A
Het hangt er bij private lease constructies heel erg van af waarmee je vergelijkt. Koop je elke 3 jaar een nieuwe motor (of auto) en rij je niet al te veel kilometers dan is private lease in de meeste gevallen veel goedkoper.
Maar rij je bovengemiddeld veel per jaar en/of je rijdt wat langer door dan 3 jaar dan is private lease meestal niet interessant.
Bij sommige auto’s is het wel degelijk goedkoper. En dat kan ik me bij motoren ook voorstellen. Vooral als je niet veel rijdt en regelmatig inruilt. En aan de km standen van gebruikte motoren te zien zijn er best veel van dat soort mensenGoedkoper? Normaliter heb je nog een restwaarde van je voertuig, of dat nou een auto of motor is. Het is gemakkelijker, je hoeft niet de moeite te nemen om hem te verkopen, dat is iets anders..
Het is never nooit niet goedkoper, wel gemakkelijker en de een wil voor het gemak betalen en de ander niet.
Bij sommige auto’s is het wel degelijk goedkoper. En dat kan ik me bij motoren ook voorstellen. Vooral als je niet veel rijdt en regelmatig inruilt. En aan de km standen van gebruikte motoren te zien zijn er best veel van dat soort mensen
Ik kan er geen rooie cent in zo'n constructie stoppen
Heb je zo'n slechte kredietwaardigheid?
hier de actuele rentepercentages voor lenen auto,motor etc geen huisHet kan interessant zijn. Geld lenen kost idd geld maar op dit moment niet zo veel. Voor de private lease prijzen van auto’s kun je iig zelf niet rijden. Dan ben je altijd duurder uit.
Ook niet geheel waar want de eerste paar jaar zal je normaliter praktisch geen onderhoudskosten hebben bij een nieuwe wagen waar je op dat moment wel voor betaalt. Trust me, anders zou de constructie ook niet bestaan
Is niet hoe ik eruit zie,maar wat ik wil rijden.(en rijdt)
Tja in mijn optiek kloppen de motor cliches wel :
Mooi.
Lelijke lompe boxer : bah
Ik heb het vermoeden dat ik meer kilometers dan jou heb gemaakt de afgelopen 2 jaar .Vooral niet gaan rijden dan idd
Er zijn veel mensen die een gloednieuwe BMW motor, daar elk jaar netjes de beurt aan laten verrichten, er minder dan 5000 km/jaar mee rijden en hem na 3 jaar inruilen. Die groep mensen begint echter af te nemen, maar is voor BMW een interessante doelgroep want het zorgt voor een voorraad aan premium occassions waar de vraag sneller groeit dan het aanbod. Vandaar de private lease constructie die voor deze doelgroep echt goedkoper is dan nieuw kopen. Als je Allrisk verzekering, afschrijving en jaarlijkse beurten meetelt.
Ik heb het vermoeden dat ik meer kilometers dan jou heb gemaakt de afgelopen 2 jaar .
20000 kilometer met deze rooie alleen al en dan heb ik er nog 3
Je denkt zeker dat je alleen kilometers maken kunt met zo'n beiers hok of een jap
Bekijk bijlage 1419069
Luxe probleem ,en betaalt
Ik heb niets gezegd over aantal kilometers per jaar of over Beierse of Japanse hokken. Het enige dat ik gedaan heb is je gelijk gegeven in je stelling dat wanneer je ,zoals jij, de mening bent toegedaan dat een boxer een lelijke motor is je er dan vooral niet op moet gaan rijden.
Ik heb idd de afgelopen 2 jaar niet veel gereden maar was me er dan ook niet van bewust dat we het daar over hadden of dat er sprake was van een competitie
Veel veilige kilometers nog toegewenst op de door jou mooi gevonden en zelf betaalde motoren
Bij sommige auto’s is het wel degelijk goedkoper. En dat kan ik me bij motoren ook voorstellen. Vooral als je niet veel rijdt en regelmatig inruilt. En aan de km standen van gebruikte motoren te zien zijn er best veel van dat soort mensen
Integendeel ik ben zeer goed bedeeld en koop alles cash
Alles.............