Je mening over Gibernau????

Wat vind jij van Gibernau?

  • Een absolute topper!

    Stemmen: 18 16,2%
  • Een absolute aansteller!

    Stemmen: 90 81,1%
  • Giberwie?

    Stemmen: 3 2,7%

  • Totaal aantal stemmers
    111
dat is te danken aan zichzelf.in 2003 vond ik hem stoer omdat hij tevreden was met een podium. en nu is hij niet tevreden met een 2e plek of lager.
hij is arrogant en zal zichzelf ook nooit de schuld geven na een slecht ruseltaat. biaggi vond ik altijd een zeikert maar hij is verandert vind ik, en ik vind het een gave rijder om naar te kijken. dat was in 2002/2003 wel anders.



over dat vingertje van gibernau. vind ik echt netjes. hij laat zien dat hij z,n team maatje nog niet vergeten is, en daar heb ik echt respect voor :}

#74# for ever

Kijk, ik ben dus fan van Max geworden begin 2004.

De achterliggende praatjes over het zeiken van hem met materiaal heb ik dus nooit meegekregen. In mijn ogen is Biaggi een ontzettend dankwaardige coureur, zeker naar zijn team, fans, en bij een 3e plaats is hij ook blij. (ondanks het feit dat hij natuurlijk 1e wil worden).
 
uhm is het niet zo dat gliber nou gauw zijn motor achterliet omdat de benzine op was??? weet het niet zeker hoor maar gebeurt wel vaker aangezien die dingen precies zijn berekent op zoveel ronden rijden = zoveel benzine. :]

Verder ben ik geen fan van gliber flauw, redenen zie alle andere reacties in dit topicue ;)
 
biaggi is gewoon stoer geworden
Wat een onzin,
Biaggi is niks stoerder of minder stoer dan die altijd geweest is.
Alleen nu Rossi heeft besloten een hekel te hebben aan Gibernau in plaats van Biaggi vind iedereen Biaggi weer ok. en Gibernau een lul.

om een lul gevonden te worden heeft Gibernau Rossi's hulp eigenlijk helemaal niet nodig :X
 
Wat een onzin,
Biaggi is niks stoerder of minder stoer dan die altijd geweest is.
Alleen nu Rossi heeft besloten een hekel te hebben aan Gibernau in plaats van Biaggi vind iedereen Biaggi weer ok. en Gibernau een lul.

om een lul gevonden te worden heeft Gibernau Rossi's hulp eigenlijk helemaal niet nodig :X
biaggi is ten opzichte rossi ook verandert en levert steeds minder commentaar.
en biaggi is niet stoerder geworden maar ik VIND hem stoerder geworden. ;)
 
biaggi is ten opzichte rossi ook verandert en levert steeds minder commentaar.
en biaggi is niet stoerder geworden maar ik VIND hem stoerder geworden. ;)

halowwww.... Rossi is degene die met dat commentaar naar Biaggi is begonnen hoor. Als je faster heb gezien dan heb je biaggi ook horen zeggen dat ie denkt dat Rossi al tegen hem racete terwijl Rossi in de 125 reed en Biaggi in de 500. :X :X :X Rossi is iemand die het blijkbaar nodig heeft om de pik op degene te hebben die het dichtst bij hem komt. En nu Biaggi dat niet meer is doet ie ( wat mij betreft ) zo kinderachtig richting Gibernau.

Ik heb Edwards en Bayliss nog nooit zo 'zielig' zien doen tegen elkaar in het WSB. Dus et kan wel degelijk anders. Maar goed. Gibernau is ook niet mijn lieveling. De 2 WSB kampioenen hebben mijn steun, evenals als vdGoorbergh.
 
halowwww.... Rossi is degene die met dat commentaar naar Biaggi is begonnen hoor. Als je faster heb gezien dan heb je biaggi ook horen zeggen dat ie denkt dat Rossi al tegen hem racete terwijl Rossi in de 125 reed en Biaggi in de 500. :X :X :X Rossi is iemand die het blijkbaar nodig heeft om de pik op degene te hebben die het dichtst bij hem komt. En nu Biaggi dat niet meer is doet ie ( wat mij betreft ) zo kinderachtig richting Gibernau.

Ik heb Edwards en Bayliss nog nooit zo 'zielig' zien doen tegen elkaar in het WSB. Dus et kan wel degelijk anders. Maar goed. Gibernau is ook niet mijn lieveling. De 2 WSB kampioenen hebben mijn steun, evenals als vdGoorbergh.
ja..maar in "faster" komt ook het -elleboog incident- aanbod.....gezien???dat was ook niet echt fair van de keizer.
 
Wat doet Rossi dan allemaal tegen Gibernau?
Behalve hem in Spanje in de laatste bocht eruit te drukken....
Dat ie een eigenaardig mannetje is, ben ik met iedereen eens, maar behalve de strijd aanknopen met zijn belangrijkste concurrent zie ik niets vreemds gebeuren.

Daarnaast is G. natuurlijk een goede racer die zijn daden op het circuit voor zoor zich moet laten spreken. En moet oppassen zijn achterban niet kwijt te raken door zijn 'maniertjes' naast het circuit.

maar goed, wie ben ik....
 
wij zien ook alleen maar wat de camera's ons laten zien...

kan me herinneren dat er nog klappen gevallen zijn tussen rossi en biaggi, daar is alleen verder niets meer over gezegd, noch is er iets van vertoont.

rossi is super met zn PR, waardoor ie naar buiten toe overkomt als de lieve jongen die het allemaal alleen maar voor de fans doet.
 
ja..maar in "faster" komt ook het -elleboog incident- aanbod.....gezien???dat was ook niet echt fair van de keizer.

Daarover word dus gezegd dat Biaggi ook niet fout was. Als je naar Schwantz' commentaar luistert vertelt ie ook dat Biaggi dat waarschijnlijk doet om contact met de kuipen te voorkomen. Biaggi zelf vertelt dat ook. En voor het grootste gedeelte vindt niemand dat Biaggi fout zat. Zelfs Giacomo Agostini ( een ware grootheid in de motorsport ) zei dat Biaggi niets buiten het boekje deed.
 
Daarover word dus gezegd dat Biaggi ook niet fout was. Als je naar Schwantz' commentaar luistert vertelt ie ook dat Biaggi dat waarschijnlijk doet om contact met de kuipen te voorkomen. Biaggi zelf vertelt dat ook. En voor het grootste gedeelte vindt niemand dat Biaggi fout zat. Zelfs Giacomo Agostini ( een ware grootheid in de motorsport ) zei dat Biaggi niets buiten het boekje deed.

Neej??

Damn, toen ik het zag, dit dus...

full


toen had ik ook zo iets van, dat kun je niet menen zeg!

Maar ja... ik was er niet bij :)
 
Ik ben gewoon Gibernau fan punt!!!
Maak tme verder eigenlijk weinig uit wat de rest over hem denkt.
 
Natuurlijk kan ook mijn reactie hier niet ontbreken!! *D

Een aantal jaren geleden vond ik Gibernau zeker ok, maar dat is de afgelopen jaren toch wel dramatisch veranderd.
Gibernau is echt een jankerd! En, ja, hoe meer je er op gaat letten hoe erger het wordt....
Bij velen kan hij nu dus gewoon niks meer goed doen. Dit is wellicht niet terecht, maar hij heeft het er wel zo naar gemaakt.
Afgezien van het feit dat het dus een jankerd is, vind ik het wel een hele goede coureur. Betrouwbaar en zeer goed in de regen!
Maar ja, er wordt hier gevraagd naar mijn mening wat ik over hem vind (en dus niet zijn rijden) en dan is het een 1e klas jankerd (ik kan dit niet genoeg benadrukken }) ).

P.s. Jurgen heeft mij het zwijgen opgelegd in dat andere topic ;) O-)
 
Dat elleboogje was niet netjes maar wel te begrijpen.
Rossi had Biaggi zo ongveer in elke bocht kunnen inhalen, maar moest zo nodig buitenom er voorbij.
Puur om Biaggi te irriteren, bij een andere rijder had hij wel gewacht tot op het rechte stuk.
Rossi is een meester in psychologische oorlogsvoering.
Hoe vaak heeft hij nu al niet een hele race lang achter Gibernau gereden om hem in de laatste ronde(n) pas in te halen.
Dit is mentaal gezien een drama voor Gibernau, ronden lang rijd hij op kop terwijl hij weet dat op het eind hij toch weer tweede zal worden.
 
Dat elleboogje was niet netjes maar wel te begrijpen.
Rossi had Biaggi zo ongveer in elke bocht kunnen inhalen, maar moest zo nodig buitenom er voorbij.
Puur om Biaggi te irriteren, bij een andere rijder had hij wel gewacht tot op het rechte stuk.

jij weet wat rossi denkt :? helderziend??? vertel dan ook ff het vervolg van het komende jaar :)

Hoe vaak heeft hij nu al niet een hele race lang achter Gibernau gereden om hem in de laatste ronde(n) pas in te halen.
Dit is mentaal gezien een drama voor Gibernau, ronden lang rijd hij op kop terwijl hij weet dat op het eind hij toch weer tweede zal worden.


als glibber dit allemaal weet waarom rijdt hij dan niet achter rossi en pak hem in de laatste ronde :?
 
jij weet wat rossi denkt :? helderziend??? vertel dan ook ff het vervolg van het komende jaar :)

Rossi speelt nu eenmaal graag met zijn slachtoffers, je moet toch wat doen om de lol erin te houden.

als glibber dit allemaal weet waarom rijdt hij dan niet achter rossi en pak hem in de laatste ronde :?
Glibber mocht willen dat hij zo goed was dat hij Rossi in de laatste ronde kon pakken.

Rossi speelt nu eenmaal graag met zijn slachtoffers

:^

zie ondertitel :+
 
Door TurboTeunis op 04-05-2005 23:33


zie ondertitel


ik heb er geen verstand van //quote//




full



had het niet eens gezien :X
 
jij weet wat rossi denkt :? helderziend??? vertel dan ook ff het vervolg van het komende jaar :)als glibber dit allemaal weet waarom rijdt hij dan niet achter rossi en pak hem in de laatste ronde :?
[/quote



als gibernau dat kan ja!!!
maar rossi zal daar vast wel op voorbereid zijn en wat extra overhouden voor in de laatste rondes ;)


maar ff serieus.
ik snap wel dat het echt brekend is als je de hele race voor op ligt en dat je weet dat alles pas gaat gebeuren in de laatste ronde.
dit gebeurt ook niet 1 keer, maar meerdere keren en daar gaat ie kapot aan.
maar goed..... de BESTE wint.




:} }) ROSSI }) :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan