Jaap Timmer

weg met Jaap!!!!!!!!!!!!!!

doodziek word ik van die vent met z'n oeverloos geouwehoer!
liever iemand die de namen niet goed kan uitspreken dan deze ouwe lul...
jaap oprotten!!!!
 
Al die verhalen over Wil Hartog en co kennen we zo langzamerhand wel. :z
En onderussen is er een heftige race bezig, en Jaap :z mist inhaal akties nog in de herhaling!
Nee, ik was eurosport erg dankbaar toen ze het Nederlandse commentaar op de schotel gingen decoderen, en toen heb ik maar het engelse commentaar erop gezet :} Dat had ik eerder moeten weten!
 
En nog een keer voor mensen met een digitale schotel: Als je eurosport tijdens de gp's op spaans instelt, krijg je engels commentaar :} , Waarom weet ik ook niet, maar het werkt :) . Alleen bij de SBK zit ik ook met J :z :z p opgescheept.
 
Al die verhalen over Wil Hartog en co kennen we zo langzamerhand wel. :z
En onderussen is er een heftige race bezig, en Jaap :z mist inhaal akties nog in de herhaling!
Nee, ik was eurosport erg dankbaar toen ze het Nederlandse commentaar op de schotel gingen decoderen, en toen heb ik maar het engelse commentaar erop gezet :} Dat had ik eerder moeten weten!
Kunnen we die Britten (+ Mamola) niet een baantje aanbieden + een cursus nederlands? Lijkt me dat je dan pas leuk commentaar krijgt... Zelfs dingen buiten beeld komen nog tijdig aan bod... Top hoor...
 
Gelukkig heb ik op de eurosport 2 talen.
Die engelsen zijn inderdaad veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter. :}
Crawl

Hoe kom je daar aan. Ik heb Eurosport via de Astra sateliet en heb alleen maar een Duitse commentator waar ik ook helemaal gestoord van wordt want die heeft het alleen over de Duitse rijders :( :( :( :(
 
Kunnen we die Britten (+ Mamola) niet een baantje aanbieden + een cursus nederlands? Lijkt me dat je dan pas leuk commentaar krijgt... Zelfs dingen buiten beeld komen nog tijdig aan bod... Top hoor...

Laat het maar engels, das beter. :)
Kijk maar naar de engelstalige PB, daar zitten
woorden bij met een uitdrukkingskracht die je
in het nederlands in de verste verte niet hebt.
 
Hoe kom je daar aan. Ik heb Eurosport via de Astra sateliet en heb alleen maar een Duitse commentator waar ik ook helemaal gestoord van wordt want die heeft het alleen over de Duitse rijders :( :( :( :(
Dat kan je toch gewoon instellen met je afstandsbedining :?
Ik ontvang het ook via Astra, en kan verschillende kanalen voor het geluid kiezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan