Joe Bar Team

Ik ga er straks ook nog even om deel 7.
(Paard van Troje Goes)
Liggen er nog een aantal op voorraad
 
Laatst bewerkt:
Heb nu alle 7 delen van Joebar. Is weer erg leuk *O* , nieuwe motoren enz.

Motorboys vind ik ook wel leuk, minder als Joebar maar toch.
Weet iemand toevallig hoeveel delen hiervan uitgegeven zijn?
 
motorboys zijn er nu 4 van.

full
 
Ik heb een soort gelijk berichtje gehad...maar ben niet hopeloos....
WEL ONGEDULDIG!!! :X


Beste heer Weerts,
we hebben vanochtend contact gehad met de leverancier en
ze weten nog niet concreet wanneer het album verschijnt, we houden
u op de hoogte,

Met vriendelijke groeten,
Miranda en Sacha van Lierop, De Boekenwurm
Tö Holscherplein 8, 5701 TM, Helmond
0492 - 32 04 97 (Tussen 10.00 - 22.00)
b.g.g. 06 - 43 57 24 93
www.stripfan.nl www.stripfan.nl/boekenfan/


Overigens wel raar dat de ene leverancier verteld dat ie uitverkocht is en de andere nog niet weet wanneer hij geleverd wordt B| :( :? -O-

Heb jij hem ondertussen al binnen? Ik heb hem nog steeds niet en vorige week vrijdag heb ik hun gemaild wanneer hij kwam, kreeg ik dit terug:

Beste meneer,
we hebben met de leverancier contact gehad en ze blijken te worden
uitgeleverd. Misschien morgen, maar we zitten erachter heen.
We houden u op de hoogte,

Nu, weer een week later nog steeds niets. Ik had hun verteld dat mijn dealer ze al een week op de plank had liggen maar dat ik daar geen exemplaar van mee heb genomen omdat ik bij hun had besteld.






Edit,

Ik heb net even met ze gebeld en volgens hem komen de Joe Bar boeken die nu in de winkels liggen van de belgische verdeler. Hij moet ze betrekken van de nederlandse importeur en die heeft ze gewoonweg nog niet gekregen en heeft ook nog geen enkel exemplaar kunnen uitleveren.

Hij heeft me wel plechtig beloofd dat als ze binnen komen dat ze onmiddelijk op de post gaan.

Nog maar Effe Wachten dus.
 
Laatst bewerkt:
Heb jij hem ondertussen al binnen? Ik heb hem nog steeds niet en vorige week vrijdag heb ik hun gemaild wanneer hij kwam, kreeg ik dit terug:

Beste meneer,
we hebben met de leverancier contact gehad en ze blijken te worden
uitgeleverd. Misschien morgen, maar we zitten erachter heen.
We houden u op de hoogte,

Nu, weer een week later nog steeds niets. Ik had hun verteld dat mijn dealer ze al een week op de plank had liggen maar dat ik daar geen exemplaar van mee heb genomen omdat ik bij hun had besteld.






Edit,

Ik heb net even met ze gebeld en volgens hem komen de Joe Bar boeken die nu in de winkels liggen van de belgische verdeler. Hij moet ze betrekken van de nederlandse importeur en die heeft ze gewoonweg nog niet gekregen en heeft ook nog geen enkel exemplaar kunnen uitleveren.

Hij heeft me wel plechtig beloofd dat als ze binnen komen dat ze onmiddelijk op de post gaan.

Nog maar Effe Wachten dus.


of ff over de grens naar een MP
 
heb net een mailtje gestuurd dat ik hem annuleer, duurt me veels te lang zo en in middelburg lag ie ook dus straks weer ff lezen.
zitten wel leuke grappen in maar de tekenstyle is wat minder vind ik.
 
toch best wel knullig, als online stripwinkel de laatste zijn die JoeBar beschikbaar heb :N
terwijl die al overal verkrijgbaar is in de motorzaken :')

fail!
 
Heb jij hem ondertussen al binnen? Ik heb hem nog steeds niet en vorige week vrijdag heb ik hun gemaild wanneer hij kwam, kreeg ik dit terug:

Beste meneer,
we hebben met de leverancier contact gehad en ze blijken te worden
uitgeleverd. Misschien morgen, maar we zitten erachter heen.
We houden u op de hoogte,

Nu, weer een week later nog steeds niets. Ik had hun verteld dat mijn dealer ze al een week op de plank had liggen maar dat ik daar geen exemplaar van mee heb genomen omdat ik bij hun had besteld.






Edit,

Ik heb net even met ze gebeld en volgens hem komen de Joe Bar boeken die nu in de winkels liggen van de belgische verdeler. Hij moet ze betrekken van de nederlandse importeur en die heeft ze gewoonweg nog niet gekregen en heeft ook nog geen enkel exemplaar kunnen uitleveren.

Hij heeft me wel plechtig beloofd dat als ze binnen komen dat ze onmiddelijk op de post gaan.

Nog maar Effe Wachten dus.


Ik was toevallig afgelopen zaterdag bij Motorkledingcenter in Zoeterwoude-Rijndijk (ff een nieuwe pletterpet voor m'n vriendin kopen) liggen daar gewoon STAPELS deel 7.
Nou hoef ik niet op 9 euro te kijken dus maar gelijk eentje meegenomen.
Heb die Stripfan/boekenwurm zaak ook al gemaild en wat niets zeggende doorstuurmailtjes retour gekregen.
Heb nu maar voorgesteld dat ze binnen 1 week leveren of anders het geld maar terug storten. Mocht ik hem alsnog krijgen geef ik hem wel de een of andere kennis kado (doet het altijd goed).
Wel een erg vreemde gang van zaken dat een strip speciaalzaak er niet aan kan komen en bijna alle motorzaken wel??
Tis dat ze iets te ver uit de slinger zitten anders was ik die 9.94 euro wel op gaan halen.....

EDIT
bedenk me net dat ik het hele weekend wel in de buurt van die zaak was....
Ben naar de Klep geweest voor het treffen daar.... |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
Net een mailtje van de Boekenwurm gehad:

Beste meneer Wilddam,

Joe Bar 7 is op voorraad.

We gaan deze vanaf morgen verzenden.




*O*
 
Laatst bewerkt:
naast joe bar 1 tot en met 7 en motor boys 1/2/3/en4 is er ook nog de motor strip
PHIL BIKE 1 EN2

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan