jerez terecht gewonnen?? Poll (bevat uitslag!)

Heeft Rossi terecht gewonnen??

  • Ja, hij zat immers al aan de binnenkant.

    Stemmen: 213 69,6%
  • Ja, maar het was niet zo netjes.

    Stemmen: 49 16,0%
  • Nee, in 2003 was ook al een coureur gedisqualifiseerd voor z

    Stemmen: 7 2,3%
  • Nee, het was een vuile streek.

    Stemmen: 37 12,1%

  • Totaal aantal stemmers
    306
Wat Rossi deed kon dus niet, hij reed de bocht gewoon voorbij en stuurde Gibernau de grintbak in, Rossi had geluk dat ze er niet met zijn 2en afgingen.
 
MAAR, deed giber dat acteren dan niet om die positie zo te laten lijken?

Als je naar de herhaling kijkt zie je dat Rossi er niet voor komt, met zijn voorwiel.

Iedereen zeikt over het acteren van Gibernau, maar Rossi acteert net zo hard mee, want die doet gewoon alsof er geen contact geweest is... Dus wie verdient hier nou de Oscar.
Buiten dat acteren vind ik dat Rossi's inhaalacties sinds hij bij Yamaha rijdt al minder netjes zijn als in zijn Honda jaren.
Kijk naar Welkom vorig jaar. Daar deed ie hetzelfde bij Biaggi alleen koos Biaggi eieren voor zijn geld ( en hij zat al achter Rossi bij het ingaan van de bocht ). Maar Biaggi moest wel wijdt gaan om er niet afgereden te worden door Rossi.
Gibernau had gewoon door moeten sturen, dan hadden ze er allebei afgelegen...
 
Ik ben geen uitgesproken fan van Rossi, maar hij doet het toch maar weer.
De laatste actie was op het randje maar ik vond het prachtig!!!
En Sete begint steeds meer op een verwend moederskindje te lijken, het is een fantastische coureur maar een slechte verliezer. Als hij verliest is ie geen tweede, hij gedraagt zich dan echt als een looser.
Het belooft wel wat voor de rest van het seizoen!!!

En als hij dan wel eens wint dan voert hij een one-man show op en overdrijft hij verschrikkelijk :r :r
 
en ik kende de betekenis er niet van :)
:)
Ik dacht dat je een geintje maakte! ;)

Echt een super laatste ronde. En dit soort race actie's moet je toch ook niet (net zoals in de F1) willen verbieden of beboeten? :?
Rossi zag een gaatje en ging ervoor. Volgens mij stuurde Gibernau meer uit frustratie zo ver in dan noodzakelijk was..
 
ze zijn wel aan het racen he en niet aan het vrij rijden of zowe
wa denkte gij als rossi een gaatje zie dat hij gaat remmen omdat toevallig gibernau eerst hangt of watte :?

Tuurlijk zijn ze aan het racen. Maar er was juist geen gaatje. Gibernau hield de deur dicht en Rossi ging door de Muur om het zo maar te zeggen...
 
Rossi ging eigenlijk rechtdoor maar werd gered door Gibernau die hem de
bocht door hielp.
Rossi voelde het zelf al aankomen,kijk naar de herhaling en zie zijn linkerbeen naast de motor.

Moeilijk moment,Gibernau mag boos zijn vind ik.Maar hij moet niet zielig aan z'n arm staan te friemelen :?

Volgende keer beter...
 
Tuurlijk zijn ze aan het racen. Maar er was juist geen gaatje. Gibernau hield de deur dicht en Rossi ging door de Muur om het zo maar te zeggen...


Deur dicht :?

Deur dicht is volgens mij als er überhaupt niets tussen kan, hier konden nog 2 motoren tussen
heb jij wel dezelfde race gezien :? :+
 
Jammer dat ze op eurosport niet het interview meer konden laten zien. Ik ben erg ben erg benieuwd of zich "politiek correct" hebben gedragen of niet en wat voor een gezichten ze erbij trokken. Hoop dit later nog te kunnen zien.
Verder: Oscar voor Gibernau en een gegunde overwinning voor Valentino alhoewel ik me afvraag wat er was gebeurd als Gibernau de bocht iets wijder had kunnen nemen en ze elkaar net niet zouden hebben geraakt..
 
Als je naar de herhaling kijkt zie je dat Rossi er niet voor komt, met zijn voorwiel.

Iedereen zeikt over het acteren van Gibernau, maar Rossi acteert net zo hard mee, want die doet gewoon alsof er geen contact geweest is... Dus wie verdient hier nou de Oscar.
Buiten dat acteren vind ik dat Rossi's inhaalacties sinds hij bij Yamaha rijdt al minder netjes zijn als in zijn Honda jaren.
Kijk naar Welkom vorig jaar. Daar deed ie hetzelfde bij Biaggi alleen koos Biaggi eieren voor zijn geld ( en hij zat al achter Rossi bij het ingaan van de bocht ). Maar Biaggi moest wel wijdt gaan om er niet afgereden te worden door Rossi.
Gibernau had gewoon door moeten sturen, dan hadden ze er allebei afgelegen...


kep net weer ff gekeken, t blijft spannend hey...maar tis moeilijk te zien van zn wiel...echt net aan naast elkaar, roekeloos is het wel.
Rossi negeert het publiek totaal, hij heeft echt zijn eigen manier van ermee omgaan. op dit soort momenten toont hij wel een karakter dat ik niet leuk vind. hij breekt de persoon en is onwijs arrogant.
 
zei de Rossi fan :X :X :X :X :X

We zullen er nooit uit komen, vrees ik... :X

Feit is dat Rossi heeft gewonnen. Ik verwacht alleen dat het Honda-kamp protest indiend. Wat maar weer aangeeft dat Honda geen "Hart" heeft en een moedige aktie niet kan waarderen. Want Rossi heeft wel BIG BALLSSSS!!!!
 
We zullen er nooit uit komen, vrees ik... :X

Feit is dat Rossi heeft gewonnen. Ik verwacht alleen dat het Honda-kamp protest indiend. Wat maar weer aangeeft dat Honda geen "Hart" heeft en een moedige aktie niet kan waarderen. Want Rossi heeft wel BIG BALLSSSS!!!!


dat cker, hij nam een immens risico. tis denk ik heel veel shit bij elkaar ook, rossi wil koste wat het kost gibernau op de honda gewoon niet laten winnen, zeker niet de eerste race. eigenlijk de rossi - biaggi scene 4 jaar geleden ofzo
 
Zei de Gibernau fan :X

ik heb al aangegeven dat ik van beide heren geen fan. Ik ben voor Bayliss... dat ie Ducati de oren mag wassen dit jaar. Ik ben fan van eerlijk racen, en dit was niet eerlijk.

en @ die andere rossi fans. De deur was dicht en er konden al helemaal geen twee motoren tussen. De deur dicht houden houdt trouwens niet in dat je tegen de witte lijn gaat rijden om de binnenkant te verdedigen. Dus als ik jullie was zou ik de race ( of de laatste 2 ronden ) nog maar is objectief kijken. Want dan zie je gewoon dat Rossi niet voor Gibernau zit en dat houdt in dat Rossi zijn lijn aan Gibernau moet aanpassen.
 
dat cker, hij nam een immens risico. tis denk ik heel veel shit bij elkaar ook, rossi wil koste wat het kost gibernau op de honda gewoon niet laten winnen, zeker niet de eerste race. eigenlijk de rossi - biaggi scene 4 jaar geleden ofzo

Nou, dat kan hij van zijn "TO DO-lijst" afvinken ;)
 
...op dit soort momenten toont hij wel een karakter dat ik niet leuk vind. hij breekt de persoon en is onwijs arrogant.

Dat is precies de rede waarom Rossi steeds verder op mijn lijstje van respect zakt. Hij is absoluut de beste van het spul, maar met dit soort acties laat hij zien dat hij juist de slechte verliezer is.
 
ik heb al aangegeven dat ik van beide heren geen fan. Ik ben voor Bayliss... dat ie Ducati de oren mag wassen dit jaar. Ik ben fan van eerlijk racen, en dit was niet eerlijk.

en @ die andere rossi fans. De deur was dicht en er konden al helemaal geen twee motoren tussen. De deur dicht houden houdt trouwens niet in dat je tegen de witte lijn gaat rijden om de binnenkant te verdedigen. Dus als ik jullie was zou ik de race ( of de laatste 2 ronden ) nog maar is objectief kijken. Want dan zie je gewoon dat Rossi niet voor Gibernau zit en dat houdt in dat Rossi zijn lijn aan Gibernau moet aanpassen.

wat is dees dan is hier geen plaats of watte
rossivshollywood29hi.jpg
 
wat is dees dan is hier geen plaats of watte
(Afbeelding)

euh, nee dus :X

je ziet gibernau toch al insturen terwijl rossi nog bijna rechtdoor gaat. ja zo kan ik ook wel "tegelijk" de bocht ingaan... maar zo beland je wel in het grind. (tenzij er een gibernau tussen rijdt die als "stootkussen" kan dienen)
 
Dat is precies de rede waarom Rossi steeds verder op mijn lijstje van respect zakt. Hij is absoluut de beste van het spul, maar met dit soort acties laat hij zien dat hij juist de slechte verliezer is.


ja maar als je dit soort dingen zo bekijkt dat ze je sterker moeten maken, giber krijgt een flinke optater, fysiek als psychisch, maar hij doet niets terug...reden temeer om dit niet langs je te laten gaan. ik hoop dat giber nu ook eens goed uit een hoek gaat komen ipv sip kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan