Jaaaaaa!!!! Nieuwe Motormuis

Hoevaak moest jij in totaal op voor je motorrijbewijs

  • Ik heb het in 1 keer gehaald

    Stemmen: 27 71,1%
  • 2 keer, toch redelijk snel

    Stemmen: 9 23,7%
  • 3 maal is scheepsrecht

    Stemmen: 0 0,0%
  • tja ik had er toch 4 keer voor nodig

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4 of meer, Klote CBR dus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik moet binnenkort op

    Stemmen: 1 2,6%
  • Ik mag nog niet motor rijden

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    38

Bogey dope

Die hard MF'er
17 dec 2003
324
0
JA ja ja ja mensen, eindelijk is het zover gekomen.

Ik ben vandaag geslaagd voor mijn motor examen.!!!!!

Het ging allemaal een stuk meer relaxed als ik zelf had gedacht. Ik wist nog van mn autorijbewijs dat ik toen super zenuwachtig was. Het begon gisteren al, ik kon niet slapen van de zenuwen. Maar toen ik eenmaal bij het CBR was aangekomen dacht ik gewoon ik ga lekker ff rondrijden, en dat is ook precies wat ik gedaan heb!!!

Eerste gedeelte ging redelijk soepel, af en toe dacht ik van ow daar had ik misschien beter kunnen kijken enzo. Toen stopte we voor de bijzondere verrichtingen. Ik moest eerst de slalom doen, daarna de remproef, de drie rondjes rijden en ten slotte lopen met de motor en deze op de bok zetten. Nou alle 4 gingen ze hardstikke goed dus toen reden we verder.

Nog even snel de snelweg op, waar het overgens barste van de vrachtwagens en het waaide best hard, maar daar ben ik gewoon soepel over heen ben gevlogen.

Eenmaal aangekomen bij het CBR schudde hij meteen mn hand en werd ik officieel een collega motorrijder!!!!!

Jean-Paul :]
 
gefeliciteerd.gif
 
Gefeliciteerd!!!!!

[me]bouke is vandaag ook geslaagd voor zijn A rijbewijs.[/me]
 
He jongen, merk het topic dus nu pas op maar bij deze nog gefeliciteerd man!

Nu wel snel een GSje aanschaffen want dan kunnen we eindelijk samen gaan toeren :]
 
ik moet 11 maart, en ik hoop dus dat ik in 1 keer ga slagen.

wat zeg ik? Ik SLAAG in 1 keer. Anders 2 examen doen :r
 
ik moet 11 maart, en ik hoop dus dat ik in 1 keer ga slagen.

wat zeg ik? Ik SLAAG in 1 keer. Anders 2 examen doen :r



Nou alvast suc6 dan, zorg inderdaad maar dat je het in één keer haalt, anders zal je waarschijnlijk na 1 april pas weer op kunnen :( en dat betekend dat je dat nieuwe examen moet afleggen, je weet wel 2 examens (1 voor de bijzondere verrichtingen enzo, en de tweede voor het normale rijden.

Maar maak je niet druk, lekker ff :] en incasseren dat diploma!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan