ik denk niet dat daar veel verhalen van zijn, whaha, jappen rijden nou eenmaal bijna altijd, jammer voor jou joh
Waarom staan er dan zoveel vragen in techniek over Jappen?ik denk niet dat daar veel verhalen van zijn, whaha, jappen rijden nou eenmaal bijna altijd, jammer voor jou joh
Waarom staan er dan zoveel vragen in techniek over Jappen?
Iedereen zn merk
Het was dus ook sarcastisch bedoelt. Elke motor heeft wel eens problemen, jappen dus ook, en ja spanningsregelaars en NAKS zijn zwak geweest bij honda, maar ik heb er nog geen last van gehad . Iedereen zn merk
waarom moet dan helaas wel ducati afgekraakt worden???
al eens gezien dat het vaak over oude CB's GS-en etc gaat.Waarom staan er dan zoveel vragen in techniek over Jappen?
Ducati?? Dat is toch zon ding waar je drollen op kan draaien??
Nee.. hehe bullshit.. ik vind t alleen een beetje een kansloos topic wat je hier nu opent
Eerlijk is eerlijk.... na Ducati ..... stuk gaat ie !! ...
Mag er ook wel eens de andere kant bekeken worden...
Aangezien hier een massa jappenrijders zijn ... kunnen er ook een massa defecten en problemen opduiken.. zeker met die onnodige troep die er meestal opzit
Heb je wat te melden over zo'n rijstkoker die de soep in draaide of uit mekaar viel... zet 't neer... we horengraag jouw ervaring met je wegwerpfiets
is een beetje Kawa kwaaltije denk ik, zoals spanningsregelaars bij honda, oudere yamie's olie zuipen (nieuwe blade's ookZal ik dan maar ff ontopic reageren?
Bij mijn ex GPX600R liep twee weken na de aanschaf het big-end lager in de soep. Gelukkig zat er nog garantie op....