je motor laten spuiten voor een redelijke prijs !!

24 jun 2002
24
0
assen
Ben autospuiter van beroep en spuit je motor over voor een redelijke prijs ook stikkers en dergelijke .
stikkers worden bij mij onder de blanke lak gespoten zodat ze niet loslaten !!
 
ok heren en natuurlijk dames woon in de plaats waar elk jaar de TT word gehouden ja ASSEN .als je persoonlijk advies wilt kan dat ook stuur dan even een mailtje naar chanelrobin@hotmail.com met je vragen en je telf nr en ik zal zo spoedig mogelijk contact met je op nemen ....
 
ok heren en natuurlijk dames woon in de plaats waar elk jaar de TT word gehouden ja ASSEN .als je persoonlijk advies wilt kan dat ook stuur dan even een mailtje naar chanelrobin@hotmail.com met je vragen en je telf nr en ik zal zo spoedig mogelijk contact met je op nemen ....

Dat is lekker dicht bij huis, maar die van mij staat al bij een ander voor een make-over
 
Ik heb ook wel belangstelling.... 1 kuipdeel is niet erg netjes, wil deze graag laten overspuiten.

Ik ben echter bang dat de topicstarter dit topic niet meer leest, omdat het al even terug is. Ik heb daarom de topicstarter ff een mailtje gestuurd of hij hier nog wil reageren.
 
Ben autospuiter van beroep en spuit je motor over voor een redelijke prijs ook stikkers en dergelijke .
stikkers worden bij mij onder de blanke lak gespoten zodat ze niet loslaten !!

Maar een autospuiter is geen motorspuiter.... toch?

Ik heb bij een aantal autospuiterijen nagevraagd, en die zeiden dat ze met hun handen van motoren afbleven omdat dat een vak appart is.

Dus waarom zou jij dat wel kunnen?
 
Maar een autospuiter is geen motorspuiter.... toch?

Ik heb bij een aantal autospuiterijen nagevraagd, en die zeiden dat ze met hun handen van motoren afbleven omdat dat een vak appart is.

Dus waarom zou jij dat wel kunnen?

Ach man, laat je niet verneuken, motoren spuiten is voor liefhebbers, de grotere autospuiters verdienen veel te veel aan schadegevallen van verzekerings maatschappijen, die zijn niet geintereseerd in jouw motor, ze kunnen per uur meer vangen. Ga maar es naar een kleinere spuiter, daar heb je mer kans van slagen.Die jongens hebben vaak ook meer lol in hun vak. Persoonlijk vind ik een motor makkelijker om te spuiten dan een auto, oppervlakken zijn veel kleiner, dus het schuurwerk ook leuker (vind ik dus...) daar komt nog bij dat motorrijders altijd liefhebbers zijn, je hebt dus veel meer eer van je werk, en men is je veel dankbaarder.

PS, de kleuren van motoren staan niet zoals bij auto's onder kleurnummer,
dus bijspuiten is idd veel moeilijker.(kleur juist bijmengen enzo)
als je alles spuit is er weinig aan de hand.
 
ok hier is de auto/motorspuiter weer en laat je niet gek maken mensen want als een autospuiter geen motoren wil spuiten is het geen vakman en zeker niet eentje die zoals ik al 20 jaar in het werk zit.die spuiter wil gewoon zeggen dat hij het niet kan maaja je kraakt je zelf niet af toch .
NOGMAALS IK WOON IN ASSEN .
verder reageer ik hier niet zoveel want heb er de tijd niet voor. simpel toch
gr johan
 
Terug
Bovenaan Onderaan