Jippie, geslaagd

secret108

Rookie
18 apr 2007
25
0
Hallo herkennen jullie me nog............?

Ik was hier voor het eerst en vroeg of er wat aan gedaan kon worden als ik ging lessen kreeg ik de volle laag wind op mijn borst en vroeg ik of er hier wat aan gedaan kon worden. Toen kreeg ik heel veel goede reactie's van of motor rijden wel wat voor me is of dat ik er maar mee moest stoppen met lessen heel veel goede reacties ............dus niet he...

MAAR GOED IK WIL JULLIE WEL LATEN WETEN DAT IK SINDS 13 SEPTEMBER GESLAAGD BEN VOOR MIJN MOTOR RIJBEWIJS.............HIHIHIHI
 
Hallo herkennen jullie me nog............?

Ik was hier voor het eerst en vroeg of er wat aan gedaan kon worden als ik ging lessen kreeg ik de volle laag wind op mijn borst en vroeg ik of er hier wat aan gedaan kon worden. Toen kreeg ik heel veel goede reactie's van of motor rijden wel wat voor me is of dat ik er maar mee moest stoppen met lessen heel veel goede reacties ............dus niet he...

MAAR GOED IK WIL JULLIE WEL LATEN WETEN DAT IK SINDS 13 SEPTEMBER GESLAAGD BEN VOOR MIJN MOTOR RIJBEWIJS.............HIHIHIHI

Van harte :Y *O* *O*
 
Hallo herkennen jullie me nog............?

Ik was hier voor het eerst en vroeg of er wat aan gedaan kon worden als ik ging lessen kreeg ik de volle laag wind op mijn borst en vroeg ik of er hier wat aan gedaan kon worden. Toen kreeg ik heel veel goede reactie's van of motor rijden wel wat voor me is of dat ik er maar mee moest stoppen met lessen heel veel goede reacties ............dus niet he...

MAAR GOED IK WIL JULLIE WEL LATEN WETEN DAT IK SINDS 13 SEPTEMBER GESLAAGD BEN VOOR MIJN MOTOR RIJBEWIJS.............HIHIHIHI
van harte, ga je een motor met een kuip kopen :+
Hoe heb je het probleem uiteindelijk overwonnen?
 
Of deze:

bmw_c1_.jpg


Gefeliciteerd man, nu wil ik toch vragen :)
Is je angt voor de wind nu over ?
 
Van Harte Gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs.
Heb je al een motor?
In ieder geval heel veel plezier ermee.
 
hieperdepiep HOERA veel plezier met het :] en het :W naar mede :]

gezien je uithaal waar je deze topic start word het vast een Yamahaaaaaaa :Y
 
Laatst bewerkt:
Hallo herkennen jullie me nog............?

Ik was hier voor het eerst en vroeg of er wat aan gedaan kon worden als ik ging lessen kreeg ik de volle laag wind op mijn borst en vroeg ik of er hier wat aan gedaan kon worden. Toen kreeg ik heel veel goede reactie's van of motor rijden wel wat voor me is of dat ik er maar mee moest stoppen met lessen heel veel goede reacties ............dus niet he...

MAAR GOED IK WIL JULLIE WEL LATEN WETEN DAT IK SINDS 13 SEPTEMBER GESLAAGD BEN VOOR MIJN MOTOR RIJBEWIJS.............HIHIHIHI
Voor de inlezers en breedlezers:

wie kan mij helpen ...???

:+




Gefeliciteerd met je rijbewijs *O*
 
'GESLAAGD YIHAAAAAAAAAAAAAAAA EN NU MOTOR KOPEN....' > 'Jippie, geslaagd'

Je Caps Lock stond aan
 
Ik heb mijn angst egt overwonnen doordat ik zón kogelwerend vest droeg tydens de lessen want dan voel ik die windvlaag niet over mijn borst heen dus kan ik lekker gaan rijden zonder me daar druk oer te maken en het hield die wind wel tegen.

en het is ook puur gewenning denk ik gewoon langzaam oefenen en het hoeft allemaal niet zo snel te gaan advies voor iedereen neem de tyd je komt er wel

Haastig spoed is NOOIT goed...

en wat voor 1 motor ik ga kopen is misschien 1tje met een kuip of een tour motor maar dit jaar ga ik nog niet kopen ga pas het jaar derop kopen ivm dat het bijna winter is.

En mocht ik wil gaan rijden ga ik er 1 huren.

Ik wil dan ook iedereen gaan bedanken die mij gefeliciteerd heb bij deze

groetjes
 
Ik zou toch niet al te lang wachten met het kopen van een motor. Als het weer voorjaar wordt zijn alle motordealers weer druk bezig met onderhoud van motoren om ze allemaal weer rijklaar te krijgen voor 'het seizoen.'

De beste mensen hebben dan geen tijd om jou een motor te verkopen :N Je kan dus beter in de winter een motor kopen. Alstie bij -10C start, dan start ie bij +30C ook wel hoor :Y

:+
 
Gefeliciteerd,

en niet geheel lullig bedoelt maar waarom zulk raar/slecht taalgebruik? :S
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd,

en niet geheel lullig bedoelt maar waarom zulk raar/slecht taalgebruik? :S

Ag...wei moke gein voute })

@TS
gefeliciteerd

tja die rijwind...ik vind het boven de 180 ook wel wat heftig worden, als je normaal tot 120 a 130 rijdt dan is naked rijden best leuk. Ik heb op mijn span ook een grote kuip zitten en dat is toch wel lekker, vooral als je 14 uur achter elkaar in het zadel zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan