vrijwel nooit joe average dingen, maar meestal zijn ze ook niet erg duur in vergelijking met diezelfde joe average dingen....

en daarbij, het lukte altijd prima om "rare dingen" te verkopen (het is bijna een handelsmerk geworden ) maar dit jaar wil het gewoon niet :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan