Iwemania 3.0: Jasper gaat Moto-E racen!

Kan die nu mooi weer met zn neus in de hoogte over de paddock lopen ipv kerstbomen verkopen ;)

Ik neem aan dat dit een grapje is? Die heeft gewoon moeten betalen hoor, of denk je dat ze een coureur nemen die 8 jaar geleden zijn laatste GP-seizoen reed (daarna nog een paar invalbeurten) hebben genomen omdat ze zo onder de indruk zijn van zijn resultaten?

Blijkbaar waren er wel heel weinig die in die klasse willen rijden als ze bij hem uitkomen, qua resultaten een hele gok denk ik..
 
Ik neem aan dat dit een grapje is? Die heeft gewoon moeten betalen hoor, of denk je dat ze een coureur nemen die 8 jaar geleden zijn laatste GP-seizoen reed (daarna nog een paar invalbeurten) hebben genomen omdat ze zo onder de indruk zijn van zijn resultaten?
Waarom is dit een grapje? tuurlijk is het een beetje de spot drijven.

Iwema heeft helemaal geen geld, dus voor zoiets betalen zie ik hem niet doen (lees: kunnen). Sinds de agenda's van FIM endurance en MotoE zoveel overlap hebben gekregen kunnen de MotoE teams bijna niet aan coureurs komen. Daarom worden coureurs uit alle hoeken en gaten getrokken om de zitjes maar gevuld te krijgen. O.a. MarcVDS trok zich al terug uit de MotoE, Xavier Simeon heeft bedankt,

Hij zal vast geen geld krijgen, dat snap ik ook wel, maar voor Pons lagen de coureurs niet voor het oprapen.
 
Laatst bewerkt:
Waarom is dit een grapje?

Iwema heeft helemaal geen geld, dus voor zoiets betalen zie ik hem echt niet doen. Sinds de agenda's van WSBK en MotoE zoveel overlap hebben gekregen kunnen de MotoE teams bijna niet aan coureurs komen. Daarom worden coureurs uit alle hoeken en gaten getrokken om de zitjes maar gevuld te krijgen. Of hij geld krijgt is een tweede, maar betalen, daar geloof ik niets van!
Net gelezen op rtv drenthe dat het een stap in het diepe is qua budget....
 
Bron RTV Drenthe
1614177302902.png
 
Waarom is dit een grapje?

Iwema heeft helemaal geen geld, dus voor zoiets betalen zie ik hem echt niet doen. Sinds de agenda's van FIM endurance en MotoE zoveel overlap hebben gekregen kunnen de MotoE teams bijna niet aan coureurs komen. Daarom worden coureurs uit alle hoeken en gaten getrokken om de zitjes maar gevuld te krijgen. O.a. MarcVDS trok zich al terug uit de MotoE, Xavier Simeon heeft bedankt,

Of hij geld krijgt is een tweede, maar betalen, daar geloof ik niets van!
Zn team maat krijgt vast geld maar Jasper zal gewoon het volle pond moeten dokken hoor !
 
Misschien kan elke gebruiker van Motor-Forum een euro doneren?
Met 20.000 leden moet er toch wel wat mogelijk zijn. :P
Ik heb ook wel eens met een kuipsticker actie meegedaan bij een andere Nederlandse coureur.
 
Kunnen jullie het geld beter aan mij overmaken, weet je zeker dat je er niets van terug ziet en dat je er iemand wel echt blij mee maakt :P
 
Kunnen jullie het geld beter aan mij overmaken, weet je zeker dat je er niets van terug ziet en dat je er iemand wel echt blij mee maakt :P
Dat kunnen we vast allemaal wel gebruiken, maar hoe leuk is het om een topsporter te steunen?
De racerij en motorhobby is natuurlijk ook onze eigen bodemloze put, maar met een groep kunnen we echt wat betekenen.
Ik betaal die extra euro wel voor jou. ;) :+
 
Ik gun het Jasper wel.
Misschien omdat ik hem net wat meer volg als anderen.
Heerlijk hoeveel passie hij voor de sport heeft en de avonturen aan gaat.
Dat ijsspeedwayen werd ook nogal lacherig over gedaan, hij heeft daar toch best wat gepresteerd.
Zijn "dood of de gladiolen" mentaliteit staat me ook wel aan. (Tenminste, zo lijkt het)
 
Ik gun het Jasper wel. Maar dat duurzame gelul komt me mijn strot uit. Als we deze motorfietsen kunnen laten rijden op windenergie van windmolens die zonder kraanwagens op diesel, zijn neergezet ben ik bereid er over na te denken. Eerder niet.
 
Net gelezen op rtv drenthe dat het een stap in het diepe is qua budget....
Och Ana Carrasco heeft ook nog een rekening open staan bij Roelof Waninge, heft elkaar weer mooi op als Jasper niet betaalt aan het eind van het seizoen......
Schijnt heel normaal te zijn, dan ga je gewoon weer ergens anders bij de Dorna racen.....
 
Och Ana Carrasco heeft ook nog een rekening open staan bij Roelof Waninge, heft elkaar weer mooi op als Jasper niet betaalt aan het eind van het seizoen......
Schijnt heel normaal te zijn, dan ga je gewoon weer ergens anders bij de Dorna racen.....
Helaas is dit wel waar....
 
Dat kunnen we vast allemaal wel gebruiken, maar hoe leuk is het om een topsporter te steunen?
De racerij en motorhobby is natuurlijk ook onze eigen bodemloze put, maar met een groep kunnen we echt wat betekenen.
Ik betaal die extra euro wel voor jou. ;) :+
Stop mn geld liever in mn eigen toekomst of die van een hele jonge racer die nog wat kan bereiken.
Heb ook niet mee gedaan met de actie voor Bo bijvoorbeeld.
Maar wel fijn d at jij die euro voor mij betaald maar heb liever niet dat je dat doet ;) stop hem maar in je eigen race carriere :P
Jasper krijgt van mij nog geen Euro cent , hij gaat maar kerstbomen verkopen.
Precies dat gerrit !
Och Ana Carrasco heeft ook nog een rekening open staan bij Roelof Waninge, heft elkaar weer mooi op als Jasper niet betaalt aan het eind van het seizoen......
Schijnt heel normaal te zijn, dan ga je gewoon weer ergens anders bij de Dorna racen.....
Kromme wereld is dat ! Meeste mensen hebben daar geen flauw benul van...
 
Kromme wereld is dat ! Meeste mensen hebben daar geen flauw benul van...
Kan er niet een voetbalclub wat rijders gaan sponsoren..
Geld gaat daar toch al als water. 8)7 :')

Maar ik dacht aan het idee omdat we er met een Nederlandse rijder in de motorsport wel kijkplezier hebben.
Als het niet linksom kan (er blijven rijden) .. dan maar rechtsom met wat particuliere steun. :')
 
Laatst bewerkt:
Stop mn geld liever in mn eigen toekomst of die van een hele jonge racer die nog wat kan bereiken.
Heb ook niet mee gedaan met de actie voor Bo bijvoorbeeld.
Maar wel fijn d at jij die euro voor mij betaald maar heb liever niet dat je dat doet ;) stop hem maar in je eigen race carriere :P

Precies dat gerrit !

Kromme wereld is dat ! Meeste mensen hebben daar geen flauw benul van...
Ik sponsor al in de motorcross en dat is al zat , geen wereld bedragen maar meer dan zat.
 
Kan er niet een voetbalclub wat rijders gaan sponsoren..
Geld gaat daar toch al als water. 8)7 :')

Maar ik dacht aan het idee omdat we er met een Nederlandse rijder in de motorsport wel kijkplezier hebben.
Als het niet linksom kan (er blijven rijden) .. dan maar rechtsom met wat particuliere steun. :')
Misschien kan Rapper Boef nog wat betekenen voor de motorsport :P
Voor mij maakt het niet denderend veel uit of er nu een nederlander mee doet in een bepaalde klasse, ik kijk zoveel mogelijk motorsport en heb in haast iedere competitie wel bepaalde favorieten.
Vd mark is mijn enige nederlandse favoriet, Bo vind ik leuk dat hij in de moto2 mee rijd, zelfde geldt voor de wss300 jongens etc. Maar die klasses kijk ik ook zonder dat er nederlanders in mee doen.

Ik sponsor al in de motorcross en dat is al zat , geen wereld bedragen maar meer dan zat.
Bedrijfsmatig denk ik dan ??
 
Misschien kan Rapper Boef nog wat betekenen voor de motorsport :P
Voor mij maakt het niet denderend veel uit of er nu een nederlander mee doet in een bepaalde klasse, ik kijk zoveel mogelijk motorsport en heb in haast iedere competitie wel bepaalde favorieten.
Vd mark is mijn enige nederlandse favoriet, Bo vind ik leuk dat hij in de moto2 mee rijd, zelfde geldt voor de wss300 jongens etc. Maar die klasses kijk ik ook zonder dat er nederlanders in mee doen.


Bedrijfsmatig denk ik dan ??
Yep
 
Terug
Bovenaan Onderaan