Je mening over Gibernau????

Wat vind jij van Gibernau?

  • Een absolute topper!

    Stemmen: 18 16,2%
  • Een absolute aansteller!

    Stemmen: 90 81,1%
  • Giberwie?

    Stemmen: 3 2,7%

  • Totaal aantal stemmers
    111
Glibbernau had toneelspeler moeten worden, met dat domme vingertje naar boven altijd.

Rossi is niet alleen beter, ook veel slimmer qua PR.
 
Gibernau heeft tenminste nooit geprobeerd iemand van zijnmotor te schoppen omdat deze per ongeluk in de weg reed tijdens een training.....of is iedereen dat al weer vergeten over ons publiekslievelingetje???
 
Wat mij bedreft is Gibernau een aansteller en een slecht verliezer. Zoals hij die motor parkeert na de race :r zullen ze bij het team best op prijsstellen :(

Natuurlijk blijft het een topcoureur, maar ik denk ook dat Patrick v.d. Goorbergh er niet ver naast zit met zijn stelling dat hij de spanning niet kan handelen.

Hopelijk herpakt hij zich, want anders wordt zijn seizoen er niet beter op.

Aad
 
Dat deze jongen sturen kan is 'n feit.... maar vind het wel typerend dat hij in China niet eens effe de uitrijronde vol kan maken.

Beetje sneu meneer Seté.... :r
 
Glibbernau had toneelspeler moeten worden, met dat domme vingertje naar boven altijd.

Rossi is niet alleen beter, ook veel slimmer qua PR.

Kappen nou hoor...

Je hebt kritiek en zeiken, en dit is gewoon puur afzeiken!

Dat vingertje is voor God. Hij slaat ook altijd een kruis aan voordat hij begint aan een race.
 
Ik mis even iets....Hierop reageer ik door te zeggen dat het gaat om een mening (je weet wel, gevormd door diverse soorten van informatie...) en niet alleen om prestaties en dan krijgen we dit:Het gaat dus over beide. En ook over wat je leest in de bladen over deze man en tot slot (de onmeetbare factor) wat je van 'm vind....

Mag het? Of krijg ik nu weer een |( ?
Nee hoor, mag absoluut en die |( was ook niet persoonlijk naar jou toe bedoeld, maar meer om spottend op eigen reactie *D .

Sorry als ik lomp op tenen ben gaan staan.


Zal me verder een biet zijn wat iemand over 'm vind dus ga vooral je gang :} :}
 
Gibernau heeft tenminste nooit geprobeerd iemand van zijnmotor te schoppen omdat deze per ongeluk in de weg reed tijdens een training.....of is iedereen dat al weer vergeten over ons publiekslievelingetje???

Sorry, deze mis ik even. Uitleg siel voe plè?
 
Gibernau heeft tenminste nooit geprobeerd iemand van zijnmotor te schoppen omdat deze per ongeluk in de weg reed tijdens een training.....of is iedereen dat al weer vergeten over ons publiekslievelingetje???

Aan de andere kant bewijst hij nou niet bepaald zijn mannelijkheid op het moment dat hij z'n motor tegen een hekje aan zet :)

Waarom denk je dat Rossi de publieksfavoriet is? Ik zie liever iemand uit z'n dak gaan, dan zielig zitten doen omdat z'n banden zogenaamd niet meer goed zijn... :o

[me]Marianchi ® gooit nog even olie op het vuur O-) [/me]
Als Baksteen gaat racen, wie regelt het bier / chips en camera? (plus circuitverzekering :X )
 
Ik was Gibernau "fan", omdat ik hoopte dat hij het Rossi moeilijk kon gaan maken, maar als hij steeds zo gaat doen dan moet ik maar een andere Honda rijder uitzoeken :P vind het echt irritant om naar die vent te kijken!
 
Dan tip ik Melandri ;) Denk dat hij na Gibernau dit jaar de beste Honda rijder zal zijn. Ik blijf bij Gibernau, ook al stelt hij zich af en toe wat aan, maar dat doet die aap die 1e staat net zo goed.
Het gaat mij nl. meer om de wedstrijd dan de coureur
 
sorry maar gibernau en biaggi zullen altijd de eeuwige tweede zijn zolang rossi in de moto gp rijd.
gigernau doet nu precies het zelfde als biaggi toendertijd.
laten ze eerst maar eens proberen om constanter te rijden.
 
In showbizland noemen ze dat gedrag na de race "diva"-gedrag. Gibernau is de diva van de MotoGP, een goeie coureur maar langzamerhand een paar steekjes kwijt geraakt of losgetrild.

Ach, als de race maar om te smullen is, zal het me verder allemaal jeuken wat er rondom heen gebeurt.
 
Kappen nou hoor...

Je hebt kritiek en zeiken, en dit is gewoon puur afzeiken!

Dat vingertje is voor God. Hij slaat ook altijd een kruis aan voordat hij begint aan een race.

Sorry Bas.... nou moet ik jou toch effe corrigeren.
Dat vingertje is niet voor God.... maar voor Kato... z'n voormalig teamgenoot en ja, die is door klungelig gedrag van wat baco's destijds nu wel bij God.

*D
 
En reken maar dat Gibernau redenen heeft om Kato te bedanken....zonder diens tragische ongeluk was Gibernau nooit (of iig niet snel) op een fabrieks RCV terecht gekomen...
Het Telefonicateam van dat jaar zou beschikken over één direct gesteunde fabrieksmachine en één "klanten"motor. Gibernau had namelijk bij HRC het meeste van z'n krediet verspeeld door op de HRC Repsol NSR 500 voor zijn Suzuki-jaren zo ondermaats te presteren dat het bijna genant was....

Nu mocht hij na het ongeval van Kato op diens motor starten. (en, ere wie ere toekomt, die kans heeft hij gegrepen.)
 
Gibernau is een jankert, maar na Rossi de beste coureur of je het nou leuk vind of niet.
Gibernau kreeg vroeger altijd snel materiaal kado omdat hij Spanjaard was, ookal bakte hij er niet veel van.
Maar in de loop der jaren heeft hij zich toch ontwikkeld tot top GP-coureur, alleen bezwijkt hij onder de druk die dat met zich meebrengt
Wat mij overgens wel opvalt is dat vroegah toen Rossi en Gibernau nog vriendjes waren iedereen zijn jankerige gedrag op de koop toe nam.
Maar nu Rossi de pik op hem heeft is Gibernau oppeens bij iedereen de lul.
Netzo als Biaggi dat was toen Rossi daar ruzie mee had.
Dit komt volgens mij omdat het meerendeel van alle Rossi-fans van die jankerige meelopers zijn.
(allemaal kleine Gibernautjes zeg maar) :+
 
Gibernau is een jankert, maar na Rossi de beste coureur of je het nou leuk vind of niet.
Gibernau kreeg vroeger altijd snel materiaal kado omdat hij Spanjaard was, ookal bakte hij er niet veel van.
Maar in de loop der jaren heeft hij zich toch ontwikkeld tot top GP-coureur, alleen bezwijkt hij onder de druk die dat met zich meebrengt
Wat mij overgens wel opvalt is dat vroegah toen Rossi en Gibernau nog vriendjes waren iedereen zijn jankerige gedrag op de koop toe nam.
Maar nu Rossi de pik op hem heeft is Gibernau oppeens bij iedereen de lul.
Netzo als Biaggi dat was toen Rossi daar ruzie mee had.
Dit komt volgens mij omdat het meerendeel van alle Rossi-fans van die jankerige meelopers zijn.
(allemaal kleine Gibernautjes zeg maar) :+

Namens Turbo teunis MUHAHAHAHA :} :} nice try m8 ;)

Nu weet ik het...hij doet me denken aan zo'n verwend jochie van school die alles krijgt van pappa en als die 1 tik krijgt spontaan van geslacht verandert..

Ja, dat was het wel ..ik ben eruit.

Laat me nu maar los ;)
 
hij is niet de enige die niet tegen zn verlies kan, niemand kan dat goed op dat niveau.

en bovendien had ie wel degelijk problemen met zn banden deze race.
en als je de verkeerde banden krijgt aangesmeert van michelin mag je toch ook pissig zijn?

pissig oke....maar om je fiets zo maar net na de finish in het gras te parkeren,en dan naar de pitbox te lopen...zou ik als team-baas niet echt blij mee zijn..zoiets los je intern op.....niet voor de camera.
 
vind gibernau erg arrogant en steld zich aan. maar rijden kan hij (op 1 iemand na dan *D ) als de beste.zijn personlijkheid neemt niet weg dat gibernau de grootste kans maakt om rossi te verslaan, al zit het nu ff tegen. gok wel dat melandri de 2e man in het wk word als hij zo doorgaat.
 
Gibernau is een jankert, maar na Rossi de beste coureur of je het nou leuk vind of niet.
Gibernau kreeg vroeger altijd snel materiaal kado omdat hij Spanjaard was, ookal bakte hij er niet veel van.
Maar in de loop der jaren heeft hij zich toch ontwikkeld tot top GP-coureur, alleen bezwijkt hij onder de druk die dat met zich meebrengt
Wat mij overgens wel opvalt is dat vroegah toen Rossi en Gibernau nog vriendjes waren iedereen zijn jankerige gedrag op de koop toe nam.
Maar nu Rossi de pik op hem heeft is Gibernau oppeens bij iedereen de lul.
Netzo als Biaggi dat was toen Rossi daar ruzie mee had.
Dit komt volgens mij omdat het meerendeel van alle Rossi-fans van die jankerige meelopers zijn.
(allemaal kleine Gibernautjes zeg maar) :+

dat is te danken aan zichzelf.in 2003 vond ik hem stoer omdat hij tevreden was met een podium. en nu is hij niet tevreden met een 2e plek of lager.
hij is arrogant en zal zichzelf ook nooit de schuld geven na een slecht ruseltaat. biaggi vond ik altijd een zeikert maar hij is verandert vind ik, en ik vind het een gave rijder om naar te kijken. dat was in 2002/2003 wel anders.



over dat vingertje van gibernau. vind ik echt netjes. hij laat zien dat hij z,n team maatje nog niet vergeten is, en daar heb ik echt respect voor :}

#74# for ever
 
Gibernau is een jankert, maar na Rossi de beste coureur of je het nou leuk vind of niet.
Gibernau kreeg vroeger altijd snel materiaal kado omdat hij Spanjaard was, ookal bakte hij er niet veel van.
Maar in de loop der jaren heeft hij zich toch ontwikkeld tot top GP-coureur, alleen bezwijkt hij onder de druk die dat met zich meebrengt
Wat mij overgens wel opvalt is dat vroegah toen Rossi en Gibernau nog vriendjes waren iedereen zijn jankerige gedrag op de koop toe nam.
Maar nu Rossi de pik op hem heeft is Gibernau oppeens bij iedereen de lul.
Netzo als Biaggi dat was toen Rossi daar ruzie mee had.
Dit komt volgens mij omdat het meerendeel van alle Rossi-fans van die jankerige meelopers zijn.
(allemaal kleine Gibernautjes zeg maar) :+

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Gibernau heeft tenminste nooit geprobeerd iemand van zijnmotor te schoppen omdat deze per ongeluk in de weg reed tijdens een training.....of is iedereen dat al weer vergeten over ons publiekslievelingetje???

Dat heb ik toevallig ook gezien van het weekend. Weet niet meer waarbij maar et was op eurosport. Ik dacht tijdens een WATTS uitzending...


Dus het argument dat Rossi sportiever zou zijn dan Gibernau gaat hier niet op. Al vindt ik et wel zwak dat Gibernau zijn uitloopronde niet heeft gereden. Kapotte banden of niet, die uitloopronde hoort erbij... ( Gibernau heeft volgens mij nog geen 1 uitloop ronde gereden :X :X :X :X :X ) Et mag dan een jankert zijn, Rossi speelt ook theater. Dat hoort nou eenmaal bij dat Zuid Europese...
Edwards, Bayliss en Barros bijv. lopen nooit te janken en te doen als ze wel of niet winnen.
 
Gibernau kan dan wel heel leuk met de RCV overweg maar op de tweetakten kwam hij in al die jaren hooguit met een enorme dosis geluk goed uit de verf dus zo'n supercoureur is ie zeker niet.Het grootste talent dat Sete al die jaren in een GP-zadel heeft gehouden is het hebben van een Spaans paspoort maar dat geld ook voor mensen als Checa en Barros.Laat dit soort lieden toch allemaal een schippersbotje breken en zo plaats maken voor onze Jurgen.
 
Gibernau kan dan wel heel leuk met de RCV overweg maar op de tweetakten kwam hij in al die jaren hooguit met een enorme dosis geluk goed uit de verf dus zo'n supercoureur is ie zeker niet.Het grootste talent dat Sete al die jaren in een GP-zadel heeft gehouden is het hebben van een Spaans paspoort maar dat geld ook voor mensen als Checa en Barros.Laat dit soort lieden toch allemaal een schippersbotje breken en zo plaats maken voor onze Jurgen.

Dit geldt dan niet voor Barros, hijs immers braziliaan...Ben het wel met je eens dat het wat makkelijker is voor een spanjaard dan bv. een hollander om mee te draaien op het hoogste nivo. Daar is er nu eenmaal mee animo voor, meer toeschouwers, sponsoren etc. Daar staat wel tegenover dat er ook meer coureurs zijn, wat het dus weer moeilijker maakt om je te onderscheiden.

Dit maakt de prestaties van jurgen wel een stuk imposanter :P (maar daar gaat het hier niet over..)
 
Aangezien Gibernau hier (Spanje)vaak op de televisie en in de bladen staat,heb ik al het een en ander over hem gezien en gelezen de laatste tijd....en ik vindt het meer en meer een huilerige patser, die als het niet gaat zoals hij wil ineenschrompelt en zich verschuild achter allerlei lauwe excuses ipv terug te vechten.
Als het wel goed gaat dan loopt-ie met z'n neus in de lucht rond.
Door zijn kinderachtige gedoe is hij al veel spaanse fans kwijt geraakt terwijl die hiervoor hem toch onconditioneel steunden.
Wat hij in China heeft gedaan (motor achterlaten)wordt door de spaanse kenners van de motorsport als een onacceptabele belediging van zijn monteurs gezien.
Jammer dat iemand met zo'n talent niet wat meer karakter heeft...ik had liever iemand anders Rossi het vuur aan z'n schenen zien leggen.
 
Namens Turbo teunis MUHAHAHAHA :} :} nice try m8 ;)

Nu weet ik het...hij doet me denken aan zo'n verwend jochie van school die alles krijgt van pappa en als die 1 tik krijgt spontaan van geslacht verandert..

Ja, dat was het wel ..ik ben eruit.

Laat me nu maar los ;)

Jep, ik agree.

Ik haat (groot woord) Gibernau ook, om zijn arrogante gedrag etc...

Maar ook hierom, ik wist het alleen niet :}

Ik ben ook weer bij mijn zinnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan