Old_user54
MF veteraan
- 23 okt 2004
- 1.189
- 0
MEE EENSoch krijgen we weer dat BMW-gedrag
Bikes rule, that's the message
Waar of niet waar???
Zelf de (trotse) bezitter van een al wat oudere Ducati 900Supersport uit 1990, tevens van een recentere Aprilia RSV Mille (2001) en sinds een paar dagen van een Laverda 650i.e. Racer uit de Kevlar series (nr.311) voor circuitgebruik.
Jaren was ik verknocht aan de sportplanken van Kawasaki en dan persoonlijk met name de ZX7R Ninja, in mijn ogen een echte karakter fiets, zeg maar een soort Italiaanse Geisha, oftewijl een Japanse schone met Italiaanse karaktertrekjes!(deze heb ik zelfs nog staan, zie maar eens naar mijn te koop topics), maar ondanks mijn zwakke punt voor deze fiets ben ik inmidels toch wel heel veel overstag...
Wat vinden jullie er nou van???
och krijgen we weer dat BMW-gedrag
Bikes rule, that's the message
Wa's jouw smaak dan.Ach, elk zijn eigen smaak
Wacht eens effe... Velgje... Toch niet Dé VELGJE?Oja, Italiaanse motorfietsen, pizzabrommers, spaghettiframes etc
cbr 600 ???En ach, het is maar goed dat iedereen zo zijn voorkeur(en) heeft, anders reden we allemaal op de Kadett onder de motoren... (Iemand énig idee welke dat volgens Goofmeister is?)
Oja, Italiaanse motorfietsen, pizzabrommers, spaghettiframes etc
dat het ff gezegd is inderdaad, de jappen kregen het toch helderweg later onder de knie als de italianen.........................als je een frame van een guzzi van 74 neem daar kon geen tijdgenoot tegenop...
dat het ff gezegd is inderdaad, de jappen kregen het toch helderweg later onder de knie als de italianen.....................
Weinig verdiept in de geschiedenis geloof ikDe eerste superbike was een.......HONDA CB750 en daarna een KAWA Z900.
Wat kwam er toen uit Italië ??????
Zeg ouwe! Niet overdrijven hèKlopt wat de topic starter zegt Italiaan bike's rule's !! zeker in kosten per gereden km!!als je al de kans krijgt te rijden tussen de periode in dat hij bij de dealer staat voor een of ander probleempje