Johann Zarco

Ja man wat een held! Je haalt op een "2e hands" Ducati de pole en een podiumplek. Avintia had nooit eerder in de geschiedenis een pole of podiumplek, hoe bijzonder is dit? En hoe hij die longlap nam, niet normaal :}

En dan nu, BEIDE:}:}
Zarco, still in de game en nu maar hopen dat ie bloed heeft geproeft
 
En dan nu, BEIDE:}:}
Zarco, still in de game en nu maar hopen dat ie bloed heeft geproeft
Zo.. voor wie geen leesbril of vergrootglas heeft. 8)7 _O- ;)

stepjeslank.jpg
 
After the race on Sunday, the Esponsorama Racing squad revealed that he had braked later on the lap of the crash than on any other lap
Over de crash van zondag welke door Zarco veroorzaakt zou zijn lijkt dus dat Morbidelli zich tot nog later en fataal remmen heeft laten verleiden.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Na een verrassend seizoen op de Avintia Ducati heeft deze held de verwachtingen gisteren meer dan waar gemaakt door als 2e te finishen op de Pramac Ducati en ook nog voor de fabrieks machines *O* :t
Ik acht hem de grootste kanshebber van de ducs
 
Ik acht hem de grootste kanshebber van de ducs
:Y :^ Waarom ik hem niet in mijn team heb zitten, is me een raadsel. Ho wacht wilde niet vol op rood gaan en een mooie verdeling tussen Ducati en Yamaha vond ik wel mooi. En dan kies je voor die oude vos, tjah....
 
:Y :^ Waarom ik hem niet in mijn team heb zitten, is me een raadsel. Ho wacht wilde niet vol op rood gaan en een mooie verdeling tussen Ducati en Yamaha vond ik wel mooi. En dan kies je voor die oude vos, tjah....
😎
Het was weer de echte Johan Zarco welke je zag rijden strak en met tempo .
Kon wel eens de verrassing van het seizoen worden. Begreep ik nou goed dat hij ik volledige fabriek ondersteuning kreeg
 
😎

Kon wel eens de verrassing van het seizoen worden. Begreep ik nou goed dat hij ik volledige fabriek ondersteuning kreeg
Dat denk ik ook. En ja ik hoorde ook dat hij fabrieksondersteuning kreeg. Volgens mij was dat vorig jaar ook al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan